Dan heb jij geen ervaring met mijn oortjes, das duidelijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, echte in-ears geven sowieso beter geluid
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan heb jij geen ervaring met mijn oortjes, das duidelijk
Stimmt, maar wat ik wel weet is dat die dingen je pijn aan de oren doen gezien ze aan alle kanten tegen de binnenkant van je oor drukken en ten slotte het geluid recht je oor in blazen. Heel gezond ook voor je orenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, en jij niet met die van mij
Denk het ook, want mijn 'oorwarmers', zoals die banaan een paar comments boven mij ze noemt, gaan ook al ruim 2 jaar mee. Zelfde geldt voor mijn mp3speler die zelfs al ruim 2,5 jaar meegaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen alles zo snel kapot gaat
Heb mijn mp3 speler nu 2 jaar incl oordopjes en ze zijn niet kapot.
Ligt het aan de oordopjes of aan de persoon ?
Ik denk de persoon
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Stimmt, maar wat ik wel weet is dat die dingen je pijn aan de oren doen gezien ze aan alle kanten tegen de binnenkant van je oor drukken en ten slotte het geluid recht je oor in blazen. Heel gezond ook voor je oren
Je kan indd ook gewoon het geluid wat zachter zettenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of het slecht is voor je oren heeft er maar net mee te maken hoe hard de geluidsgolven tegen je trommelvlies beuken, niet in welke richting. Tevens moet je gewoon oortjes nemen met een goede pasvorm, dan het je nergens last van. Ik voel wel eens aan m'n oor of ze er nog inzitten, omdat ik ze niet meer voel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |