Janquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha precies! Toen het nummer begon dacht ik: wtf, ze gingen toch een hip-hop dans doen? hehe![]()
Oeh en de jonge jurylid is ook nog, ik heb hem een hand gegeven
wil je me nu ook aanraken?
En wij twijfelden of hij hetero of toch bi was... CDP was squasi aan het flirten met hemquote:
Die heb ik gisteravond gekekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know.. heb net episode 5 van SG-U gekeken
reikt een kop heet water en een suid afrikaans theesakkie aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:16 schreef Baltar het volgende:
Liever thee, m'n maag kan effe niet tegen het schuim![]()
Rooibos,
oei, lekkelquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt een kop heet water en een suid afrikaans theesakkie aan
Geen TV-marathon gisterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet gezond gegeten gisteren tijdens je tv marathon ?
jij had dit weekend toch star series gekeken ?. Komende zondag heb ik die van mij om mij heenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Geen TV-marathon gisteren![]()
Bij de neefjes geweest
Ja, dat was zaterdag al. (en gisteravond)quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had dit weekend toch star series gekeken ?. Komende zondag heb ik die van mij om mij heen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:23 schreef wonderer het volgende:
En weer wakker. De herfstvakantie is voorbij, dus er kwam vanochtend weer zo'n kudde kinderen voorbij op weg naar de gymzaal. Ik kon hun stemmen nog horen toen het ineens keihard begon te regenen. Toen moest ik wel even kwaadaardig lachen.
Precies. Want ik ben nu wel drie kwartier voor de wekker wakker dus in slaap vallen is er ook niet meer bij.quote:
Aan de ene kant wel lekker dat je voor de wekker wakker bent, geen herrie aan je kop van de wekker, maar 3 kwartier voortijds wakker wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Want ik ben nu wel drie kwartier voor de wekker wakker dus in slaap vallen is er ook niet meer bij.
Ik vind de wekker niet zo erg. Thuis staat ie zelfs op piepen in plaats van radio. En och, ik had zaterdag het zelfde, alleen moest ik toen om kwart over zeven plassen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lekker dat je voor de wekker wakker bent, geen herrie aan je kop van de wekker, maar 3 kwartier voortijds wakker worden
Tot wanneer ben je eigenlijk in NL?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind de wekker niet zo erg. Thuis staat ie zelfs op piepen in plaats van radio. En och, ik had zaterdag het zelfde, alleen moest ik toen om kwart over zeven plassen.
8 november.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je eigenlijk in NL?
Het gebeurde zojuist weerquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:23 schreef wonderer het volgende:
En weer wakker. De herfstvakantie is voorbij, dus er kwam vanochtend weer zo'n kudde kinderen voorbij op weg naar de gymzaal. Ik kon hun stemmen nog horen toen het ineens keihard begon te regenen. Toen moest ik wel even kwaadaardig lachen.
't Is een christelijke basisschool, ik wou iets over God zeggenquote:
Reginaaaaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
You have won, dear sir
may i congratulate you first?
Oh what an honour.
Human, human of the year, you've won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |