Bij die groepsfoto weten de rest van de kandidaten toch niet wie de mol is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Terreros85 het volgende:
De armen van Sanne, Tim en Barbara maken een M. Tim de Mol?
Milouska had een groen mol-shirt toch, met een M erop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Barbara draagt een groen truitje had dat ook iets met de mol te maken ?
Ja dat klopt ..maar Barbara heeft op de foto ook een groen truitje aan. Maar dan zonder een M eropquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Milouska had een groen mol-shirt toch, met een M erop.
Avro, tis ook geen format van John de mol.. Tis een Belgisch format.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef overflow- het volgende:
Wie betaalt dit programma? De AVRO? Of de grote man zelf? Hij heeft iets van 1 mld dus kan wel wat missen maar de AVRO zou dat echt niet kunnen betalen: +/- 20k aan prijzengeld, vliegtickets, camerateams enz. enz. Onbetaalbaar.
Kunnen ze die volgend jaar als presentator neerzetten ipv PJ Hagens...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Pixelodion het volgende:
Ik ga voor Frits als mol ! Japan op zn shirt is TE mooi om waar te zijn.
Hoezo jammer? dat is zo januariquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh...dat is weer jammer maja, iets om naar uit te kijken.
Ik had er vanavond wel zin inquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo jammer? dat is zo januari
Als Barbara de mol is komen we dat dat in de eerste aflevering al te weten. Ze is namelijk te dom om de mol te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef Peter het volgende:
Barbara of Manuel is de mol denk ikZo'n wilde gok..
Ik zag haar vrijdag bij het programma Typisch RTL met Jeroen Pauw was lachen met Loretta.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:54 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Loretta vind ik wel een spontaan gek wijf.
lees het topic eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef Nailpolish het volgende:
Wie weet vanaf wanneer het weer op tv komt?
Heb ik gedaan...Misschien overheen gelezen.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef Nashje het volgende:
Gister was Loretta bij Carlo en Irene, en haar hond heet Flip. Is daar niet iets van te maken? F..... Loretta Is P......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |