Niet mijn volledige naam, slechts voornaam. Met een beetje handig zoeken vind je mijn volledige naam ook wel maar dan kom je vooral op een pastoor uit die handig met internet isquote:Op zondag 6 december 2009 01:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet het.. ik heb die PM's ook gehad![]()
Misschien is 'ChevelleV8' wat ??![]()
Ik gebruik overal dezelfde alias.. ik hoef mijn naam niet op het net te vinden.. heten er al genoeg zo, en daarbij heb ik 4 100% naamgenoten op het net zwerven
van die helden gaan dan je adres opzoekken en je bellen of plaatsen die op andere sitesquote:Op zondag 6 december 2009 01:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ach, ik neem Fok! gewoon niet serieus. Ik wil ook af en toe wel eens aan een discussie meedoen maar dan moet je gewoon 9 van de 10 reacties niet serieus nemen en de laatste lezen en op reageren.
Fok! is inderdaad 1 van de fora met veel internethelden, maar dat komt ook door de grootte. Ik hang vooral op kleinere fora rond en daar gebruik ik gewoon mijn eigen naam. Dat ga ik hier niet (meer) doen
Hij zal wel een nieuwe account aan moeten vragen als ie terug komt
Mwah, mijn adres zul je niet op internet vinden. Ik werd wel eens irl. aangesproken door mensen die mijn Fok! posts gelezen hadden en het er niet mee eens waren. Dat heeft me doen besluiten om daarmee te kappen. Op autofora waar ik alleen over auto's praat vind ik het leuk als mensen lezen wat ik doe. Op Fok! kan ik ook wel zonder die aandacht.quote:Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef T42 het volgende:
[..]
van die helden gaan dan je adres opzoekken en je bellen of plaatsen die op andere sites
iets kopen of verkopen hier is dus niet risico loos daar wisten ze me adres van.quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, mijn adres zul je niet op internet vinden. Ik werd wel eens irl. aangesproken door mensen die mijn Fok! posts gelezen hadden en het er niet mee eens waren. Dat heeft me doen besluiten om daarmee te kappen. Op autofora waar ik alleen over auto's praat vind ik het leuk als mensen lezen wat ik doe. Op Fok! kan ik ook wel zonder die aandacht.
hmzz...ben het in het algemeen wel met je eens,ik moet je ook credits geven voor je constante weerwoord (al dan niet gegrond/wel gegrond..je kan af en toe wat plat door de bocht komen daarmee)quote:Op zondag 6 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach voor mij is de lol er ook af. Ik geef meer om styling dan om prestaties en dat wordt op FOK! niet gewaardeerd. Nou ja dat kan. Dan ga ik wel verder op andere fora. Meeste mensen hier zullen mij een enorme lul vinden. Tis gekomen dat sommige mensen constant bleven mijn auto en mijzelf af te zeiken, vaak zonder argumentatie. Tsja die wil ik terugpakken en heb ik nou gedaan met Turk (de enige die zeek en ook een project heeft lopen)
Voor mij is de lol er nu wel af. Het staat 1-1 en klaar. Mochten er radicaal hier dingen veranderen (zoals strengere mod activiteit) wil ik best verdergaan met mijn project auto.
Wat betreft Chevelle, die vroeg er ook wel een beetje zelf om. Zo was de eerste reply op de eerste post die ik kreeg van `68. Dat was meteen een behoorlijk aanvallende (nu kan ik hier zelf enorm om lachen en weet genoeg tegengas te geven). Als je wat verder keek naar zijn postgedrag met topics als "ik ben een klootzak" en "mensen opnaaien op marktplaats" etc. Dan sta ik er niet van te kijken dat er hier wat valsere posts richting `68 gaan (niet dat ik het daar mee eens ben, dat is weer iets anders).quote:Op zondag 6 december 2009 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ach .. gebeurd is gebeurd.. terugdraaien gaat toch niet, en wie weet.. komt 'ie ooit wel weer terug.. of niet..
Ik hang op best veel fora rond.. en het is gewoon een feit dat je op FOK! redelijk stevig in je schoenen moet staan om niet day after day pissed achter je scherm te zitten.![]()
Nou is FOK! ook wel een grootachtig forumpje met veeeel gebruikers, maar dat rechtvaardigt niet de manier waarop sommigen met anderen omgaan; ik weet zeker dat als men elkaar recht in de ogen zou kunnen kijken ten tijde van sommige postings, dat men zich wel 10 keer zou bedenken, maarja.. internethelden heb je overal, en die zullen er helaas altijd blijven ook vrees ik..
En dan is PTA eigenlijk nog een van de 'relaxtere' delen van FOK!
mooie postquote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef green_power het volgende:
[..]
Wat betreft Chevelle, die vroeg er ook wel een beetje zelf om. Zo was de eerste reply op de eerste post die ik kreeg van `68. Dat was meteen een behoorlijk aanvallende (nu kan ik hier zelf enorm om lachen en weet genoeg tegengas te geven). Als je wat verder keek naar zijn postgedrag met topics als "ik ben een klootzak" en "mensen opnaaien op marktplaats" etc. Dan sta ik er niet van te kijken dat er hier wat valsere posts richting `68 gaan (niet dat ik het daar mee eens ben, dat is weer iets anders).
Mijn mening is dan wel, dat je een beetje flauw bent om maar gewoon niet meer te posten en de persoon in kwestie die je aanvalt met intellict de mond te snoeren, maar dat moet ieder voor zichzelf weten uiteraard.
Qua fok!, het is natuurlijk een heel algemeen forum met duizenden mensen met duizenden meningen en duizenden interreses. Daarbij nog eens veel verschil in leeftijd en intellect, dit draagt er natuurlijk aan bij dat de sfeer anders is als die op fora waar de 'liefhebbers' zitten (of je nu van amerikaanse auto`s houdt, van kevers, jappanners, etc. hier zit alles gemengd).
Daarbij is de uitleg aan de term project uiteraard ook nog per individu verschillend. Iemand van 18 met zijn eerste auto kan een no-fear sticker op zijn corsa plakken en een mdf hoedenplank zagen (of bijv. een flux capacitor in een bmw met verschillende kabelbomen en bij elkaar geraapte onderdelen van diverse bmws uit verschillende jaren / types) al een heel project vinden, terwijl iemand die met amerikaanse auto`s bezig is een body-off resto met vernieuwen van zowat alle onderdelen + het plaatsen van een bigblock met sc, het strakmaken van een carroserie met tin, het spuiten in 10 lagen met candy kleuren of wat H.O.K. aanlevert net een project vind.
Verschil van mening zal er uiteraard wel blijven, en wat dat betreft vind ik het (op een uitspattingkje hier en daar) nog wel meevallen
Hee...hoe ist met jou projecttopic?quote:Op zondag 6 december 2009 16:28 schreef GizartFRL het volgende:
Als je aan de andere kant bekijt wat de toppers van PTA zijn PTA toppers
Dan kun je je ook even achter de oren krabben.
O ja een fok post is bindend natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 16:39 schreef GizartFRL het volgende:
Dat komt nog wel.
Wees maar niet bang.
Of wil je zo snel van je auto af?
Op zich ben ik het helemaal met je eensquote:
die reakties bedoel ik het is jouw auto en jouw hobby. ik kan er niet mee zitten wat jij er mee doetquote:Op zondag 6 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach voor mij is de lol er ook af. Ik geef meer om styling dan om prestaties en dat wordt op FOK! niet gewaardeerd. Nou ja dat kan. Dan ga ik wel verder op andere fora. Meeste mensen hier zullen mij een enorme lul vinden. Tis gekomen dat sommige mensen constant bleven mijn auto en mijzelf af te zeiken, vaak zonder argumentatie. Tsja die wil ik terugpakken en heb ik nou gedaan met Turk (de enige die zeek en ook een project heeft lopen)
Voor mij is de lol er nu wel af. Het staat 1-1 en klaar. Mochten er radicaal hier dingen veranderen (zoals strengere mod activiteit) wil ik best verdergaan met mijn project auto.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ohh dit heb ik niet gelezen..quote:Op zondag 6 december 2009 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
open jij eens een topic dan? zie dat je er nog maar weinig hebt geopend, alleen veel reakties in andere topics.quote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Hyperdude het volgende:
Chevelle is een kloon van Herr.Flick vlgns mij. Zie hierboven hoe hij zich weer zo soepeltjes komt mengen in dit topic om dan slinks van onderwerp te veranderen.![]()
Ik bedoel; hoeveel verschil zit er nou tussen een oude Slopel en zo'n Amerikaans gebakkie?
on-topic:
Chevelle was misschien wel een aardige vent met wat scherpe randjes. Dat hindert niet (zoveel).
Hoe eea. verder is gelopen is voornamelijk Chevelle zijn probleem. Niemand verbiedt hem weer te gaan posten onder Chevelle69; als ie maar niet meer met die US stinkhokken aan komt zetten.
ik wel ooit maar dat is op het hele forum een probleemquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ben ik in PTA nog niet tegen gekomen, T42?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |