Voor de tigduizendste keerquote:
Mja, ik ben net terug van werkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
kijk er wordt hier gewoon lekker weekend gevierd
preciesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
kijk er wordt hier gewoon lekker weekend gevierd
en voor de tigduizendste keer moet je dat uitleggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de tigduizendste keer:
Lees je in ja![]()
![]()
Al tweeëneenhalf jaar meld ik mijn aanwezigheid in KSC traditiegetrouw met een welgemeend "mogge". Ongeacht het tijdstip van de dag.
dan heb je nou dus weekendquote:
Ja, nee, ja, nee, uiteindelijk toch nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nou dus weekend![]()
![]()
![]()
of moet je morgen ook nog werken?
ook lekker heel je weekend naar de klotequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, uiteindelijk toch niet.
Eeen tijd gelden werd gevraagd of ik morgen kon werken, dus ik gergeld dat dat ging, en toegezegd dat ik zou komen. Prima, werd ingepland. Donderdag werd besloten dat het toch niet nodig was, maar daar werd ik niet van op de hoogte gesteld. Tot vandaag.
Dus toch weekend.
En ik vind het nog steeds niet leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je in ja![]()
![]()
Al tweeëneenhalf jaar meld ik mijn aanwezigheid in KSC traditiegetrouw met een welgemeend "mogge". Ongeacht het tijdstip van de dag.
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik vind het nog steeds niet leuk!Breek met je tradities!
Vergeef het hem, hij is aan het integreren in Belgie. Alleen is hij wat doorgeslagen en nu in sommige gevallen nog minder slim dan de gemiddelde belg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je in ja![]()
![]()
Je gaat een auto kopen en plaatsnaamborjes schieten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al met heul wat tradities aan het breken trouwens![]()
Weg WIndows XP
Weg desktop
Hallo sfeerverlichtingkjes
Kleine dingetjes misschien, maar er staat meer op stapel
Je gaat nu met een laptop met Linux in een auto het land door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al met heul wat tradities aan het breken trouwens![]()
Weg WIndows XP
Weg desktop
Hallo sfeerverlichtingkjes
Kleine dingetjes misschien, maar er staat meer op stapel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat een auto kopen en plaatsnaamborjes schieten?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat nu met een laptop met Linux in een auto het land door?
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de konthaarontsteking ook met je Vista![]()
allerlei handige features uit XP zijn er uitgesloopt
Sinds wanneer zit jij bij de FP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hè
Ja. EN als ik iemand met een geldige creditcard kan vinden kan ik ook nog echt mijn GRATIS upgrade waar ik RECHT op heb, thuisgestuurd krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dat hun 'briljante opvolger' 7 al een dag of twee uit is hè
vistaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de konthaarontsteking ook met je Vista![]()
allerlei handige features uit XP zijn er uitgesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |