Het is dat iemand me er van de week op wees, anders had ik er ook niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh wordt de tijd alweer verzet?! Is compleet aan me voorbij gegaan (maarja, wat niet)
Hier ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb nooit ergens last van, maar ik heb een kind dat al máánden op dezelfde tijd wakker wordt. En ik ben bang dat zijn biologische klok niet terug gaat.
We gaan wel proberen hem vanavond zo laat mogelijk in bed te doen
Maar de wintertijd is toch de echte tijd? Niet zo mooi voor jou dus als de zomertijd wordt afgeschaftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:18 schreef sjak het volgende:
Ik ben een zomer(tijd) mens. Heb veel last van de wintertijd. Dat gaat ook pas weer over als de zomertijd begint... Bah! Ik vind sowieso dat het afgeschaft moet worden. Slaat nergens meer op tegenwoordig. Vroeger...
Ik zou het geen probleem vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar de wintertijd is toch de echte tijd? Niet zo mooi voor jou dus als de zomertijd wordt afgeschaft
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Het gaat hier wel. Toen ik het hier vertelde/meldde had ik de ergste dagen en grootste shock al achter de rug.
Verder vind ik het te privé om dieper op in te gaan hier, sorry...
écht heel leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
wij gaan straks naar TuitjenhornDiertjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |