Ja, het zou van alles kunnen zijn, maar gewoon langs de HA ermee!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie niet ideeën wat het zou kunnen zijn, is er niet een ziektebeeld waarbij je onder hoge stres zoiets kan doen?
Bellen vs geen bellen of lage pH vs normale pH, that's the question.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef starla het volgende:
[..]
@ gohan, vergeet niet de tractus respiratorius uit te vragen![]()
Heb genoeg ideeen, zelfs ideeen die van psychische aard kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie niet ideeën wat het zou kunnen zijn, is er niet een ziektebeeld waarbij je onder hoge stres zoiets kan doen?
Ik vraag me af of de patient daarop let, met name het laatstequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef DDM het volgende:
Bellen vs geen bellen of lage pH vs normale pH, that's the question.
Zou die dat moeten dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de patient daarop let, met name het laatste![]()
Haha nee bedoel het ook niet puur anamnestisch, maar de tractus respiratorius kan blanco zijn, en het verschil tussen hematemesis en hemoptoe moet je vooral baseren op bellen en als het kan een pH meting. Ruiken mag ook nog altijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de patient daarop let, met name het laatste![]()
Ik heb een keer geroken idd, toen ik avonddienst had op de cardio en het niet duidelijk was of de patient bloed ophoestte/opgaf of koffie ophoestte/opgafquote:
Weet er alles vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb een keer geroken idd, toen ik avonddienst had op de cardio en het niet duidelijk was of de patient bloed ophoestte/opgaf of koffie ophoestte/opgaf
Er is al eens een heel onderzoek geweest naar dit probleem, en toen is er geen medische oorzaak gevonden. Mijn vermoeden is ook dat het een psychische aard heeft, maar in welke hoek kan je dan gaan zoeken? Bloed kan je toch niet zomaar opwekken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef DDM het volgende:
Heb genoeg ideeen, zelfs ideeen die van psychische aard kunnen zijn.
Maar naar de huisarts gaan is in dit geval de beste stap
Op je wang/tong bijten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is al eens een heel onderzoek geweest naar dit probleem, en toen is er geen medische oorzaak gevonden. Mijn vermoeden is ook dat het een psychische aard heeft, maar in welke hoek kan je dan gaan zoeken? Bloed kan je toch niet zomaar opwekken?
Daar hebben we naar gekeken maar was niks te vinden. Sowieso kwam er een heel bloedstolsel mee.quote:
Sowieso, die vakantiedokterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef starla het volgende:
Wat een domme lul zeg, die geneeskundetsudent bij de vakantiedokter. Gast wil tegen het advies van de dokter naar z'n vriendjes toe zodat hij weer biertjes kan drinken.
Boeiend, wat een patiënt doet nadat je hem advies hebt gegeven doet moet hij/zij zelf weten. Iedereen heeft het recht hier zichzelf kapot te drinken!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef starla het volgende:
Wat een domme lul zeg, die geneeskundetsudent bij de vakantiedokter. Gast wil tegen het advies van de dokter naar z'n vriendjes toe zodat hij weer biertjes kan drinken.
Van jou begrijp ik dat wel, maar van een geneeskundestudent?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Boeiend, wat een patiënt doet nadat je hem advies hebt gegeven doet moet hij/zij zelf weten. Iedereen heeft het recht hier zichzelf kapot te drinken!
Ik drink nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef starla het volgende:
[..]
Van jou begrijp ik dat wel, maar van een geneeskundestudent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |