Eej, verrekte mongol, lees dit is:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Het is officieel nog steeds niet uit tussen ons.
[..]
Ik heb alleen maar streepjesoverhemden!
[..]
Hem? BP?
Dat weer...quote:
Zelfkliniek?quote:
Wen er maar aan.quote:
Mijn kloon is dan ook die dikke waarvan ik nu even niet op de naam kom.quote:
Curlen.O+quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke curlingbaan? Dan kom ik ook!
Geeneens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke curlingbaan? Dan kom ik ook!
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Het is officieel nog steeds niet uit tussen ons.
Waaraan moeten ze precies denken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eej, verrekte mongol, lees dit is:
Als het kan. Het liefst op het moment dat het stilvalt, jullie elkaar in de ogen kijken, hoe lawaaiig het ook is om je heen het opeens heel stil is, naar elkaar toekomt om passioneel te zoenen.
Dat moment eventjes aan mij denken.
EUH?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg... heb jij nog steeds strakke broeken?
Zelfdidacktiekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zelfkliniek?
[..]
Wen er maar aan.
[..]
Mijn kloon is dan ook die dikke waarvan ik nu even niet op de naam kom.
[..]
Curlen.O+
Ik durf toch nog niet te zoenen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eej, verrekte mongol, lees dit is:
Als het kan. Het liefst op het moment dat het stilvalt, jullie elkaar in de ogen kijken, hoe lawaaiig het ook is om je heen het opeens heel stil is, naar elkaar toekomt om passioneel te zoenen.
Dat moment eventjes aan mij denken.
Venusheuvel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfdidacktiek
Sappige heuvel?
Onze fietsenstalling heeft geen afdakje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik durf toch nog niet te zoenen.
Dat doe ik alleen op het schoolplein onder het afdakje van de fietsenstalling.
Je zou wel durven te seksen maar niet zoenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik durf toch nog niet te zoenen.
Dat doe ik alleen op het schoolplein onder het afdakje van de fietsenstalling.
Jij zei ooit eens...quote:
Juicyhilquote:
SINTERBAAS!quote:
Oke.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfdidacktiek
Sappige heuvel?
quote:
Ow.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onze fietsenstalling heeft geen afdakje.
ZOENEN IS INTIEM JA.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zou wel durven te seksen maar niet zoenen?
Wat is dat nou weer voor onzin
Ik luister nu naar een soort remix van Snow Patrolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SINTERBAAS!
[..]
Oke.
Ja. Die. Ja.
Die avond.
Maar Snow Patrol.
Ja, ik weet het weer. Man wat zat die broek vervelend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zei ooit eens...
ik heb me toch een strakke broek aan![]()
Moest toen best lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |