Ik zou nu wat bijdehands kunnen zeggen maar ik durf nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een al dan niet bedoelde topickaping midden in de nacht kan ik zowel jou als NMNS naar de juiste plek dirigeren, en ik zou nog een baas moeten worden??? Waarom??? Wat valt er nog te bazen boven baas?
BeQu!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kom alleen maar even hoi en dag zeggen tegen Ian, wat een ontvangst vanochtend zeg.
Beterschap Leandra en de groenten aan de rest van de SC ers. Bankhangen dus.
Als je al niet bang bent dat ik ondanks m'n lamlendigheid nog een partij gif zou kunnen spuien dan ben je wel bang dat je het volgende week een keer om je oren krijgt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:38 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik zou nu wat bijdehands kunnen zeggen maar ik durf niet
Dus dat maffe semi mof. Leuk je weer te zien hier.quote:
Succes met bankhangen, laat ons het zware postwerk maar weer doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat maffe semi mof. Leuk je weer te zien hier.![]()
![]()
Ben nu echt weg, toedels.
Ik twijfel er absoluut niet aan dat u op het moment nog in staat bent mij te pwnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al niet bang bent dat ik ondanks m'n lamlendigheid nog een partij gif zou kunnen spuien dan ben je wel bang dat je het volgende week een keer om je oren krijgt?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik twijfel er absoluut niet aan dat u op het moment nog in staat bent mij te pwnen
Chineese kool "Lang in de ijskast laten" Klein chineesje kwam eruit, op marktplaats gezet en nu heb ik een jaar lang gratis rijst crackersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een al dan niet bedoelde topickaping midden in de nacht kan ik zowel jou als NMNS naar de juiste plek dirigeren, en ik zou nog een baas moeten worden??? Waarom??? Wat valt er nog te bazen boven baas?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Ian.1.5 het volgende:
"Lieve, Lieve, Lieve Yvonne,
Misschien kent u mij nog? Ik was een tijdje
terug actief op "uw" forum onder de gebruikersnaam
"Ian_Nick". Om te voorkomen dat ik compleet
verslaafd zou raken aan Fok! heb ik toentertijd besloten
een korte pauze in te lassen. Bij mijn terugkeer moest ik
helaas vast stellen dat dankzij een zogenaamde "hack aanval"
of wat dan ook de userpasswords gereset zijn en users
dus via hun geregistreerde e-mail adres een nieuw
wachtwoord aan moesten maken. Nu wil het toeval dat
ik geen flauw idee meer heb welk adres ik heb geregged
en de kans groot is dat ik het wachtwoord van dat mail adres
ook niet meer weet. Nu kan ik natuurlijk onder deze kloon verder
blijven posten maar ik voel me naakt zonder mijn prachtige post
history. Kan er op één of andere manier wat aan deze situatie
gedaan worden?
Liefs en kusjes,
Ian (die van dat schnitzel tagje enzo die zich altijd voorbeeldig gedroeg)"
LOL!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Chineese kool "Lang in de ijskast laten" Klein chineesje kwam eruit, op marktplaats gezet en nu heb ik een jaar lang gratis rijst crackers
"Omdat ik van klonen een sport gemaakt heb, en tijdelijk erg druk met andere dingen was toen de hack was, heb ik nu geen flauw idee meer welk mailadres m'n Ian_Nick account heeft, en kan ik die account niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Ian.1.5 het volgende:
Mijn PM aan Yvonne.
Ik heb tot nu toe:
"Lieve, Lieve, Lieve Yvonne,"
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Chineese kool "Lang in de ijskast laten" Klein chineesje kwam eruit, op marktplaats gezet en nu heb ik een jaar lang gratis rijst crackers
Ongetwijfeld, en ik heb ook wel een sterk vermoeden welke het is, maar daar kan ik serieus niet meer in vanwege wachtwoord veranderd enzeaux.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Omdat ik van klonen een sport gemaakt heb, en tijdelijk erg druk met andere dingen was toen de hack was, heb ik nu geen flauw idee meer welk mailadres m'n Ian_Nick account heeft, en kan ik die account niet meer gebruiken.
Ondanks het feit dat er een reeële dreiging ontstaat dat Tong zijn nummer 1 positie in de top 500 kwijtraakt als Ian_Nick weer kan posten, verzoek ik je toch vriendelijk mij te helpen dit probleem op te lossen"
Overigens zag ik dat er een stuk of wat MSNadressen van jou in m'n lijst staan... zit daar misschien het mailadres van Ian_Nick bij?
Ik heb dus nutteloze MSN adressen in m'n lijst staan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en ik heb ook wel een sterk vermoeden welke het is, maar daar kan ik serieus niet meer in vanwege wachtwoord veranderd enzeaux.
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dus nutteloze MSN adressen in m'n lijst staan?
Schande.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:53 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja.
Volgens mij heb je mijn nieuwe heul niet.
Dat wou Liesje ook al niet geloven maar het is écht waar
Als het maar met genoeg humor is komt het wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remlof en Liesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omfg, nou kan ik met goed fatsoen nooit meer lelijk tegen ze doen
Ik ga Remlof een pm-bom met kusjes sturen, vind hij vast lollig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het maar met genoeg humor is komt het wel goed
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een leuke usert.
Jij ook 5?
Ook tijdens de Disana rellen gekregen of al eerder?quote:
Dat zal het bij mij ook wel zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Maar het zijn vooral kusjes
34486 (gemiddeld 35 per dag)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Leandra het volgende:
Oh mên, ik denk dat ik tijdens het baggeren eergisternacht zo zonder dat ik het doorhad m'n 40.000ste post gedaan heb....
Valt toch mee, gemiddeld 1 note per 8.000 posts.... en dan te bedenken dat ik gemiddeld toch redelijk lange posts plaats. Dus dat is dan 1 note per heel veel gepost
14744 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel posts ik heb, even kijken.
Geen idee wanneer ik ze gekregen heb, ik heb ze nog niet ingezien, maar ik gok dat er wel een paar van de Disana-rellen zijn, hoewel ik daarin ook altijd vrij netjes gebleven ben....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook tijdens de Disana rellen gekregen of al eerder?![]()
Jij was toch eigenlijk over het algemeen netjes?
Dat ik er niet meer heb verbaasd me eigenlijk
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
Claire heeft het goedgemaakt met dochter![]()
Tis wel gooische vrouwen maar ach. Ik zit te peinzen om een topic te openen
LOLquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
Claire heeft het goedgemaakt met dochter![]()
Tis wel gooische vrouwen maar ach. Ik zit te peinzen om een topic te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |