Je kan overal Google voor gebruiken. Weet je wat, hef dit subforum maar op, want we hebben toch Google?quote:
Alleen 't subforum?? schrap dan maar meteen allesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan overal Google voor gebruiken. Weet je wat, hef dit subforum maar op, want we hebben toch Google?
loop onder een busquote:
misschien een beetje klein voor omaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef kroegtijger het volgende:
gewoon een knappe EEE-pc350,- en oma is weer up to date
Een desktop zou voor gelijke prestaties in principe toch goedkoper moeten zijn? (makkelijkere warmteafvoer etc) In principe is de ruimte geen probleem (er staat nu ook zo'n vooroorlogse 17inchmonitor met enorme beeldbuis) dus dan zou ik denken dat een desktop een goedkopere keuze is. Het lijkt me in elk geval ook makkelijker kijken qua beeldscherm-op-ooghoogte, anders zit je weer met externe toetsenborden en laptophouders en zo. Maar goed, misschien is de desktop inderdaad wel helemaal uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef RonaldV het volgende:
Waarom zou je oma niet een mooi laptopje geven? Die neemt een stuk minder ruimte in. De tijd dat je alleen maar een laptop kocht omdat je mobiel moest kunnen werken ligt al weer een poosje achter ons, hoor! Er worden tegenwoordig meer laptops dan desktops verkocht.
quote:
Merci, dat ziet er iig wel fatsoenlijk uit, daar ga ik nog wel even verder snuffelen.quote:
Desktopje kan prima hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een desktop zou voor gelijke prestaties in principe toch goedkoper moeten zijn? (makkelijkere warmteafvoer etc) In principe is de ruimte geen probleem (er staat nu ook zo'n vooroorlogse 17inchmonitor met enorme beeldbuis) dus dan zou ik denken dat een desktop een goedkopere keuze is. Het lijkt me in elk geval ook makkelijker kijken qua beeldscherm-op-ooghoogte, anders zit je weer met externe toetsenborden en laptophouders en zo. Maar goed, misschien is de desktop inderdaad wel helemaal uit.
Dat is goed spul. Gewoon één van rond de 500 euro. Dan heb je best spul voor oma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Merci, dat ziet er iig wel fatsoenlijk uit, daar ga ik nog wel even verder snuffelen.
zolang 't werkt is het prima, maar telefonische hulp bieden bij verbindingsproblemen is meestal geen succes. Dan kan je vaak nog beter even langs gaan; zelfs inclusief de thee en koekjes ben je dan nog sneller klaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Oma/Opa's en WiFi, is een slechte combo..
F*ck dat, ik wil best weleens voor thee en koekjes naar m'n oma gaan, maar ik heb geen zin om computerproblemen op te lossen.. iMac/desktop/laptop en LAN-kabel, works like a charm!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
zolang 't werkt is het prima, maar telefonische hulp bieden bij verbindingsproblemen is meestal geen succes. Dan kan je vaak nog beter even langs gaan; zelfs inclusief de thee en koekjes ben je dan nog sneller klaar
Ja, ik wil sowieso geen draadloze onderdelen. Dan is er of iets kwijt of de batterij leeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Oma/Opa's en WiFi, is een slechte combo..
2 woorden:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef HQ-Design het volgende:
Oma's en opa's icm VASTE PC, is vragen om problemen. Tenzij jij het niet erg vind iedere avond bij oma en opa bent om alles in te stellen
- Als ze problemen hebben, geven ze je de laptop mee, hebben ze 1 dag straf omdat weer iets verkeerds gedaan hebben met de PC. Zo kan iedereen ze helpen en kunnen ze het overal mee naartoe nemen!
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
F*ck dat, ik wil best weleens voor thee en koekjes naar m'n oma gaan, maar ik heb geen zin om computerproblemen op te lossen.. iMac/desktop/laptop en LAN-kabel, works like a charm!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het "Wifi-Schakelaartje" wat ineens "uit" staat als ze de laptop weer eens verplaatst hebben..
Zo van wat heb je dan gedaan? "Helemaal niks, ik ben alleen van boven naar beneden met dat ding gegaan"Echt kut-laptops zijn dat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |