Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ook nog veel geld voor betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
TS kan geen Abercrombie & Fitch betalen
wat kom juh pratuhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ook nog veel geld voor betalen?
Zulk spul ligt ook voor ¤5 in de grabbelbak bij de Zeeman.
Nee nee ik niet weetuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef jenniferzx het volgende:
allo
jij niet wette hoe duro en leuk die kleidung iss??
je moeder.
breezah forum is ergens anders. Kssssssssst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef jenniferzx het volgende:
[..]
wat kom juh pratuhh
hahahah jij dnekt dta je dit bij bristol koopt...
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dat merk gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
Hoe loopt TS er zelf bij?
Vind die onderste wel leuk.
Maar dat merk staat er uber groot opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef FixYou het volgende:
Die t-shirts zijn van dikke stof en hebben een perfecte pasvorm. Verder zijn ze in verband met de dollar euro koers ook niet duur wanneer je toch al in the usa bent.
Jij alles wetuh hé waar isse kebab van gemakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef jenniferzx het volgende:
[..]
conjo,
juh wette niks eh?
ik alles weet
Capsizequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Het is iig beter dan al die pauper-Maroc G-Star , Diesel en Replay
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
Hoe loopt TS er zelf bij?
Vind die onderste wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je op een kleuter lijken?![]()
kebab issuh geheime resept van muh vader juwaittt,mijn vader king van agga en roffa mesen uit hele wereld naar hem toekomuh voor zijn spesisalitijtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij alles wetuh hé waar isse kebab van gemakt?![]()
Zeg nou-uuh vind je die 2 andere kledingkjes nou-uuh leuk? Die onderaan nie mee gerekendtss
Hippe, kun je weglatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Roi het volgende:
Oh ik zie het al, je hebt pas een paar 'hippe' shirtjes gekocht en nu ben je de man.
Oeee, butthurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Roi het volgende:
Oh ik zie het al, je hebt pas een paar 'hippe' shirtjes gekocht en nu ben je de man.
Zeker de gemakkelijkste vormquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze doen het goed bij de vrouwtjes.
Nee hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En de andere 2 dan? Die onderste vind ik wel mooi maar komop man die andere 2, daar zou ik niet eens in rond willen lopen
Ga jij maar lekker met die shirtjes rondlopen in de herfst/winter jij faalhaasquote:
Ey, dat jij met een dikke coltrui indaclub staat is mijn probleem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met die shirtjes rondlopen in de herfst/winter jij faalhaas
Trouwens die prenten op die shirtsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met die shirtjes rondlopen in de herfst/winter jij faalhaas
Inderdaad. Lekker opgaan in de grijze massa, niet te gek doen hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Trouwens die prenten op die shirtsecht serieus zo kleuterachtig.
Gewoon effen leuke kleding is het beste
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
Kleding kopen en dragen alleen voor het merkje dat erop staat
Kan best, ik heb maar wat uit het A&F topic geplukt. Het lijkt er in ieder geval op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:29 schreef bas-beest het volgende:
dat tweede vest is niet eens van A&F
[..]
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:En dan kom je zelf met de complete collectie van de C&A Kids-afdeling aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. TS faalt.
2000 light years from home
het is een soort van sub-brand met een heel andere doelstellingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan best, ik heb maar wat uit het A&F topic geplukt. Het lijkt er in ieder geval op.
respektquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
A&F.
Klacht zeer ongegrond. Het is mooie kleding van goede kwaliteit met een zeer goede pasvorm.
[..]
En dan kom je zelf met de complete collectie van de C&A Kids-afdeling aanzetten![]()
![]()
. TS faalt.
[..]
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:waar heb je die shirts gekocht ts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt van een merk te komen, alleen bovenste is iets ander uiterlijkEen oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Mensen die A&F dragen zijn vaak redelijke nerds, dus het is begrijpelijk dat die afgeven op kleurvolle persoonlijkheden als ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
A&F.
Klacht zeer ongegrond. Het is mooie kleding van goede kwaliteit met een zeer goede pasvorm.
[..]
En dan kom je zelf met de complete collectie van de C&A Kids-afdeling aanzetten![]()
![]()
. TS faalt.
Huh, doelstelling? Verklaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
het is een soort van sub-brand met een heel andere doelstelling
http://www.designbyhumans.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
waar heb je die shirts gekocht ts?
lijkt van een merk te komen, alleen bovenste is iets ander uiterlijk
M.a.w, je koopt het voor het merkie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
Het is mooie kleding van goede kwaliteit met een zeer goede pasvorm.
[..]
Threadless volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
waar heb je die shirts gekocht ts?
lijkt van een merk te komen, alleen bovenste is iets ander uiterlijk
Nee. Jouw klacht slaat nergens op. Je ziet een lange reeks, je snapt niet waarom het populair is, vervolgens concludeer je dat het voor nerds en mensen zonder persoonlijkheid is. Heb je überhaupt wel iets van A&F in je handen gehad? Of heb je dit topic uit verveling gemaakt omdat je stiekem je eigen aangeschafte kleding wilt laten zien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die A&F dragen zijn vaak redelijke nerds, dus het is begrijpelijk dat die afgeven op kleurvolle persoonlijkheden als ik.
Abercrombie & Fitch = sportief algemeen (ofzo)quote:
Zoek op 'Demented': http://www.threadless.com/profile/570552/Dementedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar zit ook sexy spul bij zie ik, even rondsnuffelen.
Bij Abercrombie & Fitch-winkels, het zit niet in Nederland. In Europa alleen in Londen en Milaan (vanaf 29 oktober) te vinden.quote:
Ik zie er vrijwel nooit kleurvolle mensen mee lopen. En ja, ik heb het bij de American Today zien liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Jouw klacht slaat nergens op. Je ziet een lange reeks, je snapt niet waarom het populair is, vervolgens concludeer je dat het voor nerds en mensen zonder persoonlijkheden is. Heb je überhaupt wel iets van A&F in je handen gehad?
Uh, ik beantwoordde gewoon de vraag van iemand.quote:Of heb je dit topic uit verveling gemaakt omdat je stiekem je eigen aangeschafte kleding wilt laten zien?
Definieer "kleurvolle" mensen. Bedoel je soms negers? Of wat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie er vrijwel nooit kleurvolle mensen mee lopen. En ja, ik heb het bij de American Today zien liggen.
[..]
Uh, ik beantwoordde gewoon de vraag van iemand.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Abercrombie & Fitch-winkels, het zit niet in Nederland. In Europa alleen in Londen en Milaan (vanaf 29 oktober) te vinden.
Valt reuze mee, zo'n vest is $80. Met de huidige koers is dat iets meer dan 50 euro.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan ¤150- betalen voor een doorsnee trui omdat er een merknaam met tig letters op staat.
Mensen met persoonlijkheid. Ik zie er voornamelijk schichtige bleke nerds in lopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Definieer "kleurvolle" mensen. Bedoel je soms negers? Of wat?
Vreemd, die mening deel ik totaal niet. Daarnaast vind ik het vreemd dat je je mening hierdoor laat bëinvloeden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen met persoonlijkheid. Ik zie er voornamelijk schichtige bleke nerds in lopen.
Hmm ok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt reuze mee, zo'n vest is $80. Met de huidige koers is dat iets meer dan 50 euro.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoek op 'Demented': http://www.threadless.com/profile/570552/Demented
Die kerel is zo goed, en nog Nederlands ook.
Uh, waar in hemelsnaam zou ik me dan op moeten baserenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, die mening deel ik totaal niet. Daarnaast vind ik het vreemd dat je je mening hierdoor laat bëinvloeden.
Lollaments, ik heb die bovenste longsleeve aan met bovenstaand vest eronder... Het is een beetje fris hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Chriz2k het volgende:
Even wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen op FOK! is er lyrisch over en er zijn inmiddels al 27 topics over volgeluld.
Suffe kleding voor suffe persoonlijkheden.
Oké, dat mag uiteraard. Het is alleen niet waar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, waar in hemelsnaam zou ik me dan op moeten baseren? Ik vind de kleding saai en de mensen die erin lopen ook, gebaseerd op mijn eigen observaties.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Het is iig beter dan al die pauper-Maroc G-Star , Diesel en Replay
+2quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dit dus.
Erg vette shirts van A&F.
Lollaments deze heb ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:24 schreef Bonzai. het volgende:
Net effe rondgeneusd in dat A&F topic
Deze vind ik wel grappig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor het (niet onterechte) grenzeloze vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Life het volgende:
Het is ook niet mijn stijl, maar als Merkie het draagt zal het vast wel goed zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |