Ik wil het nog wel een keer uitleggen? Ik denk dat die rottigheid uitvergroot is door "achter" onder het mom van "televisie maken". Maar die rottigheid moet wel IN je zitten. Lijkt me geen heel rare stelling toch?quote:
Dan lijkt het er dus sterk op dat het hem allemaal iets teveel wordt, hij ontslagen is en zijn verdriet zit weg te drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat Huub lekker op het terras, in het zonnetje, van Loetje zit. Misschien zelfs wel met Esmé.
Een groot deel hier heeft eigenlijk niet eens zo'n afkeer van Huub maar vooral van de onaflatende adoratie door de soppers..... zelfs als er absoluut geen reden tot adoratie is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je kennelijk ook een obsessie met Huub hebt net zoals de Huub soppers.
Ja, tuurlijk ben ik een aapje, duh.
DOE ER WAT AAN!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook gewoon wáár. De obsessie en het taalgebruik van de "haters" is alarmerender dan die paar users die Huub blijven verdedigen. En je verdedigt hem al, als je niet mee wil in de theorie het feit dat Huub een gereďncarneerde pedofiele kampbeul uit Ravensbrück is.
Maar dat is bullshit.... en dat weet ze ook wel. Ik post me ook ongans, en dat komt meer voort uit het tot rede brengen van Huubsoppers. Wees er trots op. It's a nasty job, but someone 's got to do it.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat "ze" bedoelt. Wat ik wel weet is dat ik net anderhalf topique meepost dus dat het nergens op slaat om te zeggen dat ik me net zo met die kabouter bezig hou als die huubsoppers die blijkbaar sinds DGK niets anders hebben gevonden om hun leven mee op te vullen. Wel schattig dat ze denkt dat ze een punt heeft.
Ja, als ik sommige dan tot 2:00 's nachts ziet posten denk ik bijzelf ga lekker slapen joh, maak je niet zo druk om zo'n rot ventjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook gewoon wáár. De obsessie en het taalgebruik van de "haters" is alarmerender dan die paar users die Huub blijven verdedigen. En je verdedigt hem al, als je niet mee wil in de theorie het feit dat Huub een gereďncarneerde pedofiele kampbeul uit Ravensbrück is.
Dat was destijds ook mijn punt. Ik stelde dat iemand met fatsoen in z'n donder niet op een dergelijke manier tekeer zou gaan als Huub destijds tegen Nathanael. Huub zag dat anders, vond het moralistisch gezever.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer uitleggen? Ik denk dat die rottigheid uitvergroot is door "achter" onder het mom van "televisie maken". Maar die rottigheid moet wel IN je zitten. Lijkt me geen heel rare stelling toch?
Logisch, want hij is wel een loser, die koffielaaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Schat, Fok! zit vol met mensen die tot 4:00 's nachts posten over of het nou friet of patat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, als ik sommige dan tot 2:00 's nachts ziet posten denk ik bijzelf ga lekker slapen joh, maak je niet zo druk om zo'n rot ventje.
Ik kan er niet van slapenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, als ik sommige dan tot 2:00 's nachts ziet posten denk ik bijzelf ga lekker slapen joh, maak je niet zo druk om zo'n rot ventje.
Wie is de grootste loser? De koffielaaf of degene die zijn best doet op een forum de koffielaaf de grond in te stampen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Logisch, want hij is wel een loser, die koffielaaf.
Het is gewoon vermakelijk. Ik denk dat de Huubsoppers zich persoonlijk beschadigd, benadeeld en misdeeld voelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Ian.1.5 het volgende:
Er word trouwens wel erg makkelijk met het woord "obsessie" gesmeten.
Dat zijn de betere obsessiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Schat, Fok! zit vol met mensen die tot 4:00 's nachts posten over of het nou friet of patat is
Terecht trouwens, 's nachts zijn we veel grappiger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef PC eend het volgende:
Ben blij dat je het wel allemaal terugleest
Die koffielaaf natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wie is de grootste loser? De koffielaaf of degene die zijn best doet op een forum de koffielaaf de grond in te stampen?
Als het huub niet is, dan moeten ze adam curry of jantje smit wel weer hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wie is de grootste loser? De koffielaaf of degene die zijn best doet op een forum de koffielaaf de grond in te stampen?
Ja, zo'n gevoelloze klootzak zou het best kunnen zijn, jouw held, wees maar trots op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat Huub lekker op het terras, in het zonnetje, van Loetje zit. Misschien zelfs wel met Esmé.
Er moet iemand zijn die dat gedrag van die griezel tegen het licht houdt. De soppers hebben daar geen tijd voor en zin in. Het is toch allemaal Claire haar schuld en dat van het hokje natuurlijk.quote:
Toen ben ik het daarna net gaan volgen. Ik heb dat filmpje wel terug gezien. Iets met pissen op het graf op diens moeder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was destijds ook mijn punt. Ik stelde dat iemand met fatsoen in z'n donder niet op een dergelijke manier tekeer zou gaan als Huub destijds tegen Nathanael. Huub zag dat anders, vond het moralistisch gezever.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ah, ik zie nu wat Gert bedoelde met enge anti-Huub fanaten.
In de gemiddelde COS of SC werden ergere dingen gezegd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen ben ik het daarna net gaan volgen. Ik heb dat filmpje wel terug gezien. Iets met pissen op het graf op diens moeder.
....in haar schedel.... autch...!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen ben ik het daarna net gaan volgen. Ik heb dat filmpje wel terug gezien. Iets met pissen op het graf op diens moeder.
Kom kom, trek je het niet zo aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik geloof zelfs in de schedel van diens moeder. Kortom: héél chique.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me daarmee. Vind ik bijna erger dan zeggen dat je op iemands graf pist.quote:
Hehehe, geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs in de schedel van diens moeder. Kortom: héél chique.
Gert wil lieve kusjes van Huub en 'm over z'n billetjes aaien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ik heb net een foto van zijn tuin gezien en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert wil lieve kusjes van Huub en 'm over z'n billetjes aaien.
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdedig helemaal niks. Het barst hier alleen van de aannames op basis van 1 kant (beschuldiging) van het verhaal, terwijl er nog niets bewezen is. Maar Claire op haar blauwe ogen wordt geloofd.
ALS en ik zeg ALS het inderdaad plaats heeft gevonden, is het goed dat Claire vertrokken is. Maar dan nog vindt ik het van Claire geen goede actie om dat op deze manier naar buiten te brengen. Ik twijfel aan haar motivatie.
Haar hyves bevat alleen maar bijval.
Huub heeft zijn kaken stijf op elkaar gehouden.
Een vriend praat met de party en als commentaar geeft Huub ik hou het privé.
Claire schrijft een e-mail naar Boulevard, met dubieuze opmerkingen.
Er verschijnt een party met Huub en een vriendin. Het enige wat daar wordt geschreven is dat hij niet vreemd is gegaan en voor de rest het privé wil houden.
En dan komt Claire met opmerkingen.
"Zow op de voorpagina, zallll ik"
"zow" ( na het opgenomen interview bij boulevard)
praat nog even over de fora en hun speculaasjes.
Joh, maak je niet zo druk op deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt me daarmee. Vind ik bijna erger dan zeggen dat je op iemands graf pist.
Liefje, weet je wat er gebeurd als ik me druk maak?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk op deze vrijdagmiddag.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Blijf dan ook niet zanniken over een opmerking van mij of Gert. Je lijkt wel een wijf. Het is wel klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Liefje, weet je wat er gebeurd als ik me druk maak?
Ik trap tegen dat wat zich aanbied. Of dat nou de sopperts zijn of de anti-sopperts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is, ze hebben de rol van de "soppers" overgenomen. Zoals de sopperts eerst waren, zo zijn de anti's nu, met hun luidruchtige overtal, groepsgevoel, obsessieve (jawel) vuilbekkerij en het jagen op de paar andersdenkenden. En het is PATAT!
Mehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zanniken over een opmerking van mij of Gert. Je lijkt wel een wijf. Het is wel klaar.
En daarna met het servies gooien. Lijkt me enigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.
Ik ook!...waar staat de rij waar ik aan kan sluiten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon echt toe aan een goeie beurt.
Schuif aan op het terras van Loetje in Larenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:27 schreef silence_s het volgende:
[..]
Ik ook!...waar staat de rij waar ik aan kan sluiten?
Godverkut, ik kijk net in je fobo, maar ik denk dat ik jou wel zou kunnen geven!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijk om aapjes te kijken die naar aapjes aan het kijken zijn
Over soppers gesproken...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik er even niet en lees ik Claire bij Boulevard die de vuile was naar buiten smijt.
Wat een muts! Wie heeft daar wat aan? Ze kan even gniffelen, payback time of zoiets.
Geen goed woord over voor deze aktie.
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Wellicht is er het een en ander uit de hand gelopen en is hij een of twee keer tever gegaan en tever is tever dus fout en stom van hem dan! Hij zakt zeker bij mij wat dat betreft.
Kortom: Huub moet zich eens leren inhouden, Claire moet haar kop houden.
Het OM gaat niet zondermeer over tot een onderzoek, er is al een voortraject geweest. Ik ken het traject uit mijn broekzak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ben ik er even niet en lees ik Claire bij Boulevard die de vuile was naar buiten smijt.
Wat een muts! Wie heeft daar wat aan? Ze kan even gniffelen, payback time of zoiets.
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).
Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Wellicht is er het een en ander uit de hand gelopen en is hij een of twee keer tever gegaan en tever is tever dus fout en stom van hem dan! Hij zakt zeker bij mij wat dat betreft.
Dat is ook niet normaal hoor. Ik heb een paar keer gekeken in dat gastenboek van Huub en had zoiets vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
afijn ontopic.. Die mensen die huub 24/7 in de twitterlijst zetten? Die vinden hem zo geweldig, en het is hun idool. Dat roepen ze ook steeds. Ik begrijp dus ook echt niet wat die gasten bezield, en zelfs nu nog zijn ze bezig om hem te verdedigen door het onmogelijke te draaien..
Claire is in hun ogen de pishoer die hoogstpersoonlijk terecht om mishandeling vroeg.
In 1 zin schrijf je "ik geloof claire voor geen meter" en "Wat ervan waar is?" en dan de rest van je verhaal?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
Hoezo Sandra, ik vind het sowieso raar om dit soort verhalen van je ex zo in de media te smijten, leg mij uit: wie heeft er belang bij? En volgens mij heb ik niet ontkend dat Huub agressie in zich heeft en vind ik dat walgelijk en bijzonder jammer. Maar ik denk toch echt dat het bij Claire vooral pay backtime is en zwaar overtrokken. Mijn mening. Sop zelf lekker verder trouwens.
Eens, lees dan ook wat ik schrijf: hij zal gerust tever zijn gegaan! De mate maar vooral de manier waarop Claire het nu naar buiten gooit vind ik misselijk. Trouwens: als hij echt een wifebeater is kan hij hangen van mij in de grootste boom maar ik geloof Claire echt niet op haar woord. Kern van waarheid zal erin zitten maar verder ga ik niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het OM gaat niet zondermeer over tot een onderzoek, er is al een voortraject geweest. Ik ken het traject uit mijn broekzak.
Nou, een centimeter danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef sandra17 het volgende:
[..]
In 1 zin schrijf je "ik geloof claire voor geen meter" en "Wat ervan waar is?" en dan de rest van je verhaal?
Klopt niet of wel?
Op het perron van Station Amersfoort-Schothorst, wel een beetje op blijven letten hč?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
Op welk marktplein en waar, is de lynchpartij?
Dus stel dat hij haar niet heeft geslagen (weet niet of dat zo is ja of nee) maar wel psychisch en agressief is geweest dan maakt het het minder erg omdat hij haar niet geslagen heeft. Geweld is geweld. Mentaal geweld kan soms zelfs erger zijn dan lichamelijk geweld of dreigen tot lichamelijk geweld. Te ver gaan is te ver gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens, lees dan ook wat ik schrijf: hij zal gerust tever zijn gegaan! De mate maar vooral de manier waarop Claire het nu naar buiten gooit vind ik misselijk. Trouwens: als hij echt een wifebeater is kan hij hangen van mij in de grootste boom maar ik geloof Claire echt niet op haar woord. Kern van waarheid zal erin zitten maar verder ga ik niet.
Wie roept er hier dan "steeds" dat Huub zo geweldig is en dat hij hun idool is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverkut, ik kijk net in je fobo, maar ik denk dat ik jou wel zou kunnen geven!
afijn ontopic.. Die mensen die huub 24/7 in de twitterlijst zetten? Die vinden hem zo geweldig, en het is hun idool. Dat roepen ze ook steeds. Ik begrijp dus ook echt niet wat die gasten bezield, en zelfs nu nog zijn ze bezig om hem te verdedigen door het onmogelijke te draaien..
Claire is in hun ogen de pishoer die hoogstpersoonlijk terecht om mishandeling vroeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dus stel dat hij haar niet heeft geslagen (weet niet of dat zo is ja of nee) maar wel psychisch en agressief is geweest dan maakt het het minder erg omdat hij haar niet geslagen heeft?. Geweld is geweld. Mentaal geweld kan soms zelfs erger zijn dan lichamelijk geweld of dreigen tot lichamelijk geweld. Te ver gaan is te ver gaan.
Zoals ik al zei, ik geloof het OM, zeker als ze een onderzoek zijn begonnen. Laat ik het zo zeggen, het OM start niet snel een onderzoek en het moet dan redelijk bont gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Eens, lees dan ook wat ik schrijf: hij zal gerust tever zijn gegaan! De mate maar vooral de manier waarop Claire het nu naar buiten gooit vind ik misselijk. Trouwens: als hij echt een wifebeater is kan hij hangen van mij in de grootste boom maar ik geloof Claire echt niet op haar woord. Kern van waarheid zal erin zitten maar verder ga ik niet.
Hij kan behoorlijk pittig zijn met woorden, wat ik trouwens over het algemeen leuk aan hem vond in dgk. op enkele keren na dat het echt tever ging. En ja, beiden is erg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dus stel dat hij haar niet heeft geslagen (weet niet of dat zo is ja of nee) maar wel psychisch en agressief is geweest dan maakt het het minder erg omdat hij haar niet geslagen heeft. Geweld is geweld. Mentaal geweld kan soms zelfs erger zijn dan lichamelijk geweld of dreigen tot lichamelijk geweld. Te ver gaan is te ver gaan.
Inclusief kind?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef aroha-nui het volgende:
heuh.... niemand die denkt dat een scheiding net zo goed gepland is als het huwelijk zelf?
Script en zo?
Zoveel moeite ze hadden om een een huwelijk voor elkaar te krijgen... Wilco wou niet, Brian wou niet, Lieke wou niet, Cora wou er geld voor vangen...
Me think so dat een scheiding al in de planning zat voor het huwelijk plaats vond.
Huubs eigen woorden iets van "ain't no such thing as bad publicity" en zo.
zie post versa... plus waarom zou claire niet hiermee naar buiten mogen komen zouden meer vrouwen moeten doen. Na twee weken party, het ene artikel dat de reden van de scheiding haar eigen zaak is geweest en het andere artikel op de voorpagina met claire verlaten voor een ander. Beiden keren heeft de party gesproken met huub, hij had toen ook kunnen zeggen, dat is niet waar en verder geen commentaar. (vooral in het eerste artikel want bij het tweede artikel met de voorpagina kan hij ook niks aan doen, de titel claire verlaten voor ander bedoek ik daarmee). Ik kan best begrijpen dat er dan een knop omgaat en het genoeg is geweest en je jouw kant van het verhaal wil vertellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij kan behoorlijk pittig zijn met woorden, wat ik trouwens over het algemeen leuk aan hem vond in dgk. op enkele keren na dat het echt tever ging. En ja, beiden is erg!
Maar oke, je hebt het over soppers, daar schaar ik mij niet tussen, ik praat niet alles goed maar ik praat ook niet goed hoe claire hiermee omgaat.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef aroha-nui het volgende:
heuh.... niemand die denkt dat een scheiding net zo goed gepland is als het huwelijk zelf?
Script en zo?
Zoveel moeite ze hadden om een een huwelijk voor elkaar te krijgen... Wilco wou niet, Brian wou niet, Lieke wou niet, Cora wou er geld voor vangen...
Me think so dat een scheiding al in de planning zat voor het huwelijk plaats vond.
Huubs eigen woorden iets van "ain't no such thing as bad publicity" en zo.
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik geloof het OM, zeker als ze een onderzoek zijn begonnen. Laat ik het zo zeggen, het OM start niet snel een onderzoek en het moet dan redelijk bont gemaakt zijn.
Het vorige stuk in de prive van die zogenaamde "vriend"van de family was volledig Huub minded. Huub zei zelf geen commentaar te willen geven maar zijn straatje werd redelijk schoongeveegd.
Ik kan me voorstellen dat toen zo eenzijdig werd neergezet en gespeculeerd wat Claire voor gemeen loeder was dat er iets knapte en ze nu de media induikt. Ze heeft al haar zelfsrespect met de mishandeling door Huub al bijna verloren, dit kleine beetje wil ze dan nog oppakken.
Staan jullie wel stil bij het feit dat een vrouw haar gezinsdroom uit elkaar ziet spatten en dat zijn daar een stap voor heeft moeten nemen, terwijl ze onderhand nog post nataal is?
Wees eens 5 minuten niet zo ongevoelig en duw die arme meid niet verder de stront in, ze heeft nu wel wat rust en vrede verdient!
Waarom reageer je niet inhoudelijk op wat ik schrijf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Sandra, ben jij een Clairesopper?Ik blijf het belachelijk vinden om dit naar buiten te brengen bij boulevard.
Dat geloof ik alleen als RTL binnenkort de beelden van de huiselijke twisten uitzendt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef aroha-nui het volgende:
Script en zo?
Is Nadiah getrouwd met Huub en daarna mishandeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Nadia was al in het huis knocked up, of niet?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik geloof het OM, zeker als ze een onderzoek zijn begonnen. Laat ik het zo zeggen, het OM start niet snel een onderzoek en het moet dan redelijk bont gemaakt zijn.
Het vorige stuk in de prive van die zogenaamde "vriend"van de family was volledig Huub minded. Huub zei zelf geen commentaar te willen geven maar zijn straatje werd redelijk schoongeveegd.
Ik kan me voorstellen dat toen zo eenzijdig werd neergezet en gespeculeerd wat Claire voor gemeen loeder was dat er iets knapte en ze nu de media induikt. Ze heeft al haar zelfsrespect met de mishandeling door Huub al bijna verloren, dit kleine beetje wil ze dan nog oppakken.
Staan jullie wel stil bij het feit dat een vrouw haar gezinsdroom uit elkaar ziet spatten en dat zijn daar een stap voor heeft moeten nemen, terwijl ze onderhand nog post nataal is
Wees eens 5 minuten niet zo ongevoelig en duw die arme meid niet verder de stront in, ze heeft nu wel wat rust en vrede verdient!
Dat vind ik ook belachelijk maar laten we wel wezen, als je aan een RLS meedoet ben je al niet helemaal goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden om dit naar buiten te brengen bij boulevard.
Ze gooien toch hun hele privé leven in de media? Dan is het meer dan begrijpelijk dat ook de vuiligheid naar buiten komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Sandra, ben jij een Clairesopper?Ik blijf het belachelijk vinden om dit naar buiten te brengen bij boulevard.
oorzaak= de familie van Clairequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Wat Huub betreft: ik geloof Claire voor geen meter, komt mij over als nogmaals revanche/payback time en zwaar kinderachtig. (toch nog een woord voor over).
Wat ervan waar is? Weet ik het, Huub is een driftkikker, slaan zal hij niet snel doen lijkt me, enige vorm van agressie zit zeker in hem, absoluut en zeker verbaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |