Ze gooien toch hun hele privé leven in de media? Dan is het meer dan begrijpelijk dat ook de vuiligheid naar buiten komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Sandra, ben jij een Clairesopper?Ik blijf het belachelijk vinden om dit naar buiten te brengen bij boulevard.
oorzaak= de familie van Clairequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik er even niet en lees ik Claire bij Boulevard die de vuile was naar buiten smijt.
Wat een muts! Wie heeft daar wat aan? Ze kan even gniffelen, payback time of zoiets.
Geen goed woord over voor deze aktie.
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).
Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Wellicht is er het een en ander uit de hand gelopen en is hij een of twee keer tever gegaan en tever is tever dus fout en stom van hem dan! Hij zakt zeker bij mij wat dat betreft.
Kortom: Huub moet zich eens leren inhouden, Claire moet haar kop houden.
Hehe, laten we het daar maar op houden jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook belachelijk maar laten we wel wezen, als je aan een RLS meedoet ben je al niet helemaal goed bij je hoofd.
Inderdaad reageer niet op de punten die ik zeg en maak je ermee vanaf "jij jouw mening ik de mijne". Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hehe, laten we het daar maar op houden ja, de hele boel is belachelijk!
En Sandra, jij jouw mening ik de mijne.
Issie ontslagen? Praat me eens bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan lijkt het er dus sterk op dat het hem allemaal iets teveel wordt, hij ontslagen is en zijn verdriet zit weg te drinken
Was die post serieus bedoelt!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie van de familie Recourt heeft telefoons door de kamer gesmeten en gaten in deuren getrapt?
Ja hij werkt nu samen met Bram aan TBOIIquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Issie ontslagen? Praat me eens bij
Ja, scheer gewoon iedereen even over één kamquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ah, ik zie nu wat Gert bedoelde met enge anti-Huub fanaten.
Heeft Huub Clair mishandeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is Nadiah getrouwd met Huub en daarna mishandeld?
Dat ligt eraan of de oorzaak van de scheiding serieus bij de familie Recourt te zoeken is....quote:
Die ging puur en alleen over die ThunderBitch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, scheer gewoon iedereen even over één kam
Ik heb in mijn leven nog niet al te veel huwelijken naar de klote geholpen (wehehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de oorzaak van de scheiding serieus bij de familie Recourt te zoeken is....
Volgens mij is de oorzaak van de scheiding het betere werp- en trapwerk in huize Ballegooy-Recourt, en als de familie van Claire de oorzaak is dan trek ik dus de conclusie dat een van haar familileden in Hilversum heeft lopen gooien en trappen..... toch?
Als een vrouw mishandeld is door een agressieve lul die zich niet in de hand kan houden kun je niet spreken over beiden schuld...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog niet al te veel huwelijken naar de klote geholpen (wehehehe) maar volgens mij is een scheiding toch echt de "schuld" van mannetje en vrouwtje? De enige waar we medelijden mee moeten hebben is de dochter. Die kan hier namelijk als enige helemaal niets aan doen.
Maar goed dat ik dat ook niet zei.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als een vrouw mishandeld is door een agressieve lul die zich niet in de hand kan houden kun je niet spreken over beiden schuld...
Sorry, ik dacht dat die rare blauwe het geschreven hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Die ging puur en alleen over die ThunderBitch.
Scheer ik 's een keer niet iedereen over één kam, kom je hier mee.
Scheiding schuld van beiden, kan ik wel in mee gaan voor een groot deel. Maar geweld is een ander item, dat staat er compleet los van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog niet al te veel huwelijken naar de klote geholpen (wehehehe) maar volgens mij is een scheiding toch echt de "schuld" van mannetje en vrouwtje? De enige waar we medelijden mee moeten hebben is de dochter. Die kan hier namelijk als enige helemaal niets aan doen.
Juist, daarom haalde ik dat geweld en media geruzie er ook niet bij aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheiding schuld van beiden, kan ik wel in mee gaan voor een groot deel. Maar geweld is een ander item, dat staat er compleet los van.
Heiligschennis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er hier trouwens iemand zo handig met Photoshop om hier Huub's hoofd in te monteren?
[ afbeelding ]
Claire, ik kom bij je eten....
Ik bedoel dat er wel vaker ongeplande zwangerschappen zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is Nadiah getrouwd met Huub en daarna mishandeld?
Hij is helemaal niet uniek, hij is een egocentrische hufter, daar zijn er veel meer van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef aroha-nui het volgende:
[..] Huub is wat uniek met zijn filosofie over relaties.
Heel fijn, maar de kinderen zijn de lul. Dáár zou iemand zich druk over moeten maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er wel vaker ongeplande zwangerschappen zijn.
Als het wel een geplande baby is, denk ik dat Claire in een droom geloofde en dat Huub het hebben van nazaat los ziet van het hebben van een huwelijk. Huub is wat uniek met zijn filosofie over relaties.
Nah... HOEDAN?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja hij werkt nu samen met Bram aan TBOII
Jij bent degene die vraagt of iemand anders het voor je kan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet photoshoppen
Ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Jij bent degene die vraagt of iemand anders het voor je kan doen.
Dat was nou net de hele bedoeling van m'n postquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik deed een Jip & Janneke vertaling voor de minder intelligente mede-usert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was nou net de hele bedoeling van m'n post
Zit ik een beetje aan te tonen dat de schuld waarschijnlijk niet bij de familie van ligt, ga jij dat een beetje onderuit lopen schoffelen
Vooralsnog heeft Claire nergens gezegd dat hij haar geslagen heeft..... er heeft in een roddelblad gestaan dat er telefoons door de kamer vlogen en gaten in deuren vielen, en Claire heeft gezegd dat ze bang voor hem was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Nah... HOEDAN?
Als Huupke zusje mept, schop je hem toch de tent uit?
Als ze samenwerken is het script
Dat geloof ik ook niet, maar duwen en trekken, 'n beetje knijpen, z'n voorhoofd tegen de hare, da's wel z'n stijlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Claire nergens gezegd dat hij haar geslagen heeft..... er heeft in een roddelblad gestaan dat er telefoons door de kamer vlogen en gaten in deuren vielen, en Claire heeft gezegd dat ze bang voor hem was.
Nou zou ik ook bang worden als de telefoons me om de oren vlogen, en zeker 2 weken na de bevalling, maar het zegt niet dat hij haar geslagen heeft.
vast wel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik ga beide families opgeven voor het programma "Het familiediner"![]()
Ben benieuwd of ze komen![]()
ja heb jeugdzorg en kinderbescherming al ingelicht (anoniem) dat dan weer wel,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Heel fijn, maar de kinderen zijn de lul. Dáár zou iemand zich druk over moeten maken.
Dit moet een grap zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja heb jeugdzorg en kinderbescherming al ingelicht (anoniem) dat dan weer wel,
en meld misdaad anoniem.
Is dat echt waar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zo'n repo zegt niks.
Maar het getweet en gehyves van Claire met kusjes hier en kusjes daar en schatje dit en schatje dat. Ik kan niet wachten tot je thuis bent, mis je nu al. (ja duhhhhh, als kiespijn zeker) lijkt mij dan ook een beetje. overtrokken.
En over het zien aankomen. Claire heeft zich afgezet als een puber tegen paps en mams.
Claire begin niks met Huub > dus Claire begint wel iets met Huub
Claire trouw niet met Huub > dus Claire trouwt met Huub
Claire zorg dan eerst voor een stabiele relatie en neem geen kind > dus Claire neemt een kindje.
Oh en het is ook de schuld van Fok dat ze naar boulevard stapte. Want ze had vanalles gelezen op de fora.
stiekem gestopt met de pil????????????quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Is dat echt waar?
Nou Sophie was niet gepland had ik begrepen maar een ongelukje.
Misschien heeft Claire Huub wel in zijn slaap besprongen weten wij veel.
Dan geloof je zeker ook niet dat ik de verenigde naties/unicef en greenpeace heb ingelichtquote:
Sorry hoor, maar wat bén jij!? Jij gaat instanties inschakelen voor mensen die je op televisie ziet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |