abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:32:58 #251
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74495926
De: vat inderdaad de wedstrijd het beste samen. Het is ook altijd hetzelfde liedje met dit soort ploegen en NEC. Tegen Excelsior precies hetzelfde twee seizoenen. Ook toen trouwens een keer vooraf zo'n mooie fakkelactie.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_74496076
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74496173
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Tegen Excelsior precies hetzelfde twee seizoenen.
Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.

De situatie is m.i. een stuk ernstiger.
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:39:49 #254
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74496180
Ja dat was mooi. (de actie van Legio)
---
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:42:58 #255
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74496292
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.

De situatie is m.i. een stuk ernstiger.
Ja daar heb je gelijk in, toen domineerde NEC de wedstrijd tenminste.
---
pi_74496599
Na de teleurstellend verlopen wedstrijd tegen RKC heeft zich een grote groep supporters op het voorplein van De Goffert verzameld. Men was echter redelijk voorbereid op calamiteiten en had het stadion hermetisch afgesloten.

Uiteindelijk zijn o.a. Aalbers, Swart, Babos en Pothuizen naar buiten gekomen om het gesprek aan te gaan met de supporters. Swart heeft aangegeven dat er binnekort een ingelaste supportersavond zal komen.

De gehele speech van Swart zal later op de avond nog geplaatst worden op De Trouwe Honden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74497322
NEC
Parodie op voetbal, stelletje lamzakken. Terecht van die actie op het voorplein, zolang maar niemand gewond raakt sta ik er volkomen achter. Ben er ook nog ff geweest, 15 minuten, ben weggegaan net nadat de ME kwam. Waren idd een aantal stoeptegels gegooid en was totalen chaos.
pi_74502057
Heb de filmpjes op DTH bekeken, wat een niveau daar op het voorplein zeg...
  zondag 8 november 2009 @ 11:47:22 #259
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74502166
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Idd, respect voor Babos hoor trouwens
---
pi_74503000
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
erg triest idd
pi_74503078
Enige positieve gisteravond: Legio
  zondag 8 november 2009 @ 12:31:29 #262
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74503168
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef larry91 het volgende:
Enige positieve gisteravond: Legio
Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.
---
pi_74503232
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.
Dacht er voor de wedstrijd nog aan...
pi_74503933
Mijn complimenten aan Legio en Saidi. De enige positieve factoren van gisteravond.
Ik heb Vleminckx altijd de hand boven het hoofd gehouden, omdat hij geen aanvoer kreeg vanaf de flanken. Echter heeft hij minimaal 4 mooie ballen van saidi vanaf de flank gehad. En hij kopt ze allemaal naast of over. Sorry hoor, maar als die je specialiteit is, dan had er best één in gemogen.

Ik ben na de wedstrijd ook naar het voorplein gegaan. Ik was benieuwd of de directie of spelers hun verhaal wilde doen. Jemig, maar wat een niveau van bepaalde mensen daar op het voorplein. Op de filmpjes is goed te zien, dat deze personen perse vooraan wilden staan. Maar waarom? Ze kunnen niet normaal communiceren en lopen met ziektes te gooien alsof het normaal is. Kom op zeg! Ik heb me dood zitten schamen. Natuurlijk mogen we ons beklag doen (daarom stond ik er ook), maar waarom moeten er dan ruiten en puien sneuvelen?! Ik vond het wel jammer dat de spelers en staff niet alleen naar zichzelf wezen als schuldige, maar dat ze het publiek aanwezen als mee dragende factor in deze teleurgang. Natuurlijk hebben ze daar ook wel gelijk in, maar gisteravond was het niet het juiste moment om de schuld ook bij een ander te zoeken. Voetbal is emotie, en die lag bij sommigen gister TE hoog.
Hulde aan de spelers die verhaal kwamen doen. Ze stonden er allemaal en Potje, Vleminckx, Babos en Sibum deden het woord. Zelfs Saidi stond er, en dat vond ik van moed getuigen.

Wat ik wel zeer slecht vond van NEC was het feit dat er van boven uit de spelershome vrouwen en kinderen als aapjes achter het raam naar beneden aan het kijken waren. Als je een meute primitieve en geemotioneerde lui voor je gebouw hebt staan, waarvan je weet dat de helft een stadion verbod heeft, dan moet je vrouwen en kinderen toch beschermen? Een steen richting het raam, en er waren slachtoffers gevallen. Gelukkig trad de politie kordaat op, waardoor de rolluiken boven alsnog dicht gingen.

Binnen twee weken komt er een extra supporters avond. Ik ben benieuwd.
  zondag 8 november 2009 @ 13:44:35 #265
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74505065
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn complimenten aan Legio en Saidi. De enige positieve factoren van gisteravond.
Ik heb Vleminckx altijd de hand boven het hoofd gehouden, omdat hij geen aanvoer kreeg vanaf de flanken. Echter heeft hij minimaal 4 mooie ballen van saidi vanaf de flank gehad. En hij kopt ze allemaal naast of over. Sorry hoor, maar als die je specialiteit is, dan had er best één in gemogen.

-Knip, grotendeels eens met het geschrevenen trouwens-

Daar heb ik het met mijn vader ook nog over gehad toen we naar huis liepen. Vleminckx maakt indruk door zijn werklust en je ziet aan alles dat het hem heel veel doet dat het niet loopt, maar met alleen werken kom je er niet. Ik vind het nog niet het moment om Vleminckx af te schrijven, zijn kwaliteiten zijn toch wel zichtbaar wanneer je hem steeds de duels ziet winnen, alleen is hij dan vaak tever van de goal af. Misschien tijd voor 4-4-2 met Ten Voorde naast Vleminckx
---
pi_74505194
Dat Ten Voorde nog geen minuut heeft mogen spelen zegt misschien ook wat over die jongen.
  zondag 8 november 2009 @ 13:56:54 #267
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74505415
Nog zo'n 'leuk' historisch feitje trouwens... de doelpuntenmaker van RKC Boerrigter scoorde ook al tegen NEC in de desastreuze bekerwedstrijd tegen Zwolle. Na de winterstop kwam Sibum, die nu ook weer terugkomt als het meezit, en toen ging het beter...
---
  zondag 8 november 2009 @ 13:57:20 #268
230675 appeltjap
omdat appel
pi_74505429
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie actie.

Sta je dan 17e plaats, wedstrijden tegen RKC moet je toch echt wel winnen. Ik begrijp dat het moeilijk voetballen is tegen een club die met ze alle verdedigd en alles zomaar wegschopt, maar om dan te zien dat nota bene Pothuizen moet scoren ipv de dure spits is toch wel schandalig. Je merkt trouwens wel aan Saïdi dat hij wedstrijdritme mist met de kansen die hij krijgt en net niet benut, toch speelde hij wel heel goed weer vanaf rechts. Denk dat Erton ook wel beter presteerde op 10, deze wedstrijd was wat minder maar dit is wel de beste positie voor hem.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 8 november 2009 @ 13:59:16 #269
230675 appeltjap
omdat appel
pi_74505492
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat Ten Voorde nog geen minuut heeft mogen spelen zegt misschien ook wat over die jongen.
Hij had toch een blessure tussendoor nog?
99% ONZ(in) poster
pi_74506051
Toen Ten Voorde gehaald werd, werd er nadrukkelijk gezegd op de supporters avond dat het een speler voor de toekomst is. Hij traint mee met het eerste, maar speelt zijn wedstrijden in het tweede. Als ze al Ali en andere spelers uit het tweede laten spelen ipv Ten Voorde, dan ga ik bijna denken dat er afspraken in het contract zijn gezet betreft spelen in het eerste. Misschien mag Ten Voorde wel niet spelen in het eerste voor de winterstop (of zelfs dit seizoen). Hij heeft bij Emmen laten zien dat hij een goede linker vleugelspeler is, en die hebben we nu nodig.

Ten Voorde -- Vleminckx -- Saidi

Lijkt me een prima plan.
  zondag 8 november 2009 @ 14:23:42 #271
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74506213
Blijven vasthouden aan 4-3-3? Ja dat is de huisstijl die is vastgelegd in een of ander rapport maar misschien wordt het nu toch eens tijd voor wat anders. Veel slechter dan nu kan het niet
---
  zondag 8 november 2009 @ 14:30:02 #272
230675 appeltjap
omdat appel
pi_74506392
Als toevoeging aan BasNijmegen
----------------------------------Fejzullahu--
Middenveld: Goossens------------------Davids
----------------------------------Radomski---

Is er tenminste iemand waarop Vlemickx de bal kan terugleggen.
99% ONZ(in) poster
pi_74506847
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Blijven vasthouden aan 4-3-3? Ja dat is de huisstijl die is vastgelegd in een of ander rapport maar misschien wordt het nu toch eens tijd voor wat anders. Veel slechter dan nu kan het niet
In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.3.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.

------------- Vleminckx - Saidi --------------
Goossens - Davids - Radomski - Burgzorg
El Ak -------- Zomer - Eijden ---- Wellenberg

Lijkt me de sterkste opstelling op dit moment.

[ Bericht 7% gewijzigd door BasNijmegen op 08-11-2009 15:22:39 ]
pi_74507054
)
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.4.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.

------------- Vleminckx - Saidi --------------
Goossens - Davids - Radomski - Burgzorg
El Ak -------- Zomer - Eijden ---- Wellenberg

Lijkt me de sterkste opstelling op dit moment.
Bas, wist dat je verstand van voetbal had(merkte ik op het officiele forum ook al ) maar hier bewijs je dat maar weer een. Burgzorg rechshalf en vleminckx en saidi in de spits, met vleminckx als ontvanger die daarna passes op de diepgaande Saidi verstuurd
pi_74508158
Deze opstelling is puur op basis van logisch nadenken.

Vleminckx speelt erg goed en wint elk duel. Echter moet er iemand naast hem komen te staan om iets met de bal van de gewonnen duels te kunnen doen. Saidi is de enige die een man kan uitspelen, dus die moet naast hem staan.
Burgzorg heeft een prima pass in huis, maar is geen held in verdedigen. Vandaar dat je 'm niet als vervanger van wellenberg moet gebruiken, maar er voor. Hij kan diepgaan (doet ie graag) om vanaf de flank een voorzet te geven. Vleminckx kan hem dan inkoppen. Daarnaast heeft Goossens dezelfde rol als Burgzorg. Perfecte pass en kan ook nog eens naar binnen trekken. Ik denk dat NEC op dit moment dynamiek mist. Er moet beweging komen voorin. Dit is lastig te verdedigen. En ik denk dat je met deze voorhoede veel beweging creëert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')