nee dus..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:35 schreef Barca het volgende:
Leuke grimas. Leenstra herstelt zich van een matige 1000meter?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Shit.... het is weer een Olympisch jaar en dan komt Moniek de boel weer verneuken
Nu nog een terugkeer van Annemarie "SM"quote:
Ik wilde het niet op die manier zeggen, maar ik ben het wel met je eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Shit.... het is weer een Olympisch jaar en dan komt Moniek de boel weer verneuken
Ik gun het iedereen wel, maar haar zeker, mooie website heeft ze (even gesnuffeld)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Wüst herstelt zich van een slechte 1000.
Valkenburg![]()
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Kleinsman eigenlijk.
[..]
Ik wilde het niet op die manier zeggen, maar ik ben het wel met je eens
Ik hoop dat het daar bij blijft....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen wel, maar haar zeker, mooie website heeft ze (even gesnuffeld)
Ze was heel erg in haar sas (schrijft ze) dat ze 3 startplaatsen had, dit zal wel een verrassing zijn dan
Zeker een verrassing, ik had het niet verwacht iig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen wel, maar haar zeker, mooie website heeft ze (even gesnuffeld)
Ze was heel erg in haar sas (schrijft ze) dat ze 3 startplaatsen had, dit zal wel een verrassing zijn dan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef TheVulture het volgende:
dat snap ik ook nog wel. Maar liever nog een vdGeest zonder schaatsen op de OS, dan Kleinsman met.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:41 schreef Szura het volgende:
Van der Geest moet eerst maar weer eens schaatsen onderbinden
Die moeten toch een sponsor kunnen vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat snap ik ook nog wel. Maar liever nog een vdGeest zonder schaatsen op de OS, dan Kleinsman met.
Helaas de 1000m gemistBen wel blij dat Jan beschermde status had. En mooi om te zien hoe dat ex-DSB draait
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:44 schreef MiLalaa het volgende:
Maar liever nog een vdGeest zonder schaatsen op de OS, dan Kleinsman met.
quote:
Dat ze Smit haar startbewijs door de neus boorde. Maar wat kon haar het schelen, ze had immers "toch genoten"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:47 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat voornamelijk, wat was een drama was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |