Je mag opnames uit je eigen huis niet publiceren, hoe ziek is dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je mag de beelden dus niet zomaar publiceren. Maar filmen in je eigen huis mag altijd.
Joh...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:39 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als een privepersoon zijn eigen filmbeelden wil publiceren, maakt hij dat toch echt zelf uit.![]()
euhm, ik zal het nog eens quoten, maar dan zonder de regels voor de openbare ruimte erbij, dat schijnt verwarrend te zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je mag de beelden dus niet zomaar publiceren. Maar filmen in je eigen huis mag altijd.
Dus ja, je mag wel filmen in je huis, maar geen derden zonder dat die het weten ..quote:In besloten ruimtes -waaronder ook op het werk- mogen mensen in beginsel niet worden gefilmd. Er moet een zwaarwegend belang zijn. En ook nu moet het expliciet aangekondigd zijn.
Die wet is bedoeld om bv werknemers te beschermen, niet om inbrekers te beschermen. Dat de wet daarin niet voorziet is wanprestatie van de wetgever.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:41 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm, ik zal het nog eens quoten, maar dan zonder de regels voor de openbare ruimte erbij, dat schijnt verwarrend te zijn
[..]
Dus ja, je mag wel filmen in je huis, maar geen derden zonder dat die het weten ..
Inderdaad, alleen in Nederlandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Dit kan alleen hier in Nederland , het inbrekersgilde -nu met eigen belangenvereniging- lacht zich een slag in de rondte
En dat al 40 jaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Dit kan alleen hier in Nederland , het inbrekersgilde -nu met eigen belangenvereniging- lacht zich een slag in de rondte
Moet je ook gewoon aangeven door stickers ofzo hoor, anders ben je ook strafbaar wanneer je hond een inbreker gaat grijpen op jouw terrein vernam ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef waterkip het volgende:
Hij is hier welkom
[ afbeelding ]
er lopen er drie ,gezellig
Dan zou ik toch die stickers maar opplakken, samen met het blaffen is het dan afschrikwekkend genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon aangeven door stickers ofzo hoor, anders ben je ook strafbaar wanneer je hond een inbreker gaat grijpen op jouw terrein vernam ik
Die van ons ontvangt je met open armen, maar ze blaft alsof ze je op wil vreten
Want iedere wetsovertreder is een inbreker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwen....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Want iedere wetsovertreder is een inbreker?
Nou, heb een inbraak meegemaakt. Ik verstop niets meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zullen we dan ook maar warme melk en koekjes klaarzetten elke avond Paddy?
Nog niet eens zo gek dusquote:camerabeveiliging. bij binnenkomst gaat u akkoord met verspreiding van beelden indien u binnen strafbare feiten begaat "
quote:
Idd, maar het is toch belagelijk dat dit als schending van de privacy wordt gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt mij toch eenvoudig, Ledenlijst van die bond op het internet zetten.
Wie zegt dat? De bond vindt dat, ze hebben nog geen gelijk gekregen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar het is toch belagelijk dat dit als schending van de privacy wordt gekwalificeerd.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Want iedere wetsovertreder is een inbreker?
En dan komt de politie die shag halen?? Krankzinnigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef paddy het volgende:
[..]Dit hebben wij meegemaakt, maar dan met een pakje shag! Politieagent wist niet hoe hij het moest brengen. Hij zei; Heeft u een vreemd pakje shag in huis gevonden(noemt merk)? Een verdachte zei nl dat hij vannacht hier ingebroken had en zijn pakje shag had vergeten
. Ik kende FOK! nog niet, anders had ik het wel in NWS gepost
Het pakje shag bleek een paar deuren verder te liggen
Eigenlijk dom dat ik toen niet zo mondig was om de politieagent een paar vragen te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |