Laat 'm is, ik vind 'm grappig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?
anti Huub?
pro claire?
of anti claire?
Ik vermoed anti huub en pro claire?
Dat dus!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf toch deze reeks met verbazing lezen. De nuance in de richting van Huub vind ik zo ontzettend ongepast, dat ik er met m'n hoofd niet bij kan.
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
dank je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Team Ianquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wederom komt NMNS met de meest zinnige post in het hele topique.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?quote:
Correct genoteerd, waarvoor dankquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je.
Heb het als volgt genoteerd:
anti Huub en anti Recourt maar Claire neutraal!
Ik ben meestal al Team NMNSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Team Ian![]()
VB kan aansluiten
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
I
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
Natasia doet nu niet mee, het is tussen Huub en Claire, laten we het niet extra moeilijk gaan maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Jian anti Recourt, desnoods maar pro Huub.
Versabommie anti Huub, pro Recourt???
Thunderbitch pro Natasia
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub???
Judge 666 pro Huub, en pro Claire???
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef judge666 het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!
Ja, en het was Brian die in huize Ballegooy-Recourt de deuren ingetrapt heeft. Sure.quote:Maar het was Amanda die met hete drank aan het gooien was.
Ik heb de feiten graag duidelijk, het is hier namelijk al onvolgbaar haast.
Godver, het is niet de bedoeling dat je mijn teksten onderuit gaat halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
en huub's familie dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Het werd zelfs over Huub gezegd, maar ik denk wel dat Claire moreel aangepaster is dan Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
dat mag zeker!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben pro de waarheid, maar weet nog niet waar die ligt. Mag dat ook?
Nee, want dat is vervalsing van de waarheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben pro de waarheid, maar weet nog niet waar die ligt. Mag dat ook?
He he, gelukkig, eindelijk een lijstje, weet ik ook waar ik aan toe ben en wie voor wie isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Versabommie anti Huub, pro Recourt???
Thunderbitch pro Natasia
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub???
Judge 666 pro Huub, en pro Claire???
Dus hoe mag ik u in de stastieken neerzetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natasia doet nu niet mee, het is tussen Huub en Claire, laten we het niet extra moeilijk gaan maken.
Natuurlijk wordt het genoemd, maar het hoort in dit geheel niet in een overzicht thuis, lijkt me, want dan wordt mijn lijstje toch wel uitgebreid.
Ja duh, alsof mensen die niet zo politiek correct zijn, bij voorbaat niet voor de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef judge666 het volgende:
[..]
dat mag zeker!
Hetzelfde als mij!
Gedachtengang:quote:
Ik wil niet in de statistieken, want statistieken kunnen het grote verhaal verdoezelen en een schijnsituatie Dogma suggereren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:14 schreef judge666 het volgende:
[..]
Dus hoe mag ik u in de stastieken neerzetten?
Ja, godver, als jullie grootmuilen dan ook allemaal gaan samenklitten pro Claire en anti Huub, dan kruipen alle pro-Huuberts van schrik weg en dan is het einde discussiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, het is niet de bedoeling dat je mijn teksten onderuit gaat halen![]()
Huub heeft ook iets gemeen met zijn broer, valt ook op oudere vrouwen, daar waar hij jonge meisjes alleen kan misbruiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Z'n moeder een verlopen alcoholiste (zal door Huub's pa komen, hij zal het wel niet van een vreemde hebben?)
Z'n (stief)zus heeft dezelfde man genomen als haar moeder? (dochters nemen vaak een man die op pa ljikt), is mishandeld en zit/zat in een blijf van muh lijf huis (it's all in the family nietwaar?)
Z'n broer, dat lijkt mij de enige normale, maar had die niet een andere moeder of vader?
Die hele van Ballengooy clan is een ratjetoe en een zooitje
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het werd zelfs over Huub gezegd, maar ik denk wel dat Claire moreel aangepaster is dan Huub.
Nee joh, die komen dan juist hun held redden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, godver, als jullie grootmuilen dan ook allemaal gaan samenklitten pro Claire en anti Huub, dan kruipen alle pro-Huuberts van schrik weg en dan is het einde discussie![]()
Huub "Semper Fi" jongen
Hetgeen ik helemaal niet vreemd vind, iedere zichzelf respecterende moeder zou gehakt van Huub gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
om de redenen die ik al gegeven heb (vrouwonvriendelijk).
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ik helemaal niet vreemd vind, iedere zichzelf respecterende moeder zou gehakt van Huub gemaakt hebben.
Jammergenoeg was het niet heet, en Huub had het verdiend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef judge666 het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!
Maar het was Amanda die met hete drank aan het gooien was.
Ik heb de feiten graag duidelijk, het is hier namelijk al onvolgbaar haast.
Nah, zowel Lieke als Claire zijn echt geen lower class.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.
Ik ben benieuwd in welke categorie je zijn dochter schaart. Die komt er dan niet best vanaf met de genen van Claire, zoals je redeneert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he, gelukkig, eindelijk een lijstje, weet ik ook waar ik aan toe ben en wie voor wie is
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid.
dat is weer een ander feit!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammergenoeg was het niet heet, en Huub had het verdiend.
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.
Ze kon helemaal NIET uit de hoek komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.
Yep, want Brian zat ook altijd verkeerd als het tot een confrontatie kwam tussen hem en Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, en het was Brian die in huize Ballegooy-Recourt de deuren ingetrapt heeft. Sure.
ok. ik kan dit even niet meer volgen allemaal!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Z'n moeder een verlopen alcoholiste (zal door Huub's pa komen, hij zal het wel niet van een vreemde hebben?)
Z'n (stief)zus heeft dezelfde man genomen als haar moeder? (dochters nemen vaak een man die op pa ljikt), is mishandeld en zit/zat in een blijf van muh lijf huis (it's all in the family nietwaar?)
Z'n broer, dat lijkt mij de enige normale, maar had die niet een andere moeder of vader?
En daarom wordt ze meteen gebombardeerd tot Bitch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch vrij duidelijk uiteengezet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok. ik kan dit even niet meer volgen allemaal!
Sjesus wat een zooitje....!
Claire is een naief verwend meisje, die kost wat kost haar barby-dromen wil verwezenlijken, zelfs toen dat betekende dat ze, als gevolg van het Meester-marketing-plan van Pa Recourt, moest worden uitgehuwelijkt aan Huub, de hoerenloper van de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!
Ik schat pro Huub-light.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?
anti Huub?
pro Recourt?
of anti Recourt?
of pro Claire?
of anti Claire?
of neutraal?
Ik denk neutraal?
Jij trekt het weer over de top. Maar ik denk dat Claire zich echt niet als een zielig vogeltje laat slaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?
Er is nog een broer hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Klopt, die mocht ik wel. Hij trok zich niets aan van die scheidslijnen daar en ging gewoon met iedereen om.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef Suikeroom het volgende:
die oudste broer van Huub was wel tof, die deed mee met de terror op het huwelijk, die was de enige van de familie die dat huwelijk toen al niet serieus nam
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Claire is een naief verwend meisje, die kost wat kost haar barby-dromen wil verwezenlijken, zelfs toen dat betekende dat ze, als gevolg van het Meester-marketing-plan van Pa Recourt, moest worden uitgehuwelijkt aan Huub, de hoerenloper van de Gouden Kooi.
Dat blijft tot op heden slechts een aanname ! Als ik die brede schouders en grote handen van Claire zie en ik kijk naar dat kleine aandoenlijke mannetje dan denk ik , och ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?
ja goed gedacht, zo neutraal maar als dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?
anti Huub?
pro Recourt?
of anti Recourt?
of pro Claire?
of anti Claire?
of neutraal?
Ik denk neutraal?
ik heb het niet over een bitch. Maar denk wel dat Claire haar mondje beter kon roeren dan de indruk die vele van haar in dgk kregen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En daarom wordt ze meteen gebombardeerd tot Bitch.![]()
Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar Claire was verliefd he, en alles voor pappa's meidje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bijPa Recourt kwam zelfs persoonlijk langs om haar met zoveel woorden te vertellen dat ze Huub absoluut links moest laten liggen. Dat staat vast nog wel ergens op beeld.
Dat is correct, als het dan haar keus was, dan moest ze het maar doen, als ze maar gelukkig was! Dat was waar het later op uitdraaide.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar Claire was verliefd he, en alles voor pappa's meidje.
Ik heb nog een filmpje geplaatst hier, onlangs.
Claire werd onder druk gezet om nog meer tegengas te geven, en zelfs dan lukte het niet. Huub vond het zelfs riskant om voor haar te kiezen omdat ze nogal zwak stond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ik heb het niet over een bitch. Maar denk wel dat Claire haar mondje beter kon roeren dan de indruk die vele van haar in dgk kregen.
claire heeft het er niet over gehad dat ze geslagen werd, die meneer van de voice over die maakte er wat van, iets met meppen enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij trekt het weer over de top. Maar ik denk dat Claire zich echt niet als een zielig vogeltje laat slaan.
Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat haar vader nog duidelijk heeft gevraagd aan Huub (toen Huub telefonisch om haar hand vroeg aan paps) om het geen tv-momentje te laten zijn, en als hij het allemaal meende, dat hij zijn zegen gaf (zoiets) Heb het op band, dus no problemo, hij staat zo hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is correct, als het dan haar keus was, dan moest ze het maar doen, als ze maar gelukkig was! Dat was waar het later op uitdraaide.
Dat vond jij natuurlijk niet. Jij vond het geweldig wat die deden. Eerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:37 schreef sunny16947 het volgende:
Doet me trouwens weer denken aan de irritatie van Pa Recourt toen Jaap, Amanda en Brian de huwelijksvoltrekking verstoorde van ziijn kleine meisje.
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
claire ach, wijntje drinken peukje roken en op haar doos blijven zitten, dat staat me nog bij van DGK
zat al niet veel in, laat staan in haar relatie met Huub, misschien kon hij wel met haar lachen maar echt diepe gesprekken lijkt me niet, ze is gewoon een heel naief meisje en luistert nog steeds naar haar ouders denk ik.
Ja ongeveer net zoals de Nuon die elke dag op televisie lopen te verkondigen dat je zuinig moet doen met energie omdat ze het milieu zo belangrijk vinden .... Come on NMNS !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bijPa Recourt kwam zelfs persoonlijk langs om haar met zoveel woorden te vertellen dat ze Huub absoluut links moest laten liggen. Dat staat vast nog wel ergens op beeld.
De Nuon, dat is wel een idee. Laten ze Hupert met z'n ballen aan de 220 groene stroom leggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ongeveer net zoals de Nuon die elke dag op televisie lopen te verkondigen dat je zuinig moet doen met energie omdat ze het milieu zo belangrijk vinden .... Come on NMNS !
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef judge666 het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef judge666 het volgende:
Hier de samenvatting to dusver:
Versabommie anti Huub, neutraal Claire, anti Recourt.
Thunderbitch anti Huub
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub
Judge 666 neutraal Huub, neutraal Claire, anti Recourt (fam. heeft in deze niks van doen).
Neemmijnietseriues anti Huub, anti Recourt, en Claire neutraal.
toverheks neutraal in alles.
sunny 16947 neutraal in alles.
De zus dezelfdde man?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Dus nu heeft pa Recourt met de zweep geslagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
ach niemand kan me wijsmaken, toen claire de kooi inging van wat er verwacht werd van haar, ook zal er bij de voorbesprekingen toen pa recourt wel alles op schrift hebben laten stellen, nee die man is een zakenman en kent de klappen van de zweep.
Nee vond die blik van Pa Recourt geweldig. Een geweldig tv moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vond jij natuurlijk niet. Jij vond het geweldig wat die deden. Eerlijk.
We zijn met het laatste nieuws bezig. Brainstormen zeg maar..............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
dr is dus gewoon écht geen nieuws meer he
Soortgelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef judge666 het volgende:
[..]
De zus dezelfdde man?
dat is toch incest?
Of bedoel je een soortgelijke man als moeder had/heeft?
En ik moet dat geloven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee vond die blik van Pa Recourt geweldig. Een geweldig tv moment.
En hé alle commotie voor het huwelijk. De ruzie met ma, de hummer van oom Toine en het artikel groot in de telegraaf dat Claire was gebrainwashed leverde wel veel kijkers op.
Script schrijven dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We zijn met het laatste nieuws bezig. Brainstormen zeg maar..............
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
ach niemand kan me wijsmaken, toen claire de kooi inging van wat er verwacht werd van haar, ook zal er bij de voorbesprekingen toen pa recourt wel alles op schrift hebben laten stellen, nee die man is een zakenman en kent de klappen van de zweep.
Je vergeet broer Bram nog met zijn BB ervaring en mediabedrijfje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Nee..... het script ontrafelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Script schrijven dus....lekker vertrouwd
Moraal wordt ontleend aan normen en we weten allemaal welke normen Claire van Papa en Mama Recourt heeft meegekregenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.
weet niet of ze meer moraal heeft, maar dit huwelijk was gedoemd te mislukken, wat hebben we niet allemaal gezien, claire is geen meisje voor Huub, er is veel geacteert in de kooi en veel geschreven qua script, maar denk dat claire toen ze de streams ging volgen dacht, ja hij heeft wat ik denk dat ik maar in het grote avontuur stap, terwijl ze dondersgoed wist het gaat toch niet werken, welke normale gezonde hollandse meid zegt haar ja woord tegen iemand die heerlijk op streams nog heeft liggen vosen daarvoor met een ander.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Moraal wordt ontleend aan normen en we weten allemaal welke normen Claire van Papa en Mama Recourt heeft meegekregen
Niks moet alles mag. Maar laten we het niet over het geloof gaan hebben want dan wordt het helemaal een zootje.quote:
Ik geloof niet, dus dat komt in ieder geval van pas hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niks moet alles mag. Maar laten we het niet over het geloof gaan hebben want dan wordt het helemaal een zootje.
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.
nee er is iets goed fout in die familie dat moet je met me eens zijn.
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.
Want, eenmaal gepenetreerd door Huub, ben je nog niet jarig.
Voor een groot deel ben ik het met je eens, echter ik denk dat in het echte leven dit ook veel voorkomt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet of ze meer moraal heeft, maar dit huwelijk was gedoemd te mislukken, wat hebben we niet allemaal gezien, claire is geen meisje voor Huub, er is veel geacteert in de kooi en veel geschreven qua script, maar denk dat claire toen ze de streams ging volgen dacht, ja hij heeft wat ik denk dat ik maar in het grote avontuur stap, terwijl ze dondersgoed wist het gaat toch niet werken, welke normale gezonde hollandse meid zegt haar ja woord tegen iemand die heerlijk op streams nog heeft liggen vosen daarvoor met een ander.
nee ook claire is gewoon heel dom geweest, en heeft er hopelijk iets van geleerd.
stap nooit in een avontuur maar bedenk 10 keer voordat je je jawoord geeft.
mag ik vragen of u pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn.[iklein piemeltje][/i]![]()
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.
Dat geloof ik nou ook weer niet. Volgens mij was ze al aardig in de juiste vorm opgerekt, zo de verhalen die er geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltje![]()
Nee hoor dan was je met de makers gaan praten en die hadden dan het getekende contract onder je neus gehouden en je heeeeeeeel misschien wat centjes gegeven om je te laten zwijgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.
nee er is iets goed fout in die familie dat moet je met me eens zijn.
maar met het verschil, poste het gister ook al, dat huub zijn vader niet gaat lopen uitdagen op twitter, en tweety-ron juist wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef judge666 het volgende:
[..]
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |