Ah zo nu vat ik em. Ik dacht dat dat een oude quote was van een keer dat ik weer eens spijkers op laag water aan het zoeken was..quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
1 minuut voor het op FOK! stond.. why ??
volgens mij trapte ik op iemands teentjesquote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef green_power het volgende:
[..]
Niet heel fok heeft 2 gare BMW`s die het niet doen, een doorgezaagde uno met kapoet blok, een minibike op aanstekergas, meer gestrande projecten als geslaagde, een afgebroken opleiding, een taalgebrek, schijt aan alles wat niet mag.... en zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Maarre Turq, je bent niet alleen dom (dat zei je vergeven), je gedraagt je ook nog eens dom. En nu weer ontopic!
p.s. doet die BMW van je het al?
haha okeey dan snap ik hetquote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik doe mijn auto's altijd naar de garage. Dan valt er niet zoveel te melden.
Verder dan dit doehetzelfgepruts kom ik niet. [Centraal] BMW fantopic [deel 15]
Laat hem lekker..quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
Nope, het smiechtje leest gewoon mee, en hij beweert dattie écht niet kan reageren, maar volgens mij liegt ie dattie groot is
Ik bedoel het niet zo kwaad als dat het er staat, sterker nog, ik kan enorm lachen om Turqquote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef T42 het volgende:
[..]
volgens mij trapte ik op iemands teentjes![]()
![]()
Nou..... zal ik het doen of niet?quote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef green_power het volgende:
[..]
Is er ergens een topique waar de voiture van `68 in beeld staat?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nou..... zal ik het doen of niet?
das het topic.
Ik heb wel eens foto's gezien, maar ik geloof geen projecttopic. Die zul je toevallig tegen moeten komen.quote:
Hij had toch wel een project topic, weet nog wel een foto dat hij zijn chevelle aan het rollen was.. maar we kunnen natuurlijk ook stoppen met over hem te pratenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's gezien, maar ik geloof geen projecttopic. Die zul je toevallig tegen moeten komen.
Ik heb 2 BMW's, waarvan 1 project auto, en eentje een M-Tech 2 uit 98 met alle opties die je wensen kunt in een e36. Enige wat er kapot is met deze auto is de VANOS, eenmaal gerepareerd kan ik daarmee rijden, maar dat hoeft niet. Omdat ik 1 van mijn 2 scooters ruil in dezer dagen tegen een Renault Clio 1.8 16v F16.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef green_power het volgende:
[..]
Niet heel fok heeft 2 gare BMW`s die het niet doen, een doorgezaagde uno met kapoet blok, een minibike op aanstekergas, meer gestrande projecten als geslaagde, een afgebroken opleiding, een taalgebrek, schijt aan alles wat niet mag.... en zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Maarre Turq, je bent niet alleen dom (dat zei je vergeven), je gedraagt je ook nog eens dom. En nu weer ontopic!
p.s. doet die BMW van je het al?
5 auto's hebben waarvan er 1 rijdtquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 BMW's, waarvan 1 project auto, en eentje een M-Tech 2 uit 98 met alle opties die je wensen kunt in een e36. Enige wat er kapot is met deze auto is de VANOS, eenmaal gerepareerd kan ik daarmee rijden, maar dat hoeft niet. Omdat ik 1 van mijn 2 scooters ruil in dezer dagen tegen een Renault Clio 1.8 16v F16.
En ik heb nog 2 Uno's waarvan de Cabrio en een 1.4 met alle opties die je kunt vinden in een Uno, zoals electrische ramen en cv e.d.
Dom ben ik niet. Kan zelfs een wereld van discussie aan over het auto techniek e.d.![]()
fuck it, ik ga niet meer offtopic hier.. ik verlaag mijn niveau niet tegen over de menigte hier
sorry maar nu snappe jullie wel de sfeer op ptaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef Klonk het volgende:
zo, we zijn wel klaar met flamen nu, allemaal normaal doen, de oproep staat nog steeds, gewoon gezellig doen, als je niet normaal kunt reageren doe ons dan een lol en reageer helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef T42 het volgende:
[..]
sorry maar nu snappe jullie wel de sfeer op pta
Dit is dus niet het sfeer op PTA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maak JIJ er van
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
sfeer wordt bepaald door jochies die beweren dat ze overal verstand van hebben terwijl ze zelf nauwelijks een project tot een goed einden kunnen brengen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit is dus niet het sfeer op PTA!
Dat maak JIJ er van
Ik zal het tegendeel bewijzenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
sfeer wordt bepaald door jochies die beweren dat ze overal verstand van hebben terwijl ze zelf nauwelijks een project tot een goed einden kunnen brengen.
Over jou maar te zwijgen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou je hebt het vooroordeel allang bevestigd hoor.
Mogen we PTA wel gebruiken om een knok-meet af te spreken met Oxy?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
Ja, hoi ik ben dan wel een tijdelijk modje maar ik heb nu genoeg voorbeelden gezien van hoe het niet moet, het ging een tijdje best lekker dan nu niet in eens weer beginnen met klooien.
Als jullie willen vechten, spreek maar ergens af, stamp elkaar daar maar in elkaar, scheld elkaar fijn verrot maar gebruik PTA niet voor onderling geklooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |