abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:26:18 #211
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74012986
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn er maar twee Huub soppers, die Sunni en Mooii nog wat. Misschien nog een of twee, maar daar weet ik de namen zo gauw niet van.
Definieer sopper?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_74012989
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar en wanneer? Ben benieuwd.
Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.
Vergeet nogmaals niet dat was Huub zijn ROL de slechterik spelen .pffffff
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74012998
Sopperdesop!!! Wat een gesop hier. Laat ik het zo stellen: Ik heb heel lang de Kooi niet gevolgd en wilde toen wel eens weten waar die hele hetze over ging en dus keek ik een paar afleveringen op tv en vond het een grote bende daar in die Kooi. Allemaal flut tv. Toen ben ik gaan streamen en moest toen wel lachen vanwege bepaalde ludieke acties van bijv. Jaap en Huub, maar ook dat afluisteren van Brian en soms vond ik Lieke en Huub wel grappig. Verder sloeg het kant nog wal en had ik geen favoriete bewoner. Ik vind het met name meer interessant om te zien hoe mensen (de fans en niet fans) zich enorm laten meeslepen en van alles verzinnen mbt deze RLS's. Dat is op zich al een soap op zich en ook hoe er dan enorme ruzies kunnen ontstaan. Volgens mij zegt dat heel wat meer over die mensen dan over de RLS.

In mijn leven is er maar 1 persoon om wie ik sop en dat is mijn vriend. De rest kan me gestolen worden!!!

Ik ga nu naar m'n werk en ken daar zeker geen gesop. Of het moet zijn dat ik de mensen letterlijk inzeep tijdens douche beurten.

Prettige sopdag iedereen en.......sop niet te hard, ook niet naar elkaar!!!

Renée
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:27:53 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013029
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Kom op eerlijk zijn hij was niet alleen sleht hoor, je kan het ook overdrijven.
Vergeet nogmaals niet dat was Huub zijn ROL de slechterik spelen .pffffff

Dit bedoel ik dus.

En ik zeg nergens dat Huub alleen slecht is.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:28:38 #215
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013048
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Even nuanceren. Huub had overleg gehad met een leidinggevende. Die had het hem ten sterkste ontraden, maar niet verboden. De aangevoerde argumenten gaven de doorslag. Wat is daaraan gelogen?
Dat zijn spelletje met woorden. Net als een leraar die ik had altijd zei dat "afkijken bij je buurman niet verboden was, maar wel ten sterkste werd ontraden". Dan is de boodschap wel duidelijk.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74013052
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.

One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:29:11 #217
169210 liesje1979
pi_74013067
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.

Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....
Het was allemaal spel.

En ik moet eerlijk toegeven dat wat Gert zegt in mijn geval wel een beetje klopt. In het begin kwam ik op een forum waar ik zwaar in de minderheid was doordat Huub mijn minst favoriete bewoner was. Ik ergerde me scheel dat alles van hem goed gepraat werd, alles wat hij fout deed was omdat het moest etc. De lol van de discussie was er toen voor mij ook snel af. Ik kan er niets aan doen dat ik nu een beetje een na-na-na-naaa gevoel heb. Ik vind het triest voor Huub en Claire dat dit hun overkomt, maar ik vind de ophef erover wel leuk.

Idd zijn de mensen die Huub hier nog ophemelen in de minderheid en kan ik mij voorstellen dat ze wel eens een beetje moe worden van het ophemelen van hun idool.
Daarom respect voor mooiii en sunny dat ze het nog steeds volhouden hier op fok, en dank voor jullie (voor mij soms lachwekkende) posts.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:29:36 #218
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013080
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk opeens een Huubsopper?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je dus een Jaapsopper
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:31:08 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013124
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef Suikeroom het volgende:
hou is op met dat huubsoppers
Ik vraag me af waarom jij je daar zo druk om maakt. Ik kan me ergere benamingen voorstellen. Ik vind het nog wel een understatement.
pi_74013140
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:
Sopperdesop!!! Wat een gesop hier.

In mijn leven is er maar 1 persoon om wie ik sop en dat is mijn vriend. De rest kan me gestolen worden!!!
Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is geworden .
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:32:14 #221
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_74013157
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:29 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan ben je dus een Jaapsopper
kap toch eens met dat soppen
pi_74013183
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:33:33 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013195
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dus dat zou je dan ook kunnen zeggen over Brian, en Lieke, Natasia....
Het was allemaal spel.

En ik moet eerlijk toegeven dat wat Gert zegt in mijn geval wel een beetje klopt. In het begin kwam ik op een forum waar ik zwaar in de minderheid was doordat Huub mijn minst favoriete bewoner was. Ik ergerde me scheel dat alles van hem goed gepraat werd, alles wat hij fout deed was omdat het moest etc. De lol van de discussie was er toen voor mij ook snel af. Ik kan er niets aan doen dat ik nu een beetje een na-na-na-naaa gevoel heb. Ik vind het triest voor Huub en Claire dat dit hun overkomt, maar ik vind de ophef erover wel leuk.

Idd zijn de mensen die Huub hier nog ophemelen in de minderheid en kan ik mij voorstellen dat ze wel eens een beetje moe worden van het ophemelen van hun idool.
Daarom respect voor mooiii en sunny dat ze het nog steeds volhouden hier op fok, en dank voor jullie (voor mij soms lachwekkende) posts.
Ik vind ze zelfs grappig en ze komen er tenminste voor uit, daar heb ik wel respect voor.
Ik zou zeggen, Huubsoppers aller steden, verenig u.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:33:47 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74013203
Toch.. als Claire gewoon haar muil dicht had gehouden op de goede moment, had Huub niet agressief hoeven te worden. Kut Claire!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:34:05 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013213
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:32 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

kap toch eens met dat soppen
Ik ben het met je eens, er zijn alleen Huubsoppers.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:34:13 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74013216
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Over soppen gesproken. Ik sopte vroeger als pubermeisje altijd op Tom Cruise. Wat was ik fan. Ik had die TopGun poster enzo boven mijn bed hangen. Moet je kijken wat er nu van hem is geworden .
Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:35:22 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013253
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef versabommie het volgende:
Toch.. als Claire gewoon haar muil dicht had gehouden op de goede moment, had Huub niet agressief hoeven te worden. Kut Claire!
Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:36:00 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013266
quote:

Maar Gert heeft hierin wel gelijk dat het merendeel Huub haat vanwege zijn uitspatingen in DGK maar wij allen weten niet hoe Huub in het echt is.
Ik denk dat ik een aardig beeld heb..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74013282
Ik denk dat Claire ook wel haar verhaal een woensdag in de Party doet.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:36:41 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013283
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jij hebt nog niets te klagen. Ik sopte vroeger op Brian Connolly van The Sweet. Die man is al meer dan 12 jaar dood
Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:07 #231
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013297
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat kan. Of het is omdat die paar "soppers" op bepaalde users als een rode lap op een stier werken, en het ze daarom meer opvalt.
Zou ut ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  One tough cookie zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:32 #232
169210 liesje1979
pi_74013305
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, ze kon het weer niet laten. Toen ze haar muil moest opentrekken in die hoerentent van TIEN/Talpa, liep ze te janken. Die eigen schuld kan ze krijgen, die dikke bult kan ze voorlopig wel vergeten.
Ja kan best een aardige bult krijgen als je geraakt wordt door rondvliegende mobieltjes hoor.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:37:33 #233
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74013307
maar hoe gaat dat nu dan, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..

Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!

zoiets toch?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_74013309
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit is een afleidingsmanoeuvre. Is het omdat je niet genoemd bent als Huubsopper, of omdat je het wil ontkennen? Ik had je wel gezet in het rijtje hoor, dus dan weet je dat alvast.
Jij sopt op Brian toch, TB?
pi_74013315
Ja, het is me wat met die Claire
Maar dit had ze toch kunnen zien aankomen, Huub is nl. al een tijdje polyamoureus
pi_74013360
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu doen, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

Dan doet de broer de deur open met zn handen op de rug of nee wacht hij heeft een honkbalknuppel vast.. Huub begint te rennen, en de vader van Claire houdt Bram tegen en fluistert niet doen tot de rechtzaak moeten we ons rustig houden..

Ondertussen is Huub honderd meter verder en kijkt is een keer achterom en ziet dat Bram de achtervolging gestaakt heeft. Dan schreeuwt de vader van Claire.. Claire is met Sohpie bij Anouk kom volgende week maar terug!!

zoiets toch?

Ik vraag me ook wel af hoe dat gaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:08 #237
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74013366
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou... dat maakt indruk hoor. Ik zou zo graag bij jou in een goed blaadje staan... Je bent echt mijn favoriete poster...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:42 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74013386
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
nu de meerderheid weer de minderheid is heb ik weer zin om Huub te verdedigen, het maakt mij ook geen reet uit heh
Ik weet niet wat erger is: een huusopper of een opportunist..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:40:55 #239
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74013395
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
maar hoe gaat dat nu dan, het is zaterdag dus Huub mag dan waarschijnlijk Sophie meenemen ofzo? en dan komt ie daar aan in Tilburg en dan zitten de broer en vader van Claire in de kamer en dat doet dr moeder open en dan ziet ze Huub.. en dan slaat ze de deur weer dicht, en dan schreeuwt Huub de hele buurt bij elkaar.. "kankerhoer doe die deur open ik wil mn dochter zien!! en dan hoor je Esme in de auto doe nou rustig Huub!

zoiets toch?
Kan ook heel simpel zijn en dat hij het kind niet meekrijgt vanwege het lopende onderzoek. Afhankelijk van hoe ernstig de mishandeling is. Wie weet is het erger dan we schatten en staat Huub binnenkort weer in de belangstelling... in een batman pak op het gemeentehuis!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:41:04 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74013401
quote:

[..]

Ik was een super Huub sopper en mag hem nog graag vond zijn discussie's geweldig.
Niet alles keur ik goed van Huub , maar mensen vergeet niet het was een spel met de Febo en Flens als REGIE, ze moesten doen wat die zeiden anders kon je exit gaan zoals Bart.

Alleen een no-brainer is niet in staat om de echte Huub de destilleren uit wat we van hem gezien hebben en zijn gedrag na de kooi en zijn postings.

En dan nog, de grootste kinderverkrachter leeft soms tussen de mensen zonder dat enig mens daar iets achter zoekt, dus ook real live is niet een betrouwbare poel. Het zit vaak in het karakter en in waartoe je in staat bent (te doen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')