Het is ook weer niet dat ze het altijd doet. Vorig jaar reed ze nog gewoon WB-wedstrijden en ook in die WB-wedstrijden reed ze goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet alles maar het is toch gek dan het je dan net niet lukt op het moment dat het moet
I know. voor de OS is er ook nog geen man over boord. Maar toch blijf ik het op een of andere manier gek vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is ook weer niet dat ze het altijd doet. Vorig jaar reed ze nog gewoon WB-wedstrijden en ook in die WB-wedstrijden reed ze goed.
Ja dat zag ik ook..zal Ireentje weer woest zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Wüst en Leenstra vallen tegen zeg
Kjeld Nuis is vrij bekend, één van de beste junioren van de laatste jaren op de korte en midden lange afstanden. Sinds dit jaar senior.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Kjeld Nuis?
Nog nooit van gehoord, maar aan het pak te zien schaatst hij wel voor de (voormalig) DSB ploeg
Oké dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kjeld Nuis is vrij bekend, één van de beste junioren van de laatste jaren op de korte en midden lange afstanden. Sinds dit jaar senior.
Yeps..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:25 schreef Hankster het volgende:
diskwalificatie ... DUS een herkansing.
Met dat hupje midden in de bochtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef marcodej het volgende:
Op de 1000m is dat wel erg dom.
Heb het Hedrick ook wel een aantal keer zien doen, maar dat was op de 10.000m Die vond die afstand zo saai, dat ie totaal niet geconcentreerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |