Vond het ook al zo raar, septemberquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol nee gewoon foutje van mezelf. Oud tracking nummer
Sterrebeeld tweelingquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Waarom staat Taobao zo bomvol. Kan niet kiezen
Dan koop je ze toch allemaal!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Waarom staat Taobao zo bomvol. Kan niet kiezen
Kan jij je schoonmoeder niet gewoon naar huis sturenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef monkeybrain het volgende:3 gehaald om tot rust te komen...
[ afbeelding ]
DXquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten waar je het over hebt? Waar heb je iets besteld?
Mua, ik heb hier een RC heli liggen, 2,5 uur opladen en 10 minuten spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:14 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn die radiografische helikopters/vliegtuigen van een beetje acceptabele kwaliteit? Iemand ervaring mee?
Mua, elke dag speel ik er wel 10 minuten mee! Vind het wel een leuke bezigheid. Op youtube staan wel enkele filmpjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
andere kant van het land helaas. tja en wat kan je voor 50 dollar verwachten. Ik zal er nog eens over nadenken, waarschijnlijk speel je er een paar keer mee en daarna kijk je er niet meer naar om, zo zal het gaan helaas denk ik.
Maar jij doet alleen het rode lampje aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:
Staat hier toch al ruim een half jaar binnen, staat regelmatig aan en doet het nog steeds.
Bij mij rekende ze 500g maar ik zei het ook niet precies. Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:10 schreef jopiede het volgende:
Haha, rachel geeft weer goede prijs opgaves. Magisch mannetje zei dat de Di0r jas 26 dollar was. En mij verteld ze dit:
http://item.taobao.com/au(...)3c3ad91.htm?cm_cat=0 $29.65, 600g, registered shipping.
Maargoed, ik denk er nog even over na
lijkt er wel op ? verdacht stil vanaf zijn kan iddquote:
Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
IK heb wel eens bij Dealperfect besteld, bij Dealextreme en gisteren nog bij Focalprice. Focalprice had wél dat type accu voor mijn GSM en de Xbox-controller was er goedkoperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |