Dat heb ik wel, maar zij krijgt het nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wil een man met sterk zaad"
jij schiet ook de tegels van de muur in de douche?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar zij krijgt het niet
Ik schiet gaten in een baarmoederquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Biskwie het volgende:
[..]
jij schiet ook de tegels van de muur in de douche?
baasquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik schiet gaten in een baarmoeder
ik wil michelle terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Ze hebben weer de nieuwe Ymke hoor.
Dacht ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:25 schreef Biskwie het volgende:
zielig nummer om bij op te komen :S
legoquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
voorspelbaar idd
ik denk dat hij starwars fan is of iets met computers
Hebben dat soort figuren nooit eerder naar take me out gekeken ofzoquote:
Dat fluiten was natuurlijk heel dom om te noemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Biskwie het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
alles weg
edit: 1 over
iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef miieejj het volgende:
jongens vallen toch niet op kort haar ?
homo's welquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef miieejj het volgende:
jongens vallen toch niet op kort haar ?
Ik zou zelf echt nooit never zo kort doen, ziet er ook niet uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Korter haar dan gemiddeld hoeft niet verkeerd te zijn, maar dit is echt veul te kort.
onverwacht idd, maar heeft wel lef.. moet je voorstellen dat je met die zeekoe (ben ff naam kwijt, met die dubbele onderkin) mee moet, dan zeg je toch ook nee?quote:
Echt he. De oppervlakkigheid van dames die zelf waarschijnlijk in een peuterspeelzaal werkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef marcodej het volgende:
Wat een held die laatste.![]()
Typisch ook dat ze allemaal wegdrukken omdat 'ie schilder is... Weinig mis met die gozer volgens mij.
zeg kerels...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. De oppervlakkigheid van dames die zelf waarschijnlijk in een peuterspeelzaal werken
Ja duh! Maar wij ontkennen het tenminste nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zeg kerels...
hoe doen wij mannen het? eerst de tieten, dan de kont, het gezicht en vervolgens pas de vrouw zelf
face it
Praat voor jezelf. Altijd dezelfde vooroordelen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zeg kerels...
hoe doen wij mannen het? eerst de tieten, dan de kont, het gezicht en vervolgens pas de vrouw zelf
face it
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:53 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Altijd dezelfde vooroordelen..
KONT - TIETEN - GEZICHT.. dan 'innerlijk'.
Wat verwachten die vrouwen nou eigenlijkquote:
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat als je meedoet en ze willen dat filmpje met je maken. Zou er dan echt niemand zijn die zegt: Gast, weet je nou zeker dat dit een goed idee is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef MilfLover het volgende:
Die gast met zijn Suske en Wiske. Wat denk je dan dat ze niet gaan wegdrukken.
die producers houden zijn muil wel, show must go-on enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat als je meedoet en ze willen dat filmpje met je maken. Zou er dan echt niemand zijn die zegt: Gast, weet je nou zeker dat dit een goed idee is?
Wat een debiel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |