die heb ik ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef maffemaniak het volgende:
Mensen, een fantastische tip om je haar droog te houden tijdens het douchen!
Koop een badmuts!![]()
ja, zo ken ik er nog wel een paar.....
5 euro alstublieft.......
Waar komen jouw tranen vandaan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
eerste velletje van de ui eraf halen en dan even in lauw water houden, geen probleem van tranende handen.
alleen jammer van je stinkende uienvingers.
Stofbril die je in de schuur hebt liggen voor het klussen zal ook wel afdoende zijn, denk ik...quote:
lol leuke typo , bedoelde natuurlijk ogenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Waar komen jouw tranen vandaan dan?
Of heel hard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Thomass het volgende:
Gewoon de kraan zachtjes laten lopen.
milieuhuilies kom er maar in
sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef MissHobje het volgende:
Een stuk witbrood in je mond doen ( er half uit laten hangen zeg maar) neemt de geur op en heb je ook geen last van tranende ogen..
..... met skibril op, brood half uit je bakkes de uien onder een stromend water schillen, terwijl je probeert te zingen, wat erg lastig is, omdat je brood in je mik hebt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, maar ik zie mezelf zo al schillen
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Broertie het volgende:
[..]
..... met skibril op, brood half uit je bakkes de uien onder een stromend water schillen, terwijl je probeert te zingen, wat erg lastig is, omdat je brood in je mik hebt...
Als het tegen knoflook helpt dan is een ui toch helemaal een peuleschil?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:59 schreef Broertie het volgende:
[..]
dat is toch tegen de knoflookgeur???
Denk dat je dan wel een hit hebt op YouTube.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Broertie het volgende:
[..]
..... met skibril op, brood half uit je bakkes de uien onder een stromend water schillen, terwijl je probeert te zingen, wat erg lastig is, omdat je brood in je mik hebt...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die geen skibril hebben, een duikbril werkt ook. Doe ik al minstens 10 jaar
Ja, het ziet er niet uit. Lekker belangrijk.
Een stofbril zal (niet zo goed) werken omdat deze niet 'luchtdicht' aansluit op het gezicht... Vermoed ik.
Briljant!! Dat is het dus!!! En daarnaast heb ik onlangs mega scherpe nieuwe messen gekocht en sinds dien echt 0,0 last meer gehad.. dacht al dat ik toevallig steeds 'slappe' uien te pakken hadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb daar al jaren geen last meer van: ik dacht dat ik immuun geworden was of dat anderen zich aanstelden totdat me verteld werd dat het door mijn contactlenzen kwam.
Een duikbril mét snorkel, werkt nóg beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de mensen die geen skibril hebben, een duikbril werkt ook. Doe ik al minstens 10 jaar
Ja, het ziet er niet uit. Lekker belangrijk.
Een stofbril zal (niet zo goed) werken omdat deze niet 'luchtdicht' aansluit op het gezicht... Vermoed ik.
iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb daar al jaren geen last meer van: ik dacht dat ik immuun geworden was of dat anderen zich aanstelden totdat me verteld werd dat het door mijn contactlenzen kwam.
Hier spreekt een afgestudeerde huishoudkundige uit de jaren 50 volgens mij (dat toontje is zo 50'squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:34 schreef zarGon het volgende:
Schil uien onder koud water, uw ogen tranen dan minder. Wilt u de uien droog houden, zet dan kraan open terwijl u de uien schilt. Leg de uien een tijdje in de koelkast en uw ogen blijven droog. Hele uitjes of sjalotjes voor de inmaak moet u eerst even in kokend water dompelen, daarna in koud water. De schilletjes laten dan makkelijk los. Beginnen de uien uit te lopen, houd dan even de uiteinden in een vlammetje, ze lopen dan niet verder uit. Fijngehakte uien moeten zeer snel worden verwerkt, omdat ze anders een bittere smaak krijgen. Wilt u de geur van uien verwijderen uit porselein, wrijf dit dan in met zout. Uit de koekenpan verdwijnt de uiengeur door er wat azijn in te gieten. Denkt u dat iedereen kan ruiken dat u uien hebt gegeten, drink dan een glas melk en uw toehoorder ruikt niets.
Ik gok n.a.v. het taalgebruik: Belgquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:02 schreef rac het volgende:
[..]
Hier spreekt een afgestudeerde huishoudkundige uit de jaren 50 volgens mij (dat toontje is zo 50's
Die past bij mij precies naast de garde.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
Nieuwe keukenaccessoire de skibril!
Kraan open & je natte vingers wrijven aan de gootsteen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
alleen jammer van je stinkende uienvingers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |