Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be itquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ok dank.
Maar ook anti huub?
Of neutraal in deze?
Zou best kunnen met al die molens hier in de omgeving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een klap van de molen gehad geloof ik... Ik had al de nodige confrontaties met Huub voor ik Twitter ging gebruiken. Doe eerst ff lezen voor je zo stom gaat lopen wijzen svp.
Maar dan ook niet zeuren als Huub je slaat, hè? Dat kon je van tevoren weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be it
judge komt uit de grotten van Maastricht waar ik Huub aan het zoeken was,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is judge666? Waar komt die nu opeens weer vandaan?
Je hebt goed opgelet. Heb niet zoveel tegen Claire eigenlijk, behalve dat ik haar erg naief vind en ook dom, wil het niet snel over iemand zeggen, want ja, wie bepaalt wanneer iemand dom is, maar wat ze gedaan heeft, is wel erg not-done (en dan bedoel ik, zich met Huub inlaten, nadat ze heeft kunnen zien hoe hij vrouwen behandelt).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:45 schreef judge666 het volgende:
[..]
Neutraal dus.
Hoewel ik jou automatisch al in het rijtje anti huub (en anti claire) had geplaatst.
Excuse me if iam wrong.
zo voel ik het ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be it
Hallo Theoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
judge komt uit de grotten van Maastricht waar ik Huub aan het zoeken was,
helaas was de vogel al gevlogen
Soms wel maar dat heeft weinig met DGK meer te makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dus er is eigenlijk een vete bezig tussen jou en Huub?
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan ook niet zeuren als Huub je slaat, hè? Dat kon je van tevoren weten.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef jeweltje het volgende:
Ik vind het hier nou echt gezellig! Kan er niets aan doen, moest ik even kwijt.
Nee, dat gaat anders in het werk:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebben
Wel goed terug slaan dan he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebben
Sorry maar dat was Amanda hoor die met hete drank ging gooien, niet Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat anders in het werk:
Huub slaat jouw zonder aanleiding zo hard mogelijk in je gezicht. Terwijl jij nog verbijsterd bent over wat er gebeurd is zegt Huub dat het hem spijt. Als jij dan toch nog aan hem vraagt waarom hij dat dan deed krijg je een kop gloeiendhete koffie in je gezicht omdat jij maar door bleef zeuren terwijl Huub al lang gezegd had dat het hem speet.
Dit is wel even handig zeg, dankjewel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Jian anti Recourt, desnoods maar pro Huub.
Versabommie anti Huub, pro Recourt???
Thunderbitch pro Natasia
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub???
Judge 666 pro Huub, en pro Claire???
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is wel even handig zeg, dankjewel.
Dit vind ik wel een goeie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef judge666 het volgende:
[..]
Sorry maar dat was Amanda hoor die met hete drank ging gooien, niet Huub
Wel blijven opletten!
En gaarne relevante info.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf toch deze reeks met verbazing lezen. De nuance in de richting van Huub vind ik zo ontzettend ongepast, dat ik er met m'n hoofd niet bij kan.
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
Ja als je het zo schets begrijp ik natuurlijk wel waarom Huub zo boos werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat anders in het werk:
Huub slaat jouw zonder aanleiding zo hard mogelijk in je gezicht. Terwijl jij nog verbijsterd bent over wat er gebeurd is zegt Huub dat het hem spijt. Als jij dan toch nog aan hem vraagt waarom hij dat dan deed krijg je een kop gloeiendhete koffie in je gezicht omdat jij maar door bleef zeuren terwijl Huub al lang gezegd had dat het hem speet.
Ik ben anti-Huub en anti-Claire.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?
anti Huub?
pro claire?
of anti claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |