Ik doe dan geen gel in, maar als ik later opsta weet ik goed dat ik te laat ga komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:59 schreef Knorriepot het volgende:
Jij bent degene die te vroeg opstaat. Sta dan ook precies op tijd op, slimmerd.
Of ga je niet zonder Guido-kapsel de deur uit?
Helaas welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik hoop voor jou dat je niet op een zaterdag bedoelt?
Ow, ik leef mee met jequote:
Precies of je zo lang vergadertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Biskwie het volgende:
huillie... mijn dag woensdag was om 5.00 opstaan voor een vergadering in duitsland, tot 18.00 vergaderd, daarna verplicht uit eten, was pas om 01.00 thuis...
who gives a fuck
Opstaan - 10 minuten verder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt 5 kwartier nodig om je klaar te maken en op je werk te komen?
vergadering van 11 tot 6, uurtje lunch van 1 tot 2, dus 6 uur vergaderen, dat is vrij normaal als er een aantal mensen uit amerika overkomen speciaal voor deze meetingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Precies of je zo lang vergadert
Arbeiders...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Pakspul het volgende:
Werken is iets voor de onderlaag van de maatschappij
Geboortedatum: 01-09-1997quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Pakspul het volgende:
Werken is iets voor de onderlaag van de maatschappij
Mijn moeder is overleden toen ik 8 wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 01-09-1997
haha, je komt net kijken, maakt je moeder nog iedere dag bammetjes voor je?
![]()
als dat echt waar is, (sorry maar er zitten hier een groot aantal gekken) mijn excusesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mijn moeder is overleden toen ik 8 was
it happens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mijn moeder is overleden toen ik 8 was
tis goed, maar denk volgende keer even na voordat je domme dingen gaat zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:31 schreef Biskwie het volgende:
[..]
als dat echt waar is, (sorry maar er zitten hier een groot aantal gekken) mijn excuses
Een kwartier afdrogenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Opstaan - 10 minuten verder.
Douchen - 10 minuten verder.
Afdrogen - 15 minuten verder. (haar blijft altijd nat...)
Aankleden - 2 minuten verder.
Eten - 15 minuten verder
Fiets pakken, en dergelijken -3 minuten verder.
Naar werk fietsen - 25 minuten verder.
Ja, normaal ongeveer een half uur. Jij bent zeker kaal?quote:
damn dat is vroeg, rip voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
Omdat zo nodig 20 mensen 'ziek' moeten zijn moeten we om half 7 beginnen in plaats van 7 uur. Dus loopt me wekker dus om 5.15 af in plaats van 5.45![]()
De pot verwijt de ketel....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Pakspul het volgende:
tis goed, maar denk volgende keer even na voordat je domme dingen gaat zeggen.
Wat is daar raar aan? Misschien heeft hij wel een half uur reistijd, weet jij veel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt 5 kwartier nodig om je klaar te maken en op je werk te komen?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, normaal ongeveer een half uur. Jij bent zeker kaal?
Uh nee, maar afdrogen kan in 1 minuut bij mij. Gebruik je wel eens handdoeken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, normaal ongeveer een half uur. Jij bent zeker kaal?
Ja, maar jullie zijn kaal. Mijn haar blijft altijd nat. En dan druppeld het op je schouders. aarggh ik kan daar echt niet tegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uh nee, maar afdrogen kan in 1 minuut bij mij. Gebruik je wel eens handdoeken?
Wat is er mis met een fohn?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn kaal. Mijn haar blijft altijd nat. En dan druppeld het op je schouders. aarggh ik kan daar echt niet tegen.
Overigens droog ik ook alleen me haar af. Want in de tussen tijd is de rest al droog.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn kaal. Mijn haar blijft altijd nat. En dan druppeld het op je schouders. aarggh ik kan daar echt niet tegen.
Overigens droog ik ook alleen me haar af. Want in de tussen tijd is de rest al droog.
We zitten niet meer in de jaren 80quote:
dan moet je de openingstijden verhogen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
Omdat zo nodig 20 mensen 'ziek' moeten zijn moeten we om half 7 beginnen in plaats van 7 uur. Dus loopt me wekker dus om 5.15 af in plaats van 5.45![]()
Klacht: TE vroeg moeten op staan morgen
quote:Overigens droog ik ook alleen me haar af. Want in de tussen tijd is de rest al droog.
Ik ben een jongen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik ben een jongen....
En zoals Jesse al zei, we zitten niet meer in de jaren 80.Heb je lang haar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
wat is dat nou weer voor kutantwoordquote:
mij ook meteenquote:
Ik werd inplaats van 5.15 (gepland) om 5.45 wakker. Om 5 over 6 zat ik in de auto en die wilde niet startenquote:
Nee, gatverdammequote:
Nou geniet ervan jonge.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Mikkie het volgende:
Morgen lekker pas halverwege de middag beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |