Spuitpoepquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier heerlijk, zo'n 33 graden en zo mooi onder water. Ben vandaag helaas geveld door 33 vloek van 33 farao:( maar das morgen weer over, hoop ik.
thanx zal me enig staan zo'n dwangbuisjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boven je. De mouwen zijn wel dichtgestikt aan de achterkant
Oeee lekker, alleen waardoor je precies bent geveld is me niet duidelijk. Zo'n lekker buikgedoe wat je wel eens oploopt op vakantie? heb er ervaring meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier heerlijk, zo'n 33 graden en zo mooi onder water. Ben vandaag helaas geveld door 33 vloek van 33 farao:( maar das morgen weer over, hoop ik.
Het ontwerp moet nog wel over de mond ...........quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
thanx zal me enig staan zo'n dwangbuisje
ha! Waarom hebben telefoons geen smilies?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boven je. De mouwen zijn wel dichtgestikt aan de achterkant
welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ha! Waarom hebben telefoons geen smilies?
eigenlijk wel ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ontwerp moet nog wel over de mond ...........
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
dat ding van mij niet dus en die codes ken ik niet uit mijn hoofd. Nah dan maar zonder.quote:
ja, dat dus, maar morgen ben ik er weer helemaal bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeee lekker, alleen waardoor je precies bent geveld is me niet duidelijk. Zo'n lekker buikgedoe wat je wel eens oploopt op vakantie? heb er ervaring mee
Ja ik haat erg je kan ook zonder hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat ding van mij niet dus en die codes ken ik niet uit mijn hoofd. Nah dan maar zonder.
Beterschap, weet uit ervaring dat je je er erg lam door kan voelen. Hé geniet er nog ff lekker van. Niet van die ehhh jeweetwel maar van je vakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja, dat dus, maar morgen ben ik er weer helemaal bij
Huh?! Wie haat je erg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haat erg je kan ook zonder hoor.
In je broek poepen. Tering was nog nooit zo ziek geweest daar. Kwist niet dat ik zoveel gaten had waar het zomaar uit ging lopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Egypte staat erom bekend geloof ik
Maar fijn dat je het lekker hebt Deisyy! 33 Graden, wow!
Zie latersquote:
Zal de vloek van de Farao wel geweest zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
ik 3 x in Egypte geweest...ikzelf geen 1 x ziek geweest...mn Ex alle 3 de keren
Ik heb er gelukkig maar 1 dag last van gehad, maar ik wist vannacht soms niet of ik op de wc pot moest gaan zitten of er met mijn kop boven hangen. Gewoon gegokt elke keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
In je broek poepen. Tering was nog nooit zo ziek geweest daar. Kwist niet dat ik zoveel gaten had waar het zomaar uit ging lopen
ik zei ook al van dat zal je wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal de vloek van de Farao wel geweest zijn
Schijt gast is hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal de vloek van de Farao wel geweest zijn
Dat bedoellikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei ook al van dat zal je wel verdiend hebben
ow bah dat heb ik 1 x in Griekenland gehad......heb dus gewoon maar met mn hoofd in de wasbak gehangen...was de enige optiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig maar 1 dag last van gehad, maar ik wist vannacht soms niet of ik op de wc pot moest gaan zitten of er met mijn kop boven hangen. Gewoon gegokt elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |