Ik denk dat je het verdiend hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Gokhan03 het volgende:
Van haarlem naar beverwijk stond ik in de file en op de terugweg ook. In totaal stond ik dus 3 uur in de file terwijl ik maar 25 km hoef te rijden.
Mooiste is dat ik op de heenweg nog 160 km met mijn tank nog kon rijden. Net keek ik weer en nu kan ik maar 30 km nog rijden -.-
Mensen die geen file kunnen rijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Gokhan03 het volgende:
Van haarlem naar beverwijk stond ik in de file en op de terugweg ook. In totaal stond ik dus 3 uur in de file terwijl ik maar 25 km hoef te rijden.
Mooiste is dat ik op de heenweg nog 160 km met mijn tank nog kon rijden. Net keek ik weer en nu kan ik maar 30 km nog rijden -.-
Maar met je tank kun je toch gewoon over de file heen rijden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Gokhan03 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
En jij gaat beginnen met je theorieexamen op?
Oh noes, straks kom je nog 3 minuten later aan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef Gokhan03 het volgende:
Dat soort mensen kan ik wel doodschieten. Denk ik even normaal te rijden en laat ik mijn rem los dat ik rustig vooruit rol en ik niet onnodig moet optrekken en remmen douwt er iemand gelijk zijn auto voor me
Wat ook mooi is dat er op de terugweg bij de wijkertunnel de electronische signalering op 70 km staat terwijl er helemaal geen file is en waardoor er ook sukkels zijn die keihard op de rem trappen en zo een file veroorzaken. Ze vinden het ook vreemd dat ik ze van rechts ga inhalen terwijl de auto voor diegene 300 meter verderop zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |