Kijk nu ben je ook aan het afkraken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef Goofisch het volgende:
Ik zou het probleem bij jezelf zoeken TS.
Ik word altijd gelijk geholpen
Nee, ik zeg toch niet dat ts er als een zwerver uit ziet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kijk nu ben je ook aan het afkraken.
Ja maar is een leuke nieuwe foto niet veel mooier?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:13 schreef Lauwra het volgende:
en als je had gelezen stond er ook nog niet veel veranderd.
ja maar ik draag ze speciaal voor jouquote:
Zoiets had ik dinsdag nog bij ici paris...k wilde eens foundation van clinique kopen..had al een keus gemaakt. Staan er 2 dames achter glazen toonbank dus ik liep erheen. Wordt niks gezegd ze blijven maar lullen en als het stil valt blijven ze elkaar aankijken :Squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef oddeyed het volgende:
Ik vind het ook kutservice, toen ik aangaf geholpen te willen worden moest ze eerst nog even snel iemand anders helpen die later dan ik binnen kwam! Toen ik naar iemand anders liep moest die snel het magazijn in en de derde gaf aan dat ik maar een andere mascara moest kopen want die ik wilde ja, die was er niet. ''Of ga anders even in ons andere filiaal in de herestraat kijken!!'' Nou nee bedankt, als ik daar weer een half uur in de winkel sta zonder dat ik geholpen word. Ici Paris XLToen ik een week later weer kwam om te kijken of de mascara er nu wel was herhaalde alles zich weer en nu ga ik er nooit meer heen.
Dus ze zeiden "Sorry wij hebben een no-sneakers beleid, als je deze draagt word je niet geholpen" ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef Lauwra het volgende:
[..]
ja maar ik draag ze speciaal voor jou![]()
Prop jij jou voeten maar eens in pumps als het ijskoud is buiten.
En de toegang is me helemaal niet ontzegd, ze zijn alleen ontzettend arrogant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |