Geen wonder dat ik ontspoord ben met zo'n moeder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
je gaat maar met je luie reet achter de pc vandaan en zorgt zelf maar voor wat te vreten!
stuk verdriet!
Daarom, beetje raar dat u mij dan gaat corrigeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk toch
ik heb je niet gecorrigeerd, zonde van mijn tijd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
U schreef het zelf verkeerd liefje, is niet erg hoor, maar een beetje raar als u dan mij gaat corrigeren.
precies!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik ontspoord ben met zo'n moeder.
Moet ik uw post er weer bij gaan zoeken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik heb je niet gecorrigeerd, zonde van mijn tijd!
Wil ik wel maar ik heb het zo druk met reageren op uw posts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
precies!
dus ga nu maar hulp zoeken over je zielige verwaarloosde jeugd!
met de groeten van je hatelijke ontspoorde kloon moeder!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
precies!
Kor rectiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Moet ik uw post er weer bij gaan zoeken?
Ik zei: "Cor doet dat wel, zo is hij"
U reageerde: "kor"
Lijkt mij een correctie.
Ok dank, ontopic weer nu?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
met de groeten van je hatelijke ontspoorde kloon moeder!
Ze corrigeerde zichzelf, dat is dan ook weer duidelijk!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Daarom, beetje raar dat u mij dan gaat corrigeren.
was een aanvulling geen correctie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Moet ik uw post er weer bij gaan zoeken?
Ik zei: "Cor doet dat wel, zo is hij"
U reageerde: "kor"
Lijkt mij een correctie.
dank je !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Foreignergirl het volgende:
[..]
Ze corrigeerde zichzelf, dat is dan ook weer duidelijk!!!
O je was me net weer voor, smiecht.quote:
Ik blijf netjes. Bovendien zijn we verzocht deze discussie voort te zetten in de SC. Dus mocht u daar behoefte aan hebben sta ik u daar te woord. Hier gaarne weer ontopic omwille van de algehele overzichtelijkheid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
was een aanvulling geen correctie!
ik wil je zo wel een corrigernde tik verkopen met je ge U, en erachter een aanvullende schop.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
precies!
ok ontopicquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik blijf netjes. Bovendien zijn we verzocht deze discussie voort te zetten in de SC. Dus mocht u daar behoefte aan hebben sta ik u daar te woord. Hier gaarne weer ontopic omwille van de algehele overzichtelijkheid.
Schatje.
Ze heeft een lekker tempo, dat wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is net of ik naar een tafeltenniswedstrijd kijk.
ik doe niet mee aan die onzin, ik ben niet meer te helpen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Foreignergirl het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dan gezinstherapie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |