Echt he. De oppervlakkigheid van dames die zelf waarschijnlijk in een peuterspeelzaal werkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef marcodej het volgende:
Wat een held die laatste.![]()
Typisch ook dat ze allemaal wegdrukken omdat 'ie schilder is... Weinig mis met die gozer volgens mij.
zeg kerels...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. De oppervlakkigheid van dames die zelf waarschijnlijk in een peuterspeelzaal werken
Ja duh! Maar wij ontkennen het tenminste nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zeg kerels...
hoe doen wij mannen het? eerst de tieten, dan de kont, het gezicht en vervolgens pas de vrouw zelf
face it
Praat voor jezelf. Altijd dezelfde vooroordelen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zeg kerels...
hoe doen wij mannen het? eerst de tieten, dan de kont, het gezicht en vervolgens pas de vrouw zelf
face it
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:53 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Altijd dezelfde vooroordelen..
KONT - TIETEN - GEZICHT.. dan 'innerlijk'.
Wat verwachten die vrouwen nou eigenlijkquote:
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat als je meedoet en ze willen dat filmpje met je maken. Zou er dan echt niemand zijn die zegt: Gast, weet je nou zeker dat dit een goed idee is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef MilfLover het volgende:
Die gast met zijn Suske en Wiske. Wat denk je dan dat ze niet gaan wegdrukken.
die producers houden zijn muil wel, show must go-on enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat als je meedoet en ze willen dat filmpje met je maken. Zou er dan echt niemand zijn die zegt: Gast, weet je nou zeker dat dit een goed idee is?
Wat een debiel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |