quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef TheKC het volgende:
Wat voor vakken vul je dan zoal, TS?
Cosmetica!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik sta vandaag op cosmetica
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft nu al moeite met vakjes vullen
Veel plezier als je echt aan de slag moet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, en ik mag het zo allemaal gaan spiegelen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat heb ik daar toch nooit zin in![]()
Klacht: TS is zijn zaterdag altijd kwijt omdat hij vakken zijn zakken moet vullen.
Subklacht: TS moet tot 6 uur en is al om 9 uur begonnen waardoor hij straks bij het bier drinken moe is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ben je de internet PC's lekker aan het aanvullen jongen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
TS vult vakken! Wat een luizenbaantje zeg.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Hetiszover het volgende:
Spiegelen
De grootste hoerenklus die er is
Je bent gewoon arm.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend dat het kutwerk is, tis beter dan elke week je handje ophouden bij de ouders, zoals menig figuur hier wel doet natuurlijk.
Ik zou me schamen geld te moeten vragen aan me ouders voor alle de dingen die ik wil doen.
Aha, iemand die alles van zjin ouders krjigtquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend dat het kutwerk is, tis beter dan elke week je handje ophouden bij de ouders, zoals menig figuur hier wel doet natuurlijk.
Ik zou me schamen geld te moeten vragen aan me ouders voor alle de dingen die ik wil doen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:46 schreef Synthesist het volgende:
als het stom werk is waarbij je ook nog eens niet kan praten ben je het echt heel snel zat.
ik moest ooit auto onderdelen in doosjes doen voor een uitzendbureau, wat een verschrikking was dat
Er is niks om met proportie geld te vragen aan je ouders. Als je gewoon netjes opgevoed bent zou je hetzelfde doen voor je eigen kinderen. Ik wil dan ook niet impliceren dat ik mijn handje ophoud echter is er niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
Echt héquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
Shame on you.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is niks om met proportie geld te vragen aan je ouders. Als je gewoon netjes opgevoed bent zou je hetzelfde doen voor je eigen kinderen. Ik wil dan ook niet impliceren dat ik mijn handje ophoud echter is er niks om je voor te schamen.
Hoezo? Ik heb genoeg cash om bij niemand te hoeven aankloppen. Ik beschik echter ook over voldoende empathie om te beseffen dat je niet minderwaardig bent door geld te vragen aan je ouders.quote:
Je kan wel eens een keer geld vragen, ja. Dat doe ik zelf nooit maargoed, het kan. Maar ik vind dat je er niet afhankelijk van kunt zijn op een bepaalde leeftijd. Je mag er wat mij betreft niet vanuit gaan dat je geld krijgt wanneer je er zin in hebt om wat voor reden dan ook. Dan heb je gewoon een schop onder je kont verdient om vervolgens zelf een baantje te zoeken, zodat je leert met geld om te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb genoeg cash om bij niemand te hoeven aankloppen. Ik beschik echter ook over voldoende empathie om te beseffen dat je niet minderwaardig bent door geld te vragen aan je ouders.
Dat is dus geld ontvangen met proportie. Maar je hebt gelijk, ooit houdt het eens een keer op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:23 schreef Glennz het volgende:
[..]
Je kan wel eens een keer geld vragen, ja. Dat doe ik zelf nooit maargoed, het kan. Maar ik vind dat je er niet afhankelijk van kunt zijn op een bepaalde leeftijd. Je mag er wat mij betreft niet vanuit gaan dat je geld krijgt wanneer je er zin in hebt om wat voor reden dan ook. Dan heb je gewoon een schop onder je kont verdient om vervolgens zelf een baantje te zoeken, zodat je leert met geld om te gaan.
Precies.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef Hetiszover het volgende:
ouders moeten hun kinderen stimuleren om een bijbaantje te nemen. Niet alleen voor het geld, maar ook voor ervaring met het werkende leven.
We zijn het eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat is dus geld ontvangen met proportie. Maar je hebt gelijk, ooit houdt het eens een keer op.
Och jongen, een heel kwartier? Wat zal jij het zwaar hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Yes, ik mag een kwartier langer blijven om af te sluiten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:08 schreef Herpert het volgende:
Gast, beter werk je door i.p.v. te internetten.
En terecht dat je klote klusjes mag doen, luie donder!
"Gij zult niets begeren dat van uw naaste is"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Er zit trouwens bij mij iemand in de klas die alles van haar ouders krijgt, en dat nog normaal vind ook omdat 'ik moet alles zelf betalen'
Ik bedoel als je voor elke scheet je ouders om geld moet vragen, bijvoorbeeld als je gaat stappen, of kleren gaat kopen, of iets anders wilt doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is niks om met proportie geld te vragen aan je ouders. Als je gewoon netjes opgevoed bent zou je hetzelfde doen voor je eigen kinderen. Ik wil dan ook niet impliceren dat ik mijn handje ophoud echter is er niks om je voor te schamen.
Het gaat er niet om of je je werk af hebt of niet, het gaat om je instelling dat je tijdens supermarktwerk je mobiel erbij tovert om te internetten. Je hebt je telefoon niet eens nodig bij je baantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, ik heb m'n werk gewoon afgekregen. Tevens moet iedereen dit soort werk doen, zelfs de leidinggevende spiegeltdus beter hou je je muil.
Gelukkig heb ik geen intentie een carrière in de supermarktbussiness te volgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Herpert het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je je werk af hebt of niet, het gaat om je instelling dat je tijdens supermarktwerk je mobiel erbij tovert om te internetten. Je hebt je telefoon niet eens nodig bij je baantje.
Heel leuk en aardig dat je leidinggevenden ook meewerken, maar dat is dan ook gewoon logisch in een winkel. Een betere winkel en eerder klaar is alleen maar beter voor ze. Als je volgende keer gewoon lekker tijdens je pauze blijft fokken en niet tijdens het werk kom je nog eens ergens terecht, want ik denk niet dat deze instelling snel uit is bij je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |