Ik lig dubbelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Geen beter vermaak dan leedvermaak toch
Was het maar terminaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef LesStroud het volgende:
( Ping! een OH WAT ERG! punt...)![]()
(Wauw! Het is terminaal! Twee punten)![]()
(Jong persoon! Drie punten)![]()
(Jonge kinderen! Bonus! ONE-HUNDERD-AND-EIGHTYYYYYYYY!!!)![]()
Nee maar die horen er eigenlijk ook bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef bas-beest het volgende:
@TT, je bedoelt al de klootzakken die van die kijkers-files veroorzaken?
3 punten!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef Neroje het volgende:
Dit topic is ten dode opgeschreven en het is nog zo jong
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef AbortusKonijn het volgende:
Maak eens een wat vrolijker topic dan
Ik denk eerder aanstelkankerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef IHVK het volgende:
TS held.
Het lijkt wel alsof je het over mijn oma hebt.
Een schat van een vrouw echt, maar uiteindelijk gaat het ALTIJD over jonge mensen die op een bizarre manier zijn gestorven en of kanker hebben.
En af en toe gaat ze dan ook huilen (als het wat dichterbij is).![]()
Ik denk dat het een vorm van hypochondrie is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:09 schreef Jussle het volgende:
Herkenbare verhalen, meestal eindigend met bekvechten over wie het zwaarder heeft
Zou je me geven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef AbortusKonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef AbortusKonijn het volgende:
Dat wou ik posten. We hebben toch niet dezelfde oma he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef IHVK het volgende:
TS held.
quote:
Knappe bejaarde die nog een flinke oase kan krijgen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef Suisse het volgende:Denk maar niet dat ze van het onderwerp een natte doos krijgen hoor, zoals jij beweerd.
WTF?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die bij het condoleren van de nabestaande 'ja jammer hè' zeggen zijn helemaal om te trappen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, je hebt het voornamelijk over je sociale kring en de dingen waarmee je (in gedachten) bezig bent. Als je hoogbejaard bent, dus zeg maar na je vijftigste, dan maak geen nieuwe vriendjes meer en de oude die je hebt vallen een voor een weg. En dan worden de oudjes zoetjes aan langzaam bang voor hun eigen dood. En dan komen de verhaaltjes over arme marie de 13 jarige bijstandsmoeder die is overleden aan een combinatie van een buswiel en een niet te behandelen vorm van kanker. Na zwaar en pijnlijk ziekbed van een paar maanden is ze overleden. Ze liet 3 mannen, en 9 kinderen achter. Met andere woorden, zo slecht heeft bejaarde in kwestie het dus zelf nog niet getroffen.
Zijn we familie? Mij tante doet dat ook! Heel erg, oh wat erg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef IHVK het volgende:
TS held.
Een schat van een vrouw echt, maar uiteindelijk gaat het ALTIJD over jonge mensen die op een bizarre manier zijn gestorven en of kanker hebben.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 04:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Eens met klacht. En dan met die zinnetjes vol met 'ze' (de doktoren/het ziekenhuis). "Ze weten het niet", dat soort termen.
Geeft ze je toevallig hints? Wilt ze alle jonge mensen dood hebben? Ouwe tang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef IHVK het volgende:
TS held.
Ze is wel lief. Dus nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geeft ze je toevallig hints? Wilt ze alle jonge mensen dood hebben? Ouwe tang.
Moet je haar terugpakken door verhalen te vertellen over welke tachtiger er nu weer door z'n rollator heen is gezakt, of een heup heeft gebroken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is wel lief. Dus nee.![]()
Maar als je wilt horen welke 19-jarige er nu weer spontaan is overleden aan een hartstilstand of 30-jarige nu weer uitzaaiingen heeft en tot op het bot is afgevallen moet je bij haar zijn.
Hm het is een bekend probleem dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:48 schreef apenkutkop het volgende:
mijn oma verzamelt prentjes van alle dood-bekenden, die knipt ze dan uit de krant en plakt ze in haar album. dat is toch ziek; een verzamelboek vol met dode mensen. al helemaal als je ziet hoe dik dat boek is!
Dude, je oma is een seriemoordenaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:48 schreef apenkutkop het volgende:
mijn oma verzamelt prentjes van alle dood-bekenden, die knipt ze dan uit de krant en plakt ze in haar album. dat is toch ziek; een verzamelboek vol met dode mensen. al helemaal als je ziet hoe dik dat boek is!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:53 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Dude, je oma is een seriemoordenaar.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:48 schreef apenkutkop het volgende:
Oh ja die kindjes waren allemaal 2 jaar en vroegen na de begrafenis heel zielig ' waar is mamma' omdat ze te jong waren om het te snappenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
. Na zwaar en pijnlijk ziekbed van een paar maanden is ze overleden. Ze liet 3 mannen, en 9 kinderen achter. Met andere woorden, zo slecht heeft bejaarde in kwestie het dus zelf nog niet getroffen.
ze is idd verdacht veel betrokken bij moordzaken, maar ze hebben geen bewijzenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:53 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Dude, je oma is een seriemoordenaar.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je haar terugpakken door verhalen te vertellen over welke tachtiger er nu weer door z'n rollator heen is gezakt, of een heup heeft gebroken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Oh ja die kindjes waren allemaal 2 jaar en vroegen na de begrafenis heel zielig ' waar is mamma' omdat ze te jong waren om het te snappen![]()
![]()
![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |