Mijn god, wat heb ik hem verneukt zeg. Ook elke twijfelvraag fout gemaakt. Heb die andere twee wel goed gemaakt dus hopelijk is het genoeg want moet hem echt halenquote:
Ik heb ook wel veel gegokt. Die andere twee deeltoetsen gingen wel goed toch bij jou?quote:Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb ik hem verneukt zeg. Ook elke twijfelvraag fout gemaakt. Heb die andere twee wel goed gemaakt dus hopelijk is het genoeg want moet hem echt halen
quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef iofn het volgende:
[..]
Net of je daar ooit iets anders hoeft te zeggen dan SSRI's of CGT.
Hoe weet je dat het niet de aorta is?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef intoxicated het volgende:
Misschien heb ik vanmiddag auscultatoir een a mesenterica stenose gevangen bij een pte met sinds vele jaren onverklaarde buikklachten. Wordt vervolgd...
sup of inf?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef intoxicated het volgende:
Geen uitstraling van de souffle naar lagere niveaus (had de uptodate-pagina over abdominale souffles er nog even bij gepakt)
oh ok, je DD is: stenose van één der mesentericaequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef intoxicated het volgende:
Dat zal de echo wel gaan uitwijzen
En nog bondiger ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef intoxicated het volgende:
Na 12 uur en 3 minuten heb je precies samengevat wat ik vannacht al zei![]()
Ja die zag ik laatst ook. Wat een afgrijselijk lelijk beeld zegquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef EricT het volgende:
@ MaxC, weet jij iets van dat bizarre beeld in het Goudkuipje? Zijn die afgehakte hoofden incl bloed het nieuwe visitekaartje van het UMCG?
http://www.skyscape.com/index/home.aspxquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef June. het volgende:
Ik heb diagnosaurus, instant ECG en zo'n medische calculator dinges. Er is ook nog medical handbook of internal medicine in PDA formaat, ik denk dat ik die ook maar ga installeren.
Wat is dat skyscape dan?
account aanmaken kan via je iphonequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Repeat het volgende:
Heb ik ook niet. Als je een account moet aanmaken laat ik het links liggen
Ik ben er afgelopen juni geweest, het was echt supergaaf! Nu is het op zich wel waar dat je niet zoveel uitvoert, maar dat is niet omdat ze niet op je zitten te wachten, maar meer omdat niemand daar echt hard werkt. Het is allemaal enorm relaxed, en daar moet je wel heel erg aan wennen in het begin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef Kassaa het volgende:
Heeft hier iemand zijn zorgstage in Suriname gedaan en kan die daar wat over vertellen? Ik hoor allemaal dingen van dat ze daar totaal niet op stagelopers zitten te wachten en dat je niets te doen krijgt, maar het zou mij wel tof lijken om daar m'n stage te doen.
Heb je geen reisverslag moeten maken voor die AMC-beurs? Ik heb een beetje standaardvragen, waar verbleef je, wat mocht je wel doen wat heb je daar die paar weken allemaal uitgespookt etcquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen juni geweest, het was echt supergaaf! Nu is het op zich wel waar dat je niet zoveel uitvoert, maar dat is niet omdat ze niet op je zitten te wachten, maar meer omdat niemand daar echt hard werkt. Het is allemaal enorm relaxed, en daar moet je wel heel erg aan wennen in het begin.
Stel maar wat gerichtere vragen over wat je wil weten, ik kan er uren over vertellen
Ik heb geen AMC-beurs gehad, maar nu ik er zo over lees had ik die wel kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:06 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Heb je geen reisverslag moeten maken voor die AMC-beurs? Ik heb een beetje standaardvragen, waar verbleef je, wat mocht je wel doen wat heb je daar die paar weken allemaal uitgespookt etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |