abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:13:52 #126
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73997671
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, want dan zit je alleen maar in het badwater met extra bonkjes en sliertjes
inderdaad. Neuken in rood water. Doe mij dan toch maar weer optie B
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_73997699
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef DjinN het volgende:

[..]

lig je lekker in het warme water...drijft er zo'n stuk baarmoeder voorbij
Nee hoor. Alleen maar het slijmvlies
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73997738
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen maar het slijmvlies
ja dat dus
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73997753
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, want dan zit je alleen maar in het badwater met extra bonkjes en sliertjes
Eerst schoonspoelen, en dan in bad, heb ik nergens last van. Het is toch vrijwel niets meer wat eruit komt.

Ben je trouwens wel extra schoon door alles wat hij los weet te rammen. Ofzo.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:16:53 #130
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73997801
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Eerst schoonspoelen, en dan in bad, heb ik nergens last van. Het is toch vrijwel niets meer wat eruit komt.

Ben je trouwens wel extra schoon door alles wat hij los weet te rammen. Ofzo.
haha, dat is ook weer zo. De laatste dag moet je gewoon gaan. Dan heb je ook alweer zin dus, de laatste dagen?
pi_73997868
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:16 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

haha, dat is ook weer zo. De laatste dag moet je gewoon gaan. Dan heb je ook alweer zin dus, de laatste dagen?
Dat verschilt echt per keer. Soms wil ik helemaal niet. Soms wil ik niets anders (maar kan het niet). Soms is het de laatste dag wel ok. Duurt hier toch maar drie dagen. Pil ftw.
pi_73997906
Ik heb trouwens vorige maand doorgeslikt en deze keer was het echt heel heftig, dus dat doe ik ook nooit meer.
pi_73997917
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Plus: het sluit gewenste intimiteiten aan het lijf van de partner niet uit
Aait hij jouw chagrijnige verkrampte schouders. Iedereen blij.
Precies, ben dan ook weer niet zo egoïstisch
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:20:00 #134
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_73997922
Wij mannen moeten ELKE dag scheren! Weten jullie vrouwen hoe vervelend dat is!!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_73997948
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Dickbride het volgende:
Wij mannen moeten ELKE dag scheren! Weten jullie vrouwen hoe vervelend dat is!! [ afbeelding ]
Ik scheer me ook vrijwel elke dag hoor (oksels enzo dan).
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:21:05 #136
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73997959
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vorige maand doorgeslikt en deze keer was het echt heel heftig, dus dat doe ik ook nooit meer.
Heftig in what way?
pi_73997961
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
Pff, wat heb je dan aan de pil als je toch elke maand ongesteld wordt. Ik slik gewoon altijd lekker 3 strips achter elkaar.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:22:26 #138
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73998012
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Pff, wat heb je dan aan de pil als je toch elke maand ongesteld wordt. Ik slik gewoon altijd lekker 3 strips achter elkaar.
haha, is dat nou wel of niet ongezond? daar hoor ik verschillende dingen over?
pi_73998077
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:22 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje. Die stopperiode is alleen ingebouwd als een soort van 'geruststelling'.
pi_73998087
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Heftig in what way?
Extra veel bloed en hevige buikkrampen, terwijl die normaal echt altijd heel licht zijn .
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Eh, ik kan zo meerdere andere redenen noemen hoor. Ik vind het zelf niet fijn om zo met mijn lichaam te spelen. Je wordt ongesteld met een reden hoor...
pi_73998104
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:22 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

nope..al kan je na een bepaalde tijd wel doorbraakbloedingen krijgen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73998132
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Dickbride het volgende:
Wij mannen moeten ELKE dag scheren! Weten jullie vrouwen hoe vervelend dat is!! [ afbeelding ]
Wees blij dat je klaar bent na je smoeletje en niet je benen, bikinilijn en oksels hoeft te bewerken...

Overigens een hoop bonkjes-en-sliertjes-gehalte in dit topic. Krijg vreemde associaties met tomatensoep nu.
pi_73998133
Hoofdpijn Ik heb je hoofd helemaal niet nodig om te neuken
pi_73998210
quote:
Pil: doorslikken of niet?
Vraag: Ik (26) ben al jaren aan de pil. Meestal heb ik mijn stopweek gewoon, maar soms komt een menstruatie heel slecht uit en slik ik de pil drie of vier maanden door. Kan dat kwaad? S.O., TETERINGEN

Antwoord: Gynaecoloog Lucie Ribbert: “De bloeding die ontstaat in de stopweek van de pil is geen echte menstruatie,maar een bloeding die wordt uitgelokt door de verlaging van het hormoon progesteron in je bloed. De stopweek en de onttrekkingsbloeding zijn niet maandelijks noodzakelijk. Toen de pil in de jaren zestig op de markt kwam, bleek dat de eerste vrouwen die de pil gingen gebruiken om verschillende redenen wél maandelijks een bloeding wilden krijgen. Dit is de belangrijkste reden waarom er nog steeds 21 tabletjes op een pilstrip zitten en waarom de stopperiode zeven dagen duurt. Bij een eenfasepil (alle tabletjes van de strip hebben dezelfde hoeveelheid hormonen) kun je de menstruatie uitstellen door na de 21 tabletjes van de eerste strip onmiddellijk, zonder stopweek, te beginnen met een nieuwe strip. In het algemeen wordt geadviseerd om na drie strips een stopweek in te lassen. Je kunt er ook voor kiezen de eenfasepil door te slikken tot je een doorbraakbloeding krijgt. Bij een doorbraakbloeding stop je zeven dagen. Daarna begin je weer met slikken van de pil tot de volgende doorbraakbloeding. Op deze manier kun je het aantal bloedingen per jaar beperken. Dat kan prettig zijn bij intensief sporten en vakanties, maar ook bijvoorbeeld als je hoofdpijn hebt in de stopweek of als je veel buikpijn hebt tijdens de onttrekkingsbloeding. Voor de betrouwbaarheid van de pil is het wel belangrijk dat je nooit langer dan zeven dagen stopt. Bij de twee- of driefasepil (de tabletjes van de strip hebben niet dezelfde hoeveelheid hormonen) geldt een andere regel die je kunt lezen in de bijsluiter. Met deze pillen kun je alleen kortdurende en onttrekkingsbloeding uitstellen. Wil je de onttrekkingsbloeding langer dan één week uitstellen, dan kun je overwegende twee- of driefasepil te vervangen door een eenfasepil.”
Bron: http://www.santeonline.nl/medisch-dossier/?titel=Pil:-doorslikken-of-niet?
pi_73998273

Probleem opgelost. Slotje.
pi_73998290
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Extra veel bloed en hevige buikkrampen, terwijl die normaal echt altijd heel licht zijn .
[..]

Eh, ik kan zo meerdere andere redenen noemen hoor. Ik vind het zelf niet fijn om zo met mijn lichaam te spelen. Je wordt ongesteld met een reden hoor...
Mwoh er is een theorie dat vrouwen eigenlijk helemaal niet zoveell ongesteld horen te zijn. De meest natuurlijke situatie is dat vrouwen een kind krijgen, dit borstvoeding geven wat ook weer zorgt voor uitstel van de menstruatie als het goed is en zo na ongeveer 3 jaar en een aantal periodes weer zwanger worden.
Het is maar één theorie hoor, en niet echt van toepassing op het leven van de gemiddelde Nederlandse vrouw, maar er zijn artsen die aanraden om vooral door te slikken wel hierom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73998365
Hm. Ik moet er echt niet aan denken dat ik zo'n doorbraakbloeding krijg. Ik slik alleen door als ik op vakantie ofzo ga.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:30:22 #148
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73998391
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]

Probleem opgelost. Slotje.
Mongool. Geniaal topic is dit man
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:30:47 #149
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73998407
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
Hm. Ik moet er echt niet aan denken dat ik zo'n doorbraakbloeding krijg. Ik slik alleen door als ik op vakantie ofzo ga.
Ik vond het ook wat apart klinken ja
pi_73998443
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoofdpijn Ik heb je hoofd helemaal niet nodig om te neuken
Ik kende hem als: 'Ja, maar ik stop hem niet in je hoofd!?'
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')