Neehee! Ik heb het overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het over het origineel, welke iedereen dus al heeft?
't is vrijdag avond hèquote:
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_en_de_Breij__.htmlClaudia de Breij
beste vrouwelijke radio-dj
![]()
![]()
. Dan moet je toch wel ZO doof zijn
.
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwangen überhaupt genomineerd worden. Het sujet komt twee uurtjes per week ff in de studio zitten om als een luie tooi ff plaatjes in te starten en totaal niet grappige opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.
RadioRingen, wie heeft ze nou nodig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.
En Froukje de Both dan? Als zij weet hoe je een mic open zet dan vind ik het knap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwanger überhaupt genomineerd worden. Het sujet komt twee uurtjes per week ff in de studio zitten om als een luie tooi ff plaatjes in te starten en totaal niet grappige opmerkingen te maken.
Ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Froukje de Both dan? Als zij weet hoe je een mic open zet dan vind ik het knap.
Met Freakdom en Freakstra!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Freakstra Weekend!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwanger überhaupt genomineerd worden.
Uit volle borsten mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Briggy het volgende:
* Briggy zingt uit volle borst mee
Sorry buren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Briggy het volgende:
* Briggy zingt uit volle borst mee
Sorry buren
Wat jij wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit volle borsten mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |