Ik wist haar voornaam en om 20000 hyvespagina's te doorzoeken kost tijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dus jij hebt bedrijfsresources misbruikt om achter info van haar te komen??
Foei
Eet je met je hele gezicht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Trouwens ze kijkt me altijd blozend aan
Klinkt eerder als gewoon wanhopig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Je klinkt wel als een echte ICT-er idd. Haar naam vnden via een database en dan haar Hyves zoeken, in plaats van gewoon op haar af te stappen en een gesprek beginnen.
Nee, maar ik kom haar elke keer tegen op de gangen en dan zie je dat roodoppervlak op de wakken verschijnen...quote:
Gewoon een keer in je deftige pak met je deftige schoenen naar dr toe stappen en dr mee uit eten vragen als je dr ff alleen treftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Trouwens ze kijkt me altijd blozend aan
Dat is het juist, er zijn altijd wel mensen in de buurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon een keer in je deftige pak met je deftige schoenen naar dr toe stappen en dr mee uit eten vragen als je dr ff alleen treft
Ben je nooit vroeg of laat ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is het juist, er zijn altijd wel mensen in de buurt
Ik ben wel vroeg maar zij is dan al op haar werkplek met 40 man om haar heen, als ik later weg ga dan heb ik ook geen kans op treffen want dan is ze al naar huisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je nooit vroeg of laat ofzoZijn er altijd mensen op de gang?
Bedoel je dat ik maandag met de fietsbel moet gaan tringen in de hal, waarna iedereen komt kijken en dat ik haar uitvraagquote:
Dan heb je iig wel haar aandachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik maandag met de fietsbel moet gaan tringen in de hal, waarna iedereen komt kijken en dat ik haar uitvraag
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heb je iig wel haar aandachtIk kan me nog steeds niet voorstellen dat je dr nooit treft
Wat is haar en jouw functie, dat jullie elkaar nooit zien
Ah, klassiek gevalletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodig
Loop je naar haar toe en zegt: ik wil even een afspraak administrerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodig
Hebben jullie geen waterkoeler? Of koffieautomaat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hebben jullie geen waterkoeler? Of koffieautomaat?.
Waar zie je haar dan wélquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Welalleen zie ik haar nooit daar
Nog nóóit vertoond! Dat dit kán in Nederland!quote:
Als ze door de gangen loopt met collega's ze begroet mij steeds terwijl de andere mij links laten liggen. Ik groet dan terug met een brede glimlach alleen ze heeft denk ik niets door...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar zie je haar dan wèlAlleen vanaf een afstandje tussen de 40 mannen tot nu toe?
Ja met een stapel random papieren onder je arm, zodat het lijkt alsof je altijd druk en interessant bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog nóóit vertoond! Dat dit kán in Nederland!
OT: ik zou héél vaak langs haar gaan lopen. Nee, maar echt héééél vaak.
Dat zou ze denk ik niet leuk vinden als er in staat dat ik haar email heb gevonden d.m.v. een databasequote:
Dat is opkomende allergie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom haar elke keer tegen op de gangen en dan zie je dat roodoppervlak op de wakken verschijnen...
Komt een beetje over alsof je een enge freak en potentiële stalker-nerd bent...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat zou ze denk ik niet leuk vinden als er in staat dat ik haar email heb gevonden d.m.v. een database
Nou ik wilde haar naam gewoon weten en toen heb ik het opgezocht, daarbij stond haar emailadres en ik kon het niet laten om het te lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Komt een beetje over alsof je een enge freak en potentiële stalker-nerd bent...
en haar hyves door te struinen, zodat je eventueel geheel spontaan over "jouw hobby" kunt beginnen, die heel "toevallig" ook een hobby is van haar.. Net als die ene band en merk en dat je ook op vakantie bent geweest in [vul maar in]..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou ik wilde haar naam gewoon weten en toen heb ik het opgezocht, daarbij stond haar emailadres en ik kon het niet laten om het te lezen
En dan zo iedere keer quasi-cool minzaam glimlachen. Of, als je lef hebt, quasi-onhandig die papieren laten vallen. Vrouwen diggen zo'n kluns, jeweet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja met een stapel random papieren onder je arm, zodat het lijkt alsof je altijd druk en interessant bent.
Dat heeft de afdeling zelfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
.
Hebben jullie trouwens geen magazijnkast ofzo? Ze heeft vast een keer een nieuwe pen of post-its nodig.
Of nog beter, verstop in de pauze al haar pennen en post-its en ga al vast in de kast op haar wachten.
lock haar account in active directoryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dus ze gaf je als zoethoudertje een manier om contact te houden waar ze zelf nooit naar kijkt. Is dat een goed teken, denk je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef ManianMan het volgende:
Ik anthonydaarna zei ze ah ik heb wel hyves maar ik kom daar bijna nooit op, ze gaf haar hyves.
Nah ik denk wel dat ze gaat kijken anders zou ze niet blozenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus ze gaf je als zoethoudertje een manier om contact te houden waar ze zelf nooit naar kijkt. Is dat een goed teken, denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |