Als vrouw kunnen jullie er best boven hangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Natalie het volgende:
Als vent kun je best op die bril gaan zitten
Als vent kan ik ook pissen zonder de bril omhoog te doen... Your point being?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Natalie het volgende:
Als vent kun je best op die bril gaan zitten
Point being: mannen zijn bang dat hun mannelijkheid wordt aangetast als ze zittend plassen. God knows why, trouwens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als vent kan ik ook pissen zonder de bril omhoog te doen... Your point being?
alleen bitch-slapped mama's boys plassen zittend.quote:
Vrouwen zijn bang voor hun schoenen als ze staand plassen... God knows why, ze hebben er genoeg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Point being: mannen zijn bang dat hun mannelijkheid wordt aangetast als ze zittend plassen. God knows why, trouwens.
Dat vraag ik me dus ook af. Helemaal omdat het nog steeds erg moeilijk blijkt om ook werkelijk IN de pot te pissen. Ga dan gewoon zitten.. dat is een stuk minder gênant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Point being: mannen zijn bang dat hun mannelijkheid wordt aangetast als ze zittend plassen. God knows why, trouwens.
onzekerheid?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Point being: mannen zijn bang dat hun mannelijkheid wordt aangetast als ze zittend plassen.
En dat die plakkerige drollen zo langs je harige been naar beneden glijden neem je dan voor lief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
Ik sta altijd, of ik nou moet poepen of plassen. Anders hangtie in het water.
rofl, misschien omdat het 10x makkelijker en sneller is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Helemaal omdat het nog steeds erg moeilijk blijkt om ook werkelijk IN de pot te pissen. Ga dan gewoon zitten.. dat is een stuk minder gênant.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat die plakkerige drollen zo langs je harige been naar beneden glijden neem je dan voor lief.
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Helemaal omdat het nog steeds erg moeilijk blijkt om ook werkelijk IN de pot te pissen. Ga dan gewoon zitten.. dat is een stuk minder gênant.
Ik sta gebukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat die plakkerige drollen zo langs je harige been naar beneden glijden neem je dan voor lief.
wat boeit het dat het sneller is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
rofl, misschien omdat het 10x makkelijker en sneller is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |