quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch
![]()
alhoewel een strapless dress mij erg goed staat. GRAPJE!!!!
Nee, zij is een locale 'beroemdheid' die we een paar jaar geleden hadden ontmoet.. Ik heb er weleens eerder over verteld. Zij deed toen Whitney Houston's story: CRACK ATTACK in de club.
Wat een avontuur!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Jup.Begonnen in Krakau, toen Warschau, Vilnius, Riga, Tallinn, Tartu, Riga, Kaunas, Warschau, Krakau, Presov, Kosice, Budapest, Belgrado, Sarajevo, Mostar, Dubrovnik, Split, Zagreb, Ljubljana, Wenen, Bratislava, Wenen en nu dus Praag.
En dan dinsdag naar Berlijn, waar ik twee weken heb om een baan te vinden. Als dat lukt, dan blijf ik daar wonen en anders kom ik terug naar Nederland.
Klinkt lekker eighties!quote:
vakantie is over he? O-V-E-R.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef MrBrightside het volgende:
In ieder geval een half jaar of zo, als het bevalt misschien daar toelating doen voor de kunstacademie in plaats van in Den Haag. Maar goed, ik moet eerst een baan zien te krijgen want ik ben bijna blut.
Als je wat licht leesvoer wil; www.hoihenri.blogspot.com
Er is genoeg bij te lezen.
Wende is godin van de zangquote:
gentlemen's club als in bathhouse (sexsauna)?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben toevallig vandaag naar een gentlemen's club geweest, maar helaas heb ik me keurig gedragen, ik ben toch te terughoudend voor sex om de sex, verder wel een heerlijke dag gehad.
I heb haar eerste album, die franse. Erg goed! En toen zag ik een interview met haar. Ze was heel ontwapenend. Toen vond ik haar nog leuker!quote:
aaahhhquote:
jezus, dat je dat kan horen... of ze huilt wel errug hard.quote:
wat? geen HIPS?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
De Helaasheid der Dingen is een keigave film
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhh![]()
ach, het is nu aftellen naar de kerstvakantie, toch? dat deed ik vroeger altijd.
Eh vlarp... wat doe jequote:
Nja ze huilt heeeel hard. Met af en toe gegil er tussendoor... Het begint ook gewoon irritant te wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, dat je dat kan horen... of ze huilt wel errug hard.![]()
Spreek haar een keer aan als je haar ziet om te zeggen dat je het spuugzat begint te worden.
quote:
Dat was afgelopen nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]vanaaf wel wintertijd dus 1 uur langer slapen
Ben je zo wanhopig?quote:
rustig aan.... ben geen homewrecker..quote:
Dat kan ik wel betalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Well, it's a 2 drink minimum to get into my.....
Ik zou zeggen, kom langs, maar da's ook weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ik voel me een beetje alleen vanavond.
o god ja, maar dat ging toch gisteren in? Dus die regel geldt toch niet meer?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]vanaaf wel wintertijd dus 1 uur langer slapen
9 of 10 uur slaap? Ik haal er max 7 als ik geluk hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, maar dat ging toch gisteren in? Dus die regel geldt toch niet meer?
Alhoewel mijn moeder ook altijd van slag is (zeg ze). Mij maakt het geen reet uit of ik nou 9 of 10 uur slaap.
ja maar ik ga dus wel echt voor de sauna, normaal ga ik ook naar een reguliere sauna, maar ik had geen saunamaatje vandaag dus dan maar naar zo'n doelgroepsauna, deze was wel erg goed ze hadden 3 opgiet löllysesie's erg lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gentlemen's club als in bathhouse (sexsauna)?
ja, maar ik werk nu even niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 of 10 uur slaap? Ik haal er max 7 als ik geluk heb
we moesten binnenkort maar eens naar de film of zoquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ik voel me een beetje alleen vanavond.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom langs, maar da's ook weer zo'n gedoe.
o jaaa zo'n dagje sauna! Lekker! Alleen haat ik massages.. ik kan daar niet tegen dat gefrunnik. Kweet het, klinkt raar aangezien ik hier iedereen masseer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ik ga dus wel echt voor de sauna, normaal ga ik ook naar een reguliere sauna, maar ik had geen saunamaatje vandaag dus dan maar naar zo'n doelgroepsauna, deze was wel erg goed ze hadden 3 opgiet löllysesie's erg lekker
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ze huilt heeeel hard. Met af en toe gegil er tussendoor... Het begint ook gewoon irritant te worden
Haar spreek ik nooit. Ik zou haar ook niet herkennen op straat
Doe ik ook! Ik werk aan mezelf and shit! En ik heb vanaf Uni altijd gewerkt. Heel veel zelfs, dus nu een soort sabbatical.. (gedwongen weliswaar)quote:
ahjaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hequote:
o ja, das beter...want als je dat persoonlijk gaat doen kan het nog slecht aflopen. (ruzies and shit)quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon ouderwets met de bezem bonken
o wacht ff, je hebt je wekker nog niet teruggedraaid?quote:
Nouja, als hij nu nog steeds een uur voorloopt omdat hij dacht dat het vandaag is, dan maakt het niet uit en kan hij ook gerust nu gaan slapen en zn klokje een uurtje terugzetten, dus dan heb je ook een uur langer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel mijn moeder ook altijd van slag is (zeg ze). Mij maakt het geen reet uit of ik nou 9 of 10 uur slaap.
dormir bienquote:
Is hij zo wanhopig, dat ie zich zelf al aanbied aan iemand in NY...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |