Dat is het probleem ook juist... Je juicht niet omdat je oprecht vrolijk bent maar omdat je mee wil lopen met de rest. Mensen die nep juichen gewoon omdat iedereen het doetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef Kerol het volgende:
Doe je eens sociaal is het weer niet goed.
conclusie: je hebt een kut leven!quote:
Ja , en normaal interesseert je het niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef norich het volgende:
ik juich ook wel, omdat ik blij ben met een goal, niet omdat iedereen dat doet
En zo hoort het ook.. niet zoals die nepmensen hier bovenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef norich het volgende:
ik juich ook wel, omdat ik blij ben met een goal, niet omdat iedereen dat doet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:13 schreef L.no het volgende:
Ziet ook weer lullig uit als je als enige verzuurd zit te kijken terwijl de rest zit te juigen.
quote:
Wat quote je mij!? Je moet die andere quoten, tssquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Flammie het volgende:
[..]En ook omdat de rest juicht, DUS moet jij het ook maar doen
Mensen tegenwoordig kunnen niet meer voor zichzelf nadenken
!!
Ik ga ook neit in groepen naar voetbal kijken, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Flammie het volgende:
[..]En ook omdat de rest juicht, DUS moet jij het ook maar doen
Mensen tegenwoordig kunnen niet meer voor zichzelf nadenken
!!
ik ga zelf al jaren naar de voetbal, dus het interesseert me heus welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja , en normaal interesseert je het niks![]()
In je eentje staan juichen als je normaal gesproken nooit voetbal kijkt is nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga ook neit in groepen naar voetbal kijken, dus dat scheelt.
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
In je eentje staan juichen als je normaal gesproken nooit voetbal kijkt is nog![]()
Ja jonge fucking donkey, de mensen die juichen zijn wel oprecht blij met die goal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook juist... Je juicht niet omdat je oprecht vrolijk bent maar omdat je mee wil lopen met de rest.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:13 schreef L.no het volgende:
Ziet ook weer lullig uit als je als enige verzuurd zit te kijken terwijl de rest zit te juigen.
Juistem, wat je niet kan smijten moet in de fik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:02 schreef IHVK het volgende:
Gewoon even helemaal losgaan? Alle stress eruit?
Inderdaad, na het juichen even wat winkels/bushokjes/lantaarnpalen/hoofden kapot rammen lucht flink op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Juistem, wat je niet kan smijten moet in de fik.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:02 schreef IHVK het volgende:
Gewoon even helemaal losgaan? Alle stress eruit?
Boys will be boys...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, na het juichen even wat winkels/bushokjes/lantaarnpalen/hoofden kapot rammen lucht flink op.
Egwel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef IHVK het volgende:
Juichen= niet gelijk aan hooligans.
Hmzz... vreemd. Maar ieder z'n ding.quote:Ik kijk over het algemeen weinig voetbal (niet nooit want het kan mij wel boeien)
Maar als ik naar een wedstrijd ga en mijn team scoort dan juich ik wel. Waarom niet.
Na he voetbal leefde je niet meer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik leefde vroeger voor het voetbal en alles er omheen.
Doorgaans niet of nauwelijks neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:17 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Na he voetbal leefde je niet meer?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:17 schreef tmffirework het volgende:
Stel autisten hier op fok zeg, wat is er nu weer vreemd aan oprecht blij zijn als je club scoort?
Want als mijn club scoort dan ben ik oprecht blij en daarom juich ik dan ook van harte mee en schreeuw ik mijn club de hele wedstrijd vooruit! Maar dat vinden jullie hier zeker ook onzin om liedjes te zingen en het gezellig te hebben tijdens een voetbalwedstrijd?
Ontlading van de spanning inderdaad, maar ik doe dat zelf ook dmv liedjes enzo. Beetje schelden op iedereen, wat spreekkoortjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik leefde vroeger voor het voetbal en alles er omheen. Qua juichen is het gewoon een ontlading van de spanning. Lijkt me.
Fixedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
Het zou bijzonder zijn als Ajax in de Arena scoort tegen Feyenoord en alles supporters blijven in de stijl van TS op hun stoel zitten.
Dan zul je de laatste jaren niet veel fakkels afsteken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:33 schreef postmortum het volgende:
ik steek altijd een vreugdefakkel af als fortuna wint
kloptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan zul je de laatste jaren niet veel fakkels afsteken.
Maar wel weer meestaan te juichen als Oranje scoort tegen Duitsland in een EK/WKquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd
Juichen omdat je club een doelpunt maakt
Wat een falers
Als je daar zo van overtuigd bent moet je maar weer eens een weddenschap sluiten met een gewijzigde avatar als je verliestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is geen grap maar de bittere waarheid!
Je hebt lef, ik waardeer het. Toch ga ik een filmpje posten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is geen grap maar de bittere waarheid!
Ik ben geen Ajax fan maar die aanval van 0.56. Sjapo Sjapo Sjapo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt lef, ik waardeer het. Toch ga ik een filmpje posten.
Neuh, daar doe ik voorlopig niet meer aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je daar zo van overtuigd bent moet je maar weer eens een weddenschap sluiten met een gewijzigde avatar als je verliest.
Daarmee ben ik dan wel eensquote:
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt lef, ik waardeer het. Toch ga ik een filmpje posten.
Of supporters die naar het stadion gaan maar nooit meezingen en klagen als je te hard op je vingers fluit na een foutieve beslissing van de scheidsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Herpert het volgende:
Bonusklacht: Nepsupporters.
Ik zing ook nooit mee maar dat is meer omdat ik dan de enige benquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of supporters die naar het stadion gaan maar nooit meezingen en klagen als je te hard op je vingers fluit na een foutieve beslissing van de scheids
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:43 schreef S.Seagal het volgende:
Blijkbaar ben jij iemand die in een hoekje zit thuis en nergens blij om kan zijn.![]()
Als je land of club wint/scoort dan ben je toch blij als een motherfucker. Gevoelens uiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |