Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Tegen Excelsior precies hetzelfde twee seizoenen.
Ja daar heb je gelijk in, toen domineerde NEC de wedstrijd tenminste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.
De situatie is m.i. een stuk ernstiger.
Idd, respect voor Babos hoor trouwensquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb de filmpjes op DTH bekeken, wat een niveau daar op het voorplein zeg...
erg triest iddquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb de filmpjes op DTH bekeken, wat een niveau daar op het voorplein zeg...
Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.quote:
Dacht er voor de wedstrijd nog aan...quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.
Daar heb ik het met mijn vader ook nog over gehad toen we naar huis liepen. Vleminckx maakt indruk door zijn werklust en je ziet aan alles dat het hem heel veel doet dat het niet loopt, maar met alleen werken kom je er niet. Ik vind het nog niet het moment om Vleminckx af te schrijven, zijn kwaliteiten zijn toch wel zichtbaar wanneer je hem steeds de duels ziet winnen, alleen is hij dan vaak tever van de goal af. Misschien tijd voor 4-4-2 met Ten Voorde naast Vleminckxquote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn complimenten aan Legio en Saidi. De enige positieve factoren van gisteravond.
Ik heb Vleminckx altijd de hand boven het hoofd gehouden, omdat hij geen aanvoer kreeg vanaf de flanken. Echter heeft hij minimaal 4 mooie ballen van saidi vanaf de flank gehad. En hij kopt ze allemaal naast of over. Sorry hoor, maar als die je specialiteit is, dan had er best één in gemogen.
-Knip, grotendeels eens met het geschrevenen trouwens-
Mooie actie.quote:
Hij had toch een blessure tussendoor nog?quote:Op zondag 8 november 2009 13:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat Ten Voorde nog geen minuut heeft mogen spelen zegt misschien ook wat over die jongen.
In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.3.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.quote:Op zondag 8 november 2009 14:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Blijven vasthouden aan 4-3-3? Ja dat is de huisstijl die is vastgelegd in een of ander rapport maar misschien wordt het nu toch eens tijd voor wat anders. Veel slechter dan nu kan het niet
Bas, wist dat je verstand van voetbal had(merkte ik op het officiele forum ook alquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.4.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.
------------- Vleminckx - Saidi --------------
Goossens - Davids - Radomski - Burgzorg
El Ak -------- Zomer - Eijden ---- Wellenberg
Lijkt me de sterkste opstelling op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |