quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
Het is lastig neuken, maar het kan in de minder heftige dagen. Beffen kan prima en dan kan pijpen ook
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef One_conundrum het volgende:
haha, in de superheftige dagen natuurlijk niet. Maar als het wat rustiger weer is en er zit gewoon een tampon in dan kun je lekker subtiel te werk gaan. Dat is ook wel es geil
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:02 schreef One_conundrum het volgende:
een keer met mijn tong over je clit en dan ben je dat al vergeten
vrouwen; 'er is niets'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet. Waarom moeten mannen het altijd gooien op "zeker ongesteld" als je eens chagrijnig doet?
+1 scherpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet. Waarom moeten mannen het altijd gooien op "zeker ongesteld" als je eens chagrijnig doet?
Vooral het gedeelte waar je de oude tampon verwijdert (inclusief sliertjes en bonkjes) kan lustopwekkend werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze was gewoon geil dan :p En om nou die tampon eruit, neuken, vies condoom (aan twee kanten) en vieze omgeving, dan weer nieuwe tampon. Was ook wel es grappig, maar dat is echt wel ranzig.
Dan even lekker doelgericht even beffen vind ik dan best fijn. En daarna de blowjob. Klaar gepijpt worden...
Dat doen vrouwen meestal op de WC.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Vooral het gedeelte waar je de oude tampon verwijdert (inclusief sliertjes en bonkjes) kan lustopwekkend werken
Hmm ja lig jij daar op bed te wachten met een boner, terwijl je weet dat de dame in kwestie nu haar kurk eruit trekt om de bonkjes en sliertjes hun vrije beloop te latenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen meestal op de WC.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm ja lig jij daar op bed te wachten met een boner, terwijl je weet dat de dame in kwestie nu haar kurk eruit trekt om de bonkjes en sliertjes hun vrije beloop te latenwaarna overal bloed komt en jij nog steeds wild van verlangen harder in haar pompt.
Klinkt alsof je geschapen bent voor massamoorden en niet voor geile seks.
Je zegt het al.. meestalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen meestal op de WC.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm ja lig jij daar op bed te wachten met een boner, terwijl je weet dat de dame in kwestie nu haar kurk eruit trekt om de bonkjes en sliertjes hun vrije beloop te latenwaarna overal bloed komt en jij nog steeds wild van verlangen harder in haar pompt.
haha, ik zei ook dat het een ranzige bende werd! Het was ook geen groot succes, maar als de vrouw in kwestie geil is ligt het niet aan haar dat er niet geneukt wordt. Zoals ik ook al zei was het ook in de nadagen. En nog was het ranzig. Veeg bloed op haar bil enzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben idd blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Zijn er nog vrouwen diemaandverband
gebruiken trouwens? Gewoon een zijsprongetje hoor, het is niet dat het topic er viezer op wordt.
Hell noquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
gebruiken trouwens? Gewoon een zijsprongetje hoor, het is niet dat het topic er viezer op wordt.
Straks als de foto's komen hebben we zo een slotjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mijn posts nog terugnemen? Ik wil niet dat anderen weten dat ik in dit topic gepost heb![]()
![]()
hmm, Ik durf het bijna niet te vragen, maar; Vertel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Op de laatste dag in bad ofzo is het wel tof.
Ongesteld zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Op de laatste dag in bad ofzo is het wel tof.
Precies, aan mijn lijf dan ook geen polonaisequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hell no![]()
Seks tijdens ongesteldheid is ook echt een no-noMoet er echt níet aan denken.
Plus: het sluit gewenste intimiteiten aan het lijf van de partner niet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Precies, aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
Gewoon, dan is het niet erg dat je smerig wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hmm, Ik durf het bijna niet te vragen, maar; Vertel!
Nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, want dan zit je alleen maar in het badwater met extra bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon, dan is het niet erg dat je smerig wordt.
lig je lekker in het warme water...drijft er zo'n stuk baarmoeder voorbijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want dan zit je alleen maar in het badwater met extra bonkjes en sliertjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |