Is de aardigheid wel af als er na 3 weken bekend gemaakt wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het gebeurd, maar twordt dus wel gezegd door Schiffers.fm.![]()
Nog maar 3 weken ongeveer.
* Urnie heeft zich net aangemeld voor de FOK! subleaguequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef SMutzskii het volgende:
Ik hoop het! Anders is het kut...
Wie doet er allemaal mee met de FOK! subleague @ Wie is de molgame?![]()
Ik heb me ook aangemeld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef Urnie het volgende:
[..]
* Urnie heeft zich net aangemeld voor de FOK! subleague
* ChatGirl ookquote:
Donequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef SMutzskii het volgende:
Ik hoop het! Anders is het kut...
Wie doet er allemaal mee met de FOK! subleague @ Wie is de molgame?![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Tegan het volgende:
Is dat online spel niet precies hetzelfde als de Prono?
Volgens mij is het hetzelfde ja..quote:
Wat ga je nu doen dan? Want anders kunnen we mss wel vast beginnen hier met de Prono voorspellingen voor de eerste aflevering.. toch?quote:
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dan? Want anders kunnen we mss wel vast beginnen hier met de Prono voorspellingen voor de eerste aflevering.. toch?![]()
Al 8 aanmeldingen @ FOK!league... gaat lekker.
Nou, ik wil best hier ook nog meedoen. Zowieso, niet iedereen meld zich aan op die site... en ik denk dat ze hier wel meedoen, vorig jaar waren er ook heel veel. Dus ik zou zeggen, vind jij het de moeite, dan zou ik het zeker doen.. is wel leuk tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Tegan het volgende:
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |