quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb de doos van die monitor namelijk niet meer voor zover ik weetdus dan wordt het al helemaal moeilijk.
We kunnen in het midden afspreken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef VASND het volgende:
Ai, anders moet ik er ff een dagje voor uit trekken. Nijmegen-Groningen.
[..]
Okay, ja ik zou het niet weten ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef VASND het volgende:
Meh volgens google moet ik allemaal goochelen met adapters en geluidskabeltjes.
Ga ik toch liever voor iets met HDMI denk ik.
Sorry.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die grap wilde ik ook maken maar ik vond 'm te makkelijk.
Te makkelijk, te makkelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vriendin dat vannacht ook al tegen je zei.
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef nietzman het volgende:
Mooie reactie om terug te vinden..
Is 'ie nou nog niet verkocht dan?
Pianolakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:13 schreef Daan89 het volgende:
60 euro kom ik 'm zo ophalen (woon ook in de Hortusbuurt).. mits het de 'behuizing' pianolak is.
Laat de foto maar zitten, even gegoogled en hij is inderdaad glimmend (pianolakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pianolak? Glimmen doet ie in ieder geval zeker
!
Zal ik even een foto voor je maken?
En voor 80 hebben we een deal!
Nouja zeg, doe ik voor niets al die moeitequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Daan89 het volgende:
[..]
Laat de foto maar zitten, even gegoogled en hij is inderdaad glimmend (pianolak) .. 70 euro en ik sta zo bij je op de stoep! DVI kabel aanwezig?
Je hebt pm!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, doe ik voor niets al die moeite!
DVI kabel heb ik erbij jamoet je wel even voor elkaar krijgen dat ie los komt van m'n Apple dvi > mini dvi converter want die krijg ik niet los
![]()
![]()
En 75, dat is een mooi rond bedrag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |