jij toch murpquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef murp het volgende:
ken je dan iemand die wel sex met je wilt?
Omdat vrouwen dat gewoon kunnen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef postmortum het volgende:
Waarom gooien vrouwen het altijd op ongesteld zijn of geweest zijn als ze een dag niet lekker in hun vel zitten , geen sex willen , brak op het werk komen etc
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
hey wat is er dan zo erg aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Soms zou ik willen dat mannen een dagje flink ongesteld konden zijn, gewoon om wat inlevingsvermogen te ontwikkelen.
Wat lul je stom gek! Met die gekke bloedproppen met bonkjes en sliertjes uit die open wond van jullie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
jij en van ons ribben afnemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lul je stom gek! Met die gekke bloedproppen met bonkjes en sliertjes uit die open wond van jullie!
PWNED!!!! BWHEEHEHEHEHE
Die God maar lachen toen ie jullie had gecreëerd!
Ik wil jouw ongesteldheid wel overnemen hoor. Puur omdat het van jou is!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
Die God maar lachen toen ie jullie had gecreëerd!
3 druppels? Je hebt echt geen inlevingsvermogen, maar ja, jij bent dan ook geen vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!
je verliest toch geen 3 liter , hou eens op met zeuren , je kunt gewoon niet aan om een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:31 schreef Phones666 het volgende:
[..]
3 druppels? Je hebt echt geen inlevingsvermogen, maar ja, jij bent dan ook geen vrouw
"Have a happy period"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want we kunnen ons niet voorstellen hoe het is om drie druppels bloed te verliezen op een dag en daarvoor een stuk page in de slip te hebben liggen!?!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wil jouw ongesteldheid wel overnemen hoor. Puur omdat het van jou is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meerdere weken achterelkaar ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of meisjes die iedere week niet mee kunnen doen met gym vroeger omdat ze ongesteld zijn
Inderdaad. En ik meld me nooit af voor gym erdoor ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een gedetailleerde beschrijving wil van het bloeddus dat doe ik je niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |