Ik wist haar voornaam en om 20000 hyvespagina's te doorzoeken kost tijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dus jij hebt bedrijfsresources misbruikt om achter info van haar te komen??
Foei
Eet je met je hele gezicht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Trouwens ze kijkt me altijd blozend aan
Klinkt eerder als gewoon wanhopig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Je klinkt wel als een echte ICT-er idd. Haar naam vnden via een database en dan haar Hyves zoeken, in plaats van gewoon op haar af te stappen en een gesprek beginnen.
Nee, maar ik kom haar elke keer tegen op de gangen en dan zie je dat roodoppervlak op de wakken verschijnen...quote:
Gewoon een keer in je deftige pak met je deftige schoenen naar dr toe stappen en dr mee uit eten vragen als je dr ff alleen treftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Trouwens ze kijkt me altijd blozend aan
Dat is het juist, er zijn altijd wel mensen in de buurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon een keer in je deftige pak met je deftige schoenen naar dr toe stappen en dr mee uit eten vragen als je dr ff alleen treft
Ben je nooit vroeg of laat ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is het juist, er zijn altijd wel mensen in de buurt
Ik ben wel vroeg maar zij is dan al op haar werkplek met 40 man om haar heen, als ik later weg ga dan heb ik ook geen kans op treffen want dan is ze al naar huisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je nooit vroeg of laat ofzoZijn er altijd mensen op de gang?
Bedoel je dat ik maandag met de fietsbel moet gaan tringen in de hal, waarna iedereen komt kijken en dat ik haar uitvraagquote:
Dan heb je iig wel haar aandachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik maandag met de fietsbel moet gaan tringen in de hal, waarna iedereen komt kijken en dat ik haar uitvraag
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heb je iig wel haar aandachtIk kan me nog steeds niet voorstellen dat je dr nooit treft
Wat is haar en jouw functie, dat jullie elkaar nooit zien
Ah, klassiek gevalletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodig
Loop je naar haar toe en zegt: ik wil even een afspraak administrerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haar fucntie administratie, mijn functie systeembeheerder. Ik kan lastig vragen van hey ik heb je even nodig
Hebben jullie geen waterkoeler? Of koffieautomaat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hebben jullie geen waterkoeler? Of koffieautomaat?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |