Past mooi in het straatje van I Remember. Lekker sfeervolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van de dancemuziek, maar dit klinkt wel fijn moet ik zeggen
Staat daar nou een vrouw naakt te dansen op het podium?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deadmau5 nu een uur op de tv-zender Het Gesprek.
Goede tip!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deadmau5 nu een uur op de tv-zender Het Gesprek.
Hij is mooiquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is mooi![]()
Toch goed dat ik af en toe ff dit topic aanklik
Erg leuk iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is mooi![]()
Moet je vaker doen zo maar klikkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is mooi![]()
Vond je vast heel ergquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Staat daar nou een vrouw naakt te dansen op het podium?
Correctie: stond.
Nog veel langer zelfs, maar een DJ (weet niet meer welke) van 3fm vertelde ook dat er heel veel muziek was uitgebracht rond die tijd, dat ze niet zo veel tijd hadden voor deze, maar ze vonden hem wel zo goed dat ze hem als nog heel veel gingen draaien ook al was het wat laat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
Uh? Paloma Faith MH?
Is toch al dik een maand uit/oud?
Ik vind het prima, top plaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:30 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nog veel langer zelfs, maar een DJ (weet niet meer welke) van 3fm vertelde ook dat er heel veel muziek was uitgebracht rond die tijd, dat ze niet zo veel tijd hadden voor deze, maar ze vonden hem wel zo goed dat ze hem als nog heel veel gingen draaien ook al was het wat laat.
Lekker hoor.quote:
Ja, jammer...quote:
Ik ben deze nog lang niet zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weerDeadmau5
. Al mogen ze de nieuwe single ook wel eens gaan draaien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |