quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch
![]()
alhoewel een strapless dress mij erg goed staat. GRAPJE!!!!
Nee, zij is een locale 'beroemdheid' die we een paar jaar geleden hadden ontmoet.. Ik heb er weleens eerder over verteld. Zij deed toen Whitney Houston's story: CRACK ATTACK in de club.
Wat een avontuur!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Jup.Begonnen in Krakau, toen Warschau, Vilnius, Riga, Tallinn, Tartu, Riga, Kaunas, Warschau, Krakau, Presov, Kosice, Budapest, Belgrado, Sarajevo, Mostar, Dubrovnik, Split, Zagreb, Ljubljana, Wenen, Bratislava, Wenen en nu dus Praag.
En dan dinsdag naar Berlijn, waar ik twee weken heb om een baan te vinden. Als dat lukt, dan blijf ik daar wonen en anders kom ik terug naar Nederland.
Klinkt lekker eighties!quote:
vakantie is over he? O-V-E-R.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef MrBrightside het volgende:
In ieder geval een half jaar of zo, als het bevalt misschien daar toelating doen voor de kunstacademie in plaats van in Den Haag. Maar goed, ik moet eerst een baan zien te krijgen want ik ben bijna blut.
Als je wat licht leesvoer wil; www.hoihenri.blogspot.com
Er is genoeg bij te lezen.
Wende is godin van de zangquote:
gentlemen's club als in bathhouse (sexsauna)?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben toevallig vandaag naar een gentlemen's club geweest, maar helaas heb ik me keurig gedragen, ik ben toch te terughoudend voor sex om de sex, verder wel een heerlijke dag gehad.
I heb haar eerste album, die franse. Erg goed! En toen zag ik een interview met haar. Ze was heel ontwapenend. Toen vond ik haar nog leuker!quote:
aaahhhquote:
jezus, dat je dat kan horen... of ze huilt wel errug hard.quote:
wat? geen HIPS?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
De Helaasheid der Dingen is een keigave film
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhh![]()
ach, het is nu aftellen naar de kerstvakantie, toch? dat deed ik vroeger altijd.
Eh vlarp... wat doe jequote:
Nja ze huilt heeeel hard. Met af en toe gegil er tussendoor... Het begint ook gewoon irritant te wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, dat je dat kan horen... of ze huilt wel errug hard.![]()
Spreek haar een keer aan als je haar ziet om te zeggen dat je het spuugzat begint te worden.
quote:
Dat was afgelopen nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]vanaaf wel wintertijd dus 1 uur langer slapen
Ben je zo wanhopig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |