jij toch murpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef murp het volgende:
ken je dan iemand die wel sex met je wilt?
Omdat vrouwen dat gewoon kunnen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
Waarom gooien vrouwen het altijd op ongesteld zijn of geweest zijn als ze een dag niet lekker in hun vel zitten , geen sex willen , brak op het werk komen etc
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
hey wat is er dan zo erg aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
Wat lul je stom gek! Met die gekke bloedproppen met bonkjes en sliertjes uit die open wond van jullie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
jij en van ons ribben afnemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lul je stom gek! Met die gekke bloedproppen met bonkjes en sliertjes uit die open wond van jullie!
PWNED!!!! BWHEEHEHEHEHE
Die God maar lachen toen ie jullie had gecreëerd!
Ik wil jouw ongesteldheid wel overnemen hoor. Puur omdat het van jou is!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Die God maar lachen toen ie jullie had gecreëerd!
3 druppels? Je hebt echt geen inlevingsvermogen, maar ja, jij bent dan ook geen vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!
je verliest toch geen 3 liter , hou eens op met zeuren , je kunt gewoon niet aan om een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:31 schreef Phones666 het volgende:
[..]
3 druppels? Je hebt echt geen inlevingsvermogen, maar ja, jij bent dan ook geen vrouw
"Have a happy period"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil jouw ongesteldheid wel overnemen hoor. Puur omdat het van jou is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meerdere weken achterelkaar ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of meisjes die iedere week niet mee kunnen doen met gym vroeger omdat ze ongesteld zijn
Inderdaad. En ik meld me nooit af voor gym erdoor ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloeddus dat doe ik je niet aan.
Geen idee. Hormonen ofzo. Je eierstokken doen kanker veel pijn, je hebt de hele tijd honger, bent misselijk, hoofdpijn, altijd koud. Tenminste, zo heb ik het altijd. Daar zou toch wel iedereen chagrijnig van wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef Robert.T het volgende:
Waarom word je eigenlijk chago als er bloed uit je grot komt?
Hormonen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef Robert.T het volgende:
Waarom word je eigenlijk chago als er bloed uit je grot komt?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Geen idee. Hormonen ofzo. Je eierstokken doen kanker heel veel pijn, je hebt de hele tijd honger, bent misselijk, hoofdpijn, altijd koud. Tenminste, zo heb ik het altijd. Daar zou toch wel iedereen chagrijnig van worden
Juist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Eens! Ik lig meestal gewoon echt een volle week plat als ik ongesteld ben, ontzettende pijn in me onderrug en krampen. En chagerijnig, en zin in vet eten. Ik haat het zo. Wel weer een excuus om veel chocolade te etenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
vrouwenquote:
en dat 1 tot 2 dagen langquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
buikpijn, rugpijn, misselijk, stemmingswisselingen, honger, koud, hoofdpijn, krampen, steken, daar word je nou niet bepaald vrolijk van
Begint soms net voor ongesteld en dan nog 1 -2 dagen daarna, maar ik heb het gelukkig niet altijd meer last vanquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Gerommel in mijn buik wel een paar dagen van te voren en de hele zooi 1 tot 2 dagen en dan is de pijn weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Begint soms net voor ongesteld en dan nog 1 -2 dagen daarna, maar ik heb het gelukkig niet altijd meer last van
En trouwens. Dat kun je toch plannen? Elke maand min of meer zelfde dagen. Of controleer gewoon de pillen-strip. Dan weet je precies wanneer je niet moet komen. En wanner ze weer genoeg zin heeft in sex. Evt oraal als ze nog ongesteld is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
Waarom gooien vrouwen het altijd op ongesteld zijn of geweest zijn als ze een dag niet lekker in hun vel zitten , geen sex willen , brak op het werk komen etc
Jan Smit bloed uit zijn oor, telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
had ik vroeger ook 7 dagen, maar sinds ik aan de pil ben, is het gelukkig niet meer zo erg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo kort?Ik heb die problemen gewoon 7 dagen lang.
Kolere,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloeddus dat doe ik je niet aan.
Maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat je er aan moet denken dat je tampons moet gebruiken, (vaak) moet verwisselen, kankerchagrijnig bent, soms zulke buikkrampen hebt dat je niet fatsoenlijk kunt functioneren.. Etc etc.
[..]![]()
Dan heb je geluk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
had ik vroeger ook 7 dagen, maar sinds ik aan de pil ben, is het gelukkig niet meer zo erg.
Wie zoekt er een trio?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere,
Wat een onsmakelijke posts in dit topic. Heb net gegeten, shoarma met spaghetti.
Als ik nu ga kotsen heeft dat gok ik dezelfde samenstelling ongeveer als jij maandelijkse bloedhoest.
Offtopic:
Is je zoektocht naar een trio al geslaagd?
Een echte schipper bevaart de Rode Zee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
Boehoe, beetje vloeien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat vrouwen een dagje flink het gezeur van zichzelf aan konden horen, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Remsjo het volgende:
Jullie moesten eens weten hoe het is om een man te zijn. Altijd werken, als je thuis komt verwachten ze dat je ook nog heel de avond klaar staat voor ze. Doe dit eens, doe dat eens, ga eens zus, ga eens zo.
En jullie liggen met je rode spleet heel de dag in je nest
En dan geven ze hun ongesteldheid de schuld van hun rollen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef memrtn het volgende:
Och en dat eeuwige gedram om chocola altijd. Terechte klacht.
Ieeeeeuwl !!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart de Rode Zee.
Had ik eerst ook toen kreeg ik weer periode met zo veel pijn enzo :Squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Gerommel in mijn buik wel een paar dagen van te voren en de hele zooi 1 tot 2 dagen en dan is de pijn weg.
waardeloos is het
Jij en met kanker scheldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Geen idee. Hormonen ofzo. Je eierstokken doen kanker veel pijn, je hebt de hele tijd honger, bent misselijk, hoofdpijn, altijd koud. Tenminste, zo heb ik het altijd. Daar zou toch wel iedereen chagrijnig van worden
Nee. Ik ben ook niet echt op zoek hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere,
Wat een onsmakelijke posts in dit topic. Heb net gegeten, shoarma met spaghetti.
Als ik nu ga kotsen heeft dat gok ik dezelfde samenstelling ongeveer als jij maandelijkse bloedhoest.
Offtopic:
Is je zoektocht naar een trio al geslaagd?
Of in een ander subforum over bisexuele vrouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nee. Ik ben ook niet echt op zoek hoorhoe kom je daarbij?
Edit: Ah je las het in KPDnou als ik ooit een trio doe, dan niet met mensen via internet
dat is één ding dat zeker is
!
Dit mag trouwens niet he, informatie uit besloten subfora naar het openbare gedeelte halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of in een ander subforum over bisexuele vrouwen
Ja sorry lurkte mee en las dat en ik dacht: WAUW!!!!1111
hmm wat doe ik dan met de naaktpics van jou die BoWA mij gestuurd heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit mag trouwens niet he, informatie uit besloten subfora naar het openbare gedeelte halendat je het weet.
En whehe!
Dat was geen besloten subforum, want het was niet in KPD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit mag trouwens niet he, informatie uit besloten subfora naar het openbare gedeelte halendat je het weet.
En whehe!
Zeker dat dat wel in KPD was, ga maar zoeken! En thanksquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was geen besloten subforum, want het was niet in KPD.
Moet ik het geen zoeken.!!!
Nee. Vind je wel een schatje
gatver...je meid beffen als ze ongesteld is ? Dalijk heb je van die klonten baarmoederweefsel tussen je tanden zittenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
Het is lastig neuken, maar het kan in de minder heftige dagen. Beffen kan prima en dan kan pijpen ook
Tering....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
Het is lastig neuken, maar het kan in de minder heftige dagen. Beffen kan prima en dan kan pijpen ook
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
gatver...je meid beffen als ze ongesteld is ? Dalijk heb je van die klonten baarmoederweefsel tussen je tanden zitten
Tamponquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
gatver...je meid beffen als ze ongesteld is ? Dalijk heb je van die klonten baarmoederweefsel tussen je tanden zitten
Ja. Maar die mietjes zijn ws. geen maagd meer in tegenstelling tot jou.. smeerlap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Mietjes allemaal!
Preciiiiies, net doen of ik gek ben hiero. Je hoeft niet als een malle met je hoofd in de kut van je wijf te duiken.quote:
Dan zou ik me als vrouw echt niet op m'n gemak voelen, bahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef One_conundrum het volgende:
haha, in de superheftige dagen natuurlijk niet. Maar als het wat rustiger weer is en er zit gewoon een tampon in dan kun je lekker subtiel te werk gaan. Dat is ook wel es geil
nee ik denk dat je dat lekker bij je bloedende vriendin mag gaan doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:02 schreef One_conundrum het volgende:
een keer met mijn tong over je clit en dan ben je dat al vergeten
Why am I not surprisedquote:
Ze was gewoon geil dan :p En om nou die tampon eruit, neuken, vies condoom (aan twee kanten) en vieze omgeving, dan weer nieuwe tampon. Was ook wel es grappig, maar dat is echt wel ranzig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee ik denk dat je dat lekker bij je bloedende vriendin mag gaan doen
Ik ga juist eerder minder eten dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Ik vind de vreetbuien het ergste.
Huzarenslaatje uitsmeren op wit brood en er dan ook nog een laagje extra mayonaise over heen smeren. Dat is wel mijn ding. En daarna altijd spijt. En ondanks dat toch weer blijven doen.
Ik eet dan echt alles door elkaar doen. Ook die blokjes hazelnoot chocolade van de Lidl gaan er dan graag in.quote:
Ja dat heb ik dan weer wel, chocolachocolachocola en chocola eten!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik eet dan echt alles door elkaar doen. Ook die blokjes hazelnoot chocolade van de Lidl gaan er dan graag in.
Word jij ongesteld uit je anus??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef Saphia het volgende:
Mannen stel je eens voor dat je het voelt alsof je anus uitelkaar barst, gepaard met buikkrampen en bloedverlies,je moet iedere 2 tot 3 uur een tampon in je anus stoppen. Je bent moe en je krijgt ook nog eens rugpijn en hoofdpijn.Je voelt je slapjes en je vriendin zeurt steeds aan je kop, je wilt alleen maar vette troep eten en je haar zit voor geen meter, je bent wat aangekomen en dat een week lang!
Dan lijkt het een beetje alsof je ongesteld bent.
Wegspoelen met een glas koude melk. Dat vind ik lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan weer wel, chocolachocolachocola en chocola eten!
ze zegt toch niet voor niks "bijna"quote:
Schopje naar >CULquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wegspoelen met een glas koude melk. Dat vind ik lekker.
En dan met warme kruik op m'n buik gaan lezen. Helemaal zielig.
Behalve het deel van tampons in je anus douwen klinkt het exact als een goeie kater.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef Saphia het volgende:
Mannen stel je eens voor dat je het voelt alsof je anus uitelkaar barst, gepaard met buikkrampen en bloedverlies,je moet iedere 2 tot 3 uur een tampon in je anus stoppen. Je bent moe en je krijgt ook nog eens rugpijn en hoofdpijn.Je voelt je slapjes en je vriendin zeurt steeds aan je kop, je wilt alleen maar vette troep eten en je haar zit voor geen meter, je bent wat aangekomen en dat een week lang!
Dan lijkt het een beetje alsof je ongesteld bent.
niet zo'n goed idee...aangezien alcohol bloedverdunnend is dus dat zou betekenen dat ze nog meer gaat bloedenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Behalve het deel van tampons in je anus douwen klinkt het exact als een goeie kater.
Ik tik dan 's ochtends altijd een biertje achterover en dan ga ik werken. Zou je ook eens moeten proberen.
Dan loopt het er makkelijker uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
niet zo'n goed idee...aangezien alcohol bloedverdunnend is dus dat zou betekenen dat ze nog meer gaat bloeden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan loopt het er makkelijker uit![]()
Dit is volgens mij de ranzigste post die ik ooit geplaatst heb.
Ik weet niet. Waarom moeten mannen het altijd gooien op "zeker ongesteld" als je eens chagrijnig doet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |