quote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Hyperdude het volgende:
Chevelle is een kloon van Herr.Flick vlgns mij. Zie hierboven hoe hij zich weer zo soepeltjes komt mengen in dit topic om dan slinks van onderwerp te veranderen.![]()
Ik bedoel; hoeveel verschil zit er nou tussen een oude Slopel en zo'n Amerikaans gebakkie?
on-topic:
Chevelle was misschien wel een aardige vent met wat scherpe randjes. Dat hindert niet (zoveel).
Hoe eea. verder is gelopen is voornamelijk Chevelle zijn probleem. Niemand verbiedt hem weer te gaan posten onder Chevelle69; als ie maar niet meer met die US stinkhokken aan komt zetten.
Hahahaha, hij mag nog wel met US hokken aanzetten, maar niet meer met die rijdende roestbarrels die van apk naar apk gestuurd wordenquote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Hyperdude het volgende:
Chevelle was misschien wel een aardige vent met wat scherpe randjes. Dat hindert niet (zoveel).
Hoe eea. verder is gelopen is voornamelijk Chevelle zijn probleem. Niemand verbiedt hem weer te gaan posten onder Chevelle69; als ie maar niet meer met die US stinkhokken aan komt zetten.
Och, ik zou bij die 10% horen die zich niet zou verstoppen. Ik zou eerder zeggen, hey ben jij nou die diknek met die rijdende roestbarrel? Om vervolgens een biertje te drinken met de beste man.quote:
Ben ik wel met je eens, ik heb mensen die zeker niet goed zijn met taal, vocabulair etc. dingen zien doen met een lasapparaat, hamer en tas, plamuurmes en verfspuit waarbij je mond ver ver ver openvalt.quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef T42 het volgende:
jah ik typ/schrijf niet foutloos kan ik ook niet veel aan doen. maar het zal niet onleesbaar zijn... dus lees er eens overheen en als echt te erg is geef dan een normale pm met de fout en ik verbeter het.
dit is een forum en geen nationaal dictee
Maar dit is niet zo lang aan de gaande met jou T42, eerst schreef je wel altijd keurig normaal ABN, laatste tijden pas begin je een beetje breezer achtig te praten als een gast van 15/16..quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef T42 het volgende:
[..]
ik wel ooit maar dat is op het hele forum een probleem
Sorry hoor, maar heb je je eigen posts wel eens gelezen? Dat is soms ook om te huilen qua grammatica. En nee ik ga ze niet qouten want heb wel wat anders te doen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar dit is niet zo lang aan de gaande met jou T42, eerst schreef je wel altijd keurig normaal ABN, laatste tijden pas begin je een beetje breezer achtig te praten als een gast van 15/16..
Sorry hoor, maar dit viel me wel persoonlijk op.
En zelfs dan vind ik het nog gaaf! Elk project vind ik mooi om te lezen, al is het alleen maar om verschillende invalshoeken te bekijken van hoe mensen over een restauratie/tuning/opknapbeurt denken. Als je kijkt naar perfectionisme zoals bijvoorbeeld die Golf 20vt of optisch tunen van Oxy of beurt-tot-beurt in orde maken waar ik even geen voorbeeld van heb, ik vind het allemaal mooi. Je hoeft immers niet te lezen of te reageren natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 01:27 schreef green_power het volgende:
[..]
Hahahaha, hij mag nog wel met US hokken aanzetten, maar niet meer met die rijdende roestbarrels die van apk naar apk gestuurd wordenzolang die er geen H.O.K. opsmeert, 8 stampende kabouters onder de motorkap stopt en zen lasapparaat overuren laat draaien lees ik niets meer van em
![]()
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je je eigen posts wel eens gelezen? Dat is soms ook om te huilen qua grammatica. En nee ik ga ze niet qouten want heb wel wat anders te doen.
Het viel mij ook op dat T42 een beetje lakser is geworden met typgedragquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je je eigen posts wel eens gelezen? Dat is soms ook om te huilen qua grammatica. En nee ik ga ze niet qouten want heb wel wat anders te doen.
huh? die 2 reakties als grap ooit zekerquote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar dit is niet zo lang aan de gaande met jou T42, eerst schreef je wel altijd keurig normaal ABN, laatste tijden pas begin je een beetje breezer achtig te praten als een gast van 15/16..
Sorry hoor, maar dit viel me wel persoonlijk op.
voorbeelden? pleasequote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat T42 een beetje lakser is geworden met typgedragEn Turq is natuurlijk een Turk, zover ik Turken ken schrijft hij beter dan de meesten. Daar heb ik dan nog weinig problemen mee.
Overigens heb ik met spelfouten over het algemeen weinig problemen, het valt hoogstens op.
wou ook al zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik WAS toen 16quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef T42 het volgende:
[..]
huh? die 2 reakties als grap ooit zeker
ben trouwens 14 flupske![]()
weet nog dat je me een pm stuurde omdat je deed autorijden zonder rijbewijs![]()
[..]
voorbeelden? please![]()
Als ik er een tegenkom zal ik het hier postenquote:voorbeelden? please
We hebben het over schrijven. Praat toch nooit met je.quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik WAS toen 16dat is zwaar 3 jaar geleden ouwe..
![]()
![]()
En zoals Barca zegt, ik ben een TurkKan jij zoals mij ook vloeiend 4 talen spreken? Zoals: Engels, Duits, Nederlands en Turks?
je was aan het lessen jongen en al 2x gezakt dacht ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik WAS toen 16dat is zwaar 3 jaar geleden ouwe..
![]()
![]()
En zoals Barca zegt, ik ben een TurkKan jij zoals mij ook vloeiend 4 talen spreken? Zoals: Engels, Duits, Nederlands en Turks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan dat mijn projeckt topic zijn? die heb ik op me gsm getikt dan maak ik ongezien veel voutenquote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik er een tegenkom zal ik het hier postenIk weet nog dat ik een tijdje geleden wat van jou zat te lezen en dat ik echt dacht van "Huh, hij maakte toch nooit zoveel fouten??".
Geen idee, zou kunnen. Ik vind het niet storend, het viel me alleen op.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef T42 het volgende:
[..]
kan dat mijn projeckt topic zijn? die heb ik op me gsm getikt dan maak ik ongezien veel vouten
of moet snel hebben willen type dan gaat ook alles fout en dat zie ik niet 123 sorryquote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Ik vind het niet storend, het viel me alleen op.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef T42 het volgende:
[..]
je was aan het lessen jongen en al 2x gezakt dacht ik
ik wist dat en mocht dat niet vertellen omdat heel fok jou dan turk illegaal zou vinden
maar ik typ zoiezo geen ABN maar meer brabants ken ik niks aan doen dat leren ze hier alleen op school...In Ieder Geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel PTA weet dat ik illegaal auto heb gereden, pff heb ik schijt aan.. En Nee wat jij typt is geen Brabants, maar als een tiener van 15.![]()
Maar zo te zien ben je wel zwaar op je tenen getrapt.. laters
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
neej man geniet hiervanquote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In Ieder Geval.
Heel PTA weet dat ik illegaal auto heb gereden, pff heb ik schijt aan.. En Nee wat jij typt is geen Brabants, maar als een tiener van 15.![]()
Maar zo te zien ben je wel zwaar op je tenen getrapt.. laters
Ik doe mijn auto's altijd naar de garage. Dan valt er niet zoveel te melden.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef T42 het volgende:
[..]
open jij eens een topic dan? zie dat je er nog maar weinig hebt geopend, alleen veel reakties in andere topics.
dus plaats jouw wagen eens?
Wauw, maar niet heel Fok! Rijdt vanaf zijn 13e..quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef T42 het volgende:
[..]
neej man geniet hiervan![]()
maare voorbeeld?
maar niet heel fok weet dat jij aantal keer gezakt bent
Niet heel fok heeft 2 gare BMW`s die het niet doen, een doorgezaagde uno met kapoet blok, een minibike op aanstekergas, meer gestrande projecten als geslaagde, een afgebroken opleiding, een taalgebrek, schijt aan alles wat niet mag.... en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wauw, maar niet heel Fok! Rijdt vanaf zijn 13e..![]()
NIET HEEL FOK KOOPT AL OP ZIJN FOCKING 16e AL ZIJN EERSTE AUTO OF HEEFT OP ZIJN 17e AL EEN 2.0 16v Calibra![]()
Ik weet niet hoe of wat het allemaal in elkaar steekt met 68chevelle dat heb ik gemist. Wat ik wel weet is dat ie zelf ook bloedirritant kon zijn (net als ik trouwens daar niet van.).quote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich ben ik het helemaal met je eens![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat hij het niet zelf uitlokte; natúúrlijk was hij uit op een confrontatie, en die kreeg hij.
Ik ben niet een zodanig stevige FOK!kert dat ik ál die ellende heb gelezen (geen behoefte aan ook), maar waar het mij meer om ging is hoe ver het ging en hoe persoonlijk sommigen worden, en dat is ook waar zijn probleem een beetje zat denk ik.
Waar ik meer op doelde, is dat men zich op internet vaak een beetje gedraagt als een groep hooligans die iedereen op zijn nek springen die 'erom vraagt' () En ik weet 100% zeker dat 90% van de piepeltjes die zich hiermee bezig houden, zich op een meet als een heeeel klein mannetje in een hoekie zouden verstoppen als iemand tegen ze zei: heej psst.. zie je die dikke nek daar ?? da's chevelle
.. en dat is gewoon triest
![]()
Mensen met kennis verlaten een forum omdat kleine kutkindertjes met een grote muil zich gedragen als de alom gehate kutmarokkaantjes op het buurtpleintje.. alleen IRL kun je die onder de grond schoppen, maar deze insectjes zijn (een soort van) onkwetsbaar achter hun beeldscherm.. hij vond dat niet fijn, en kende zichzelf goed genoeg om hem te doen besluiten om hier niet meer te posten.. dat pleit van mij uit gezien vóór en niet tegen hem. Dat heeft imho ook geen reet met laf te maken.. Laf.. zijn die sukkeltjes die zich niet kunnen gedragen zonder dat papa meeleest![]()
Hij had zin buik er vol van, werd beledigd, realiseerde zich dat het geen zin had om ertegenin te blijven gaan, of had daar geen zin in, weet ik het.. en besloot gewoon om de stekker eruit te trekken, no more, no less..
Overigens hebben een aantal mensen toendertijd een PM gekregen met daarin een korte 'verklaring' van hem, en toen heeft hij zijn eigen account onklaar gemaakt, dus terugkomen (op dezelfde account) is sowieso geen optie; wie weet leest hij wel grijnzend mee
Bij dezequote:68Chevelle @ MSN;
*ehmmmm...... doe me eens ff een lol en geef fathank eens gelijk...... dat topic gaat al veel te lang over me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |