Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Wordt de prono precies zo als voorgaande jaren?
Dat welquote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
[..]
Zo'n lijstje met winnaar, verliezer, afvaller en mol invullen?
Jezus eindelijk! Hopelijk komen de andere seizoenen ook snel. Dat dat nou 10 jaar heeft moeten duren...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Opvallend trouwens dat het hier nog niet gepost is, maar Wie is de Mol komt eindelijk op DVD!!![]()
Op 16 maart 2010 verschijnt een DVD 3disc-box van seizoen 1!Nu al te reserveren bij allerlei webshops waaronder bol.com!
[ afbeelding ]
Seizoen 1quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Opvallend trouwens dat het hier nog niet gepost is, maar Wie is de Mol komt eindelijk op DVD!!![]()
Op 16 maart 2010 verschijnt een DVD 3disc-box van seizoen 1!Nu al te reserveren bij allerlei webshops waaronder bol.com!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Schotland was ook mooi qua locaties en opdrachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef .aeon het volgende:
Australie en Portugal zijn toffe seizoenen
Ja is erg leuk! Staan interessante dingen in, o.a. interviews met JP (coach van de kandidaten -voor wie dat nog niet wist-), Anton Jongstra (eindredacteur & hoofdverantwoordelijke voor WIDM), oud-mollen Inge & Jon, oh en Pieter Jan diequote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Beaudelaire het volgende:
De Avrobode staat deze week in het teken van de Mol. Ga het kopen, voor ruim een euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zit een mollenboekje bij waarin je zelf aantekeningen kunt maken per aflevering.![]()
Oh en daar staan ook nog enkele dingen in over wat er dit jaar nieuw komt op de wieisdemolsite. (maar even in de spoilers gezet voor de mensen die het evt. zelf willen lezen in het mollenboekje.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en misschien voor eventuele geïnteresseerden hier: in de Avrobode staat op een bepaalde bladzijde ook een formulier waarmee je iemand lid kunt maken van de Avro (¤6 p.j.) en als je dat doet, dan krijgt zowel diegene als de opgever jijzelf de DVD van seizoen 1 cadeau.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marissaatje op 01-01-2010 21:36:25 ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef Marissaatje het volgende:Bedoelen ze dan de Mol zelf met aanwijzingen en commentaar ed. of de redactie die nieuwsfeitjes etc bericht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef .aeon het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan de Mol zelf met aanwijzingen en commentaar ed. of de redactie die nieuwsfeitjes etc bericht?
Je wilt de bekende Nederlanders er het eerst uit hebben?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:36 schreef koei het volgende:
Ik heb er zin in! Net bij mn ouders de avrobode doorgelezen en ze hebben een leuke groep kandidaten! Arjen Lubach is erg tof, dus ik hoop dat hij er lang in blijft samen met Erik van der Hoff.
Waar kijk je die? Hoe heet het daar? Gewoon The Mole?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het begint alweer bijna! Gelukkig kan ik me nog even zoet houden met de Amerikaanse en Australische versies van 'The Mole'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |