Mag ik hier ook een complete kinderkamer aanbieden? Vast wel, is toch best ontopic dacht ik

sorry voor de copy-paste, het is best veel tekst.
Een volledige kinderkamer met bijzonder hemelbedje, ruime kast en ruime commode (zie foto's). Maar dat is - lang - niet alles. Onze dochter wordt 10 november drie en krijgt dan een nieuwe kamer met een ruimer bed. (de kamer kan dus op of vlak na 10 november opgehaald worden)
De plafondlamp komt bij de kamer (hoort bij het thema met de zonnetjes en maantjes op het bedje en de plank voor de commode; deze staat achterop de commode hoewel deze eigenlijk aan de muur hoort)
De overige dingen die op de kamer zichtbaar zijn zoals de houten boxen, de schilderijen, plank aan de muur etc zijn in overleg beschikbaar!
Verder in deze koop:
Materialen:
- 2x dekbedje + hoezen
- box (wit) met boxkleed
- kinderstoel 2-delig (om te bouwen naar tafel en stoeltje) + verkleiner
- Babybad en metalen standaard
- Tummy Tub doorzichtig
- Maxi Cosi donkerblauw met wit gestreept
- Autostoel Maxi Cosi tot 20 kilo (3-4 jaar) met slaapstand, rood met nieuwe blauwe hoes
Kleertjes:
Kleertjes van maat 56 t/m 80/86. Er zijn enkele dingen bij met een vlekje maar de meeste kleertjes zijn vrijwel niet gedragen. Er is erg veel merkkleding tussen en het is een enorme hoeveelheid. (als in: een flinke kofferbak vol), op dit moment ongeveer 15 doorzichtige vuilniszakken (die met gele treksluiter) vol. Daarnaast ook wat laarsjes, slofjes, mutsjes, sjaaltjes etc etc etc.
Boeken:
- De 9 maanden gids voor mannen
- Oei ik groei
- Wij jonge ouders 1 jaargang
- Zwanger en...
- De leukste spelletjes met je baby
Speelgoed:
Dit moet ik nog uitzoeken, dingen als pluche beesten gooi ik weg maar er is zeker nog genoeg net spul tussen als mobiles, rammelaars, bijtringen, blokken, electronisch fisher price speelgoed..
Overige:
- Kinderzitje bobike met regenscherm en twee houders (dus makkelijk van papa's naar mama's fiets om te zetten zonder gesleutel)
- Borstkolf electrisch + assecoires. Dit is de duurste set van Avent.
- Voedingskussen. hier moet echter wel even een nieuwe hoes omheen gemaakt worden, de oude is spoorloos.
Het gaat om kleertjes voor een meisje dus als je zeker weet dat je een meisje verwacht, je uitgerekend bent in de tijd ná 10 november en in één koop voor een goede prijs klaar wil zijn is dit je kans!

Ongetwijfeld ben ik nog dingen vergeten die we tegenkomen met uitpakken (ik bedenk zo: een 30 cm hoge stapel luierdoeken die zeer handig zijn)
Wat is de prijs van dit alles? -edit- richtprijs verplicht, dus. Hm.. Richting de 500 euro of doe een goed bod!
Let op: het enige dat NIET weggaat is het aankleedkussen, deze houden wij zelf nog in gebruik voorlopig

-edit- ik zie nu dat mijn vrouw vorige week met wassen van het hemeltje deze verkeerd om weer heeft opgehangen. Als je goed kijkt kun je zien dat de korte kant nu naar de muur hangt. deze hangt normaal dus zo'n 30 cm over de bovenrand van het bedje

de kamer kan worden opgehaald in Zwolle (OV)
Hierbij wat foto's, meer op aanvraag

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-